Tervehdys,
Tämän palstan keskustelujen alkuperäisen sisällön on ollut tarkoitus olla:
Tällä foorumilla voit keskustelle kaikesta, mitä tapahtuu kehän reunalla… ja sen sisäpuolella. Voit kysyä neuvoa ja vinkkejä kokeneemmilta kehäketuilta tai jakaa omia kokemuksiasi. Näyttelyiden järjestäjille saa antaa risuja ja ruusuja. Muistetaan, että minun kokemukseni yhden kehän reunalla voi olla aika erilainen kuin toisen näytteilleasettajan naapurikehän reunalla.
Edellä kirjoitettu on edelleen tämän palstan keskusteluiden sisällön kuvaus.
Keskustelut kuitenkin hautautuivat täysin ilmoitusluontoisten viestien paljouteen, ja viime aikoina sisällöllinen keskustelu on lähes täysin tyrehtynyt. Niinpä olen tehnyt palstan uudelleen järjestelyä siinä toivossa, että myös keskustelu löytää takaisin.
Toivon siis, että keskustelu osio säästetään keskusteluille. Tuloksia voi kirjoitella Tuloksia-alifoorumille, kaikenlaiset ilmoittelut, kyselyt kuka menee, kuka tulee, yms. sijoitetaan Aikataulut, laput, tulemiset & menemiset… -alifoorumille. Aiemmin palstan alussa olleet nastoitetut olen siirtänyt omalle alifoorumilleen.
Toivon, että ilmoitukset näyttelyiden avatuista sivuista ohajutuvat suoraan niitä varten oleviin nastoitettuihin viestiketjuihin Vuoden 2008 näyttelyitä ja Vuoden 2009 näyttelyt
En ole vielä saanut siirrettyä kaikkia viestiketjuja oikeisiin paikkoihin. Otsikot valitettavan usein eivät kerro selvästi, mikä on viestiketjun sisältö. Viestit on yksitellen avattava ja päätettävä siirretäänkö, poistetaanko vai jätetäänkö keskustelu nykyiselle paikalleen.
Harkittu, kunnolla informatiivinen otsikko on kaikkien palstalaisten palvelua.
Toivon, että tämä järjestely herättää keskustelun ja auttaa meitä helpommin löytämään puhtaan informaation silloin, kun sitä tarvitsemme. Muistakaa hyvä otsikointi.