Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Junnujen tai vähemmän junnujen..
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2
*janina
Niin siis kuten otsikkokin sanoo, KA ois kiva tietää. smile.gif

Mun KA 8,62

riiT
Mul oli 4,24. biggrin.gif Joo siis meillä on numeroasteikko 1-5 rolleyes.gif
(Päättötodistukses ysillä oli 9,1 ja lukuaineet 9)
Yenn
7,2 koko KA, siis kaikista aineista. Huh, onneks ei menny alle seiskan! Kivasti vitosesta kymppiin numeroita. biggrin.gif

JA NYT SE LOMA ALKAA thumbup.gif
-Paupi-
8,4 .. lukuaineet 8,1 smile.gif
-Emmi-
Tais olla koko todistus 8,6 ja lukuaineet 8,5
tuunanen
Kaikki aineet 8,3 ja lukuaineet 8,25. Ja täähän oli sitten päättäri thumbup.gif

Nyt pitäs tehä vähän töitä ja sit illalla kaupunkiin ja valleille! thumbup.gif
HetaK
Päättötodistus nyt plakkarissa, keskiarvo on
lukuaineista 8,16 ~ 8,2
kaikista aineista 8,38 ~ 8,4

Tyytyväinen olen smile.gif
beyav
lukuaineista en laskenu, mutta kaikki aineet 8,5 ! nousi keskiarvo 0,3. kasin päättötodistus siis biggrin.gif
enkku 10, eikä yhtään seiskaa!

kohtapuoleen muutamiin ylppäreihin, ja illalla ulos kavereiden kanssa smile.gif
marska
Mulla KA 8,0, laski 0,1 mutta oon silti ihan tyytyväinen että ei laskenu enempää biggrin.gif
Soen
Kaikista aineista tuli 8,71 ja lukuaineista sitten 8,33. Ja päättötodistuksen sain käteen, joten peruskoulu päätty siihen biggrin.gif
Yenn
Kaikki on ihan hikkejä muhun verrattuna ph34r.gif biggrin.gif
Lydia
Mä en jaksa ruveta laskemaan... en ees tiedä mitkä numerot pitäis laskea tongue.gif
mutta ammattillisissa aineissa varmaan ka olisi yli neljän smile.gif Näytöissä myös.
Nuo yhteiset opinnot on hyväksiluettu aiemmista opinnoista, joten siellä ei mitään kummoisia numeroita ole.
Meillä on siis myös tuo 1-5 asteikko. Hyvin tyytyväinen kyllä olen noihin numeroihin, varsinkin, kun opinnäytetyöstäkin tuli vitonen smile.gif

Niin ja meillä tuo toditus on iso nippu paperia... helpolla pääsee peruskoululaiset, kun on vaan yksi paperi wink.gif
Kurotora
kaikkien aineiden tasan 9
ja lukuaineiden keskiarvo 9,3
harakka liikunnanope meni tiputtamaan kaikilta liikkanumeron, joten laski liikunta kasiin dry.gif muuten tosi tyytyväinen.
¤janette¤
kaikkien ka tasan 8 ja lukuaineiden 7,76 smile.gif Nostin edellisestä tokarista biggrin.gif
ViBatti
mun ka oli tasan 8.. smile.gif tyytyväinen olen koska sain nostettua matikkaa,enkkua ja äikkää biggrin.gif
Pilvi
Kaikkien aineiden keskiarvo 8.7
Lukuaineiden keskiarvo 8.4

Ja oli siis päättötodistus, tästä on hyvä jatkaa lukioon! smile.gif
Himpula
mun kaikkien keski arvo 7.5 smile.gif
*janina
Mullakin enkun numero oli 10.
Sain nostettua matikkaa, uskontoa, historiaa ja (käytöstä). happy.gif
Henna-
Mulla oli kaikkien aineitten keskiarvo 8,9 (8,88)
Pelkät lukuaineet 9,1 (9,09)

Paransin tongue.gif
Swi
Peruskoulun päättötodistuksen sain, kaikkien aineiden keskiarvo 9,33 (käytösnumeroa ei laskettu, ei näkynyt tokarissa) - ja lukuaineetkin 9,33 biggrin.gif
Roxy
8,6
Enkku 9
Suomi 10 (käyn ruotsinkielistä koulua) jne.
Ihan hyvä todistus
Musiikki stipendin
-Emmi-
Saitteko muuten stipendejä? Miulle napsahti kaksi stipendiä biggrin.gif (enkku ja ruotsi)
Rochas
Mä sain hitusen nostettua keskiarvoa päättötodistuksesta laugh.gif Lukion ekan vuoden jälkeen lukuaineiden ka.: 8.9, ennoo tosin ihan satavarma kaikista vikan jakson numeroista mutta ei se tuosta ainekaan laske smile.gif
Lauha
Ammattikoulun asteikossa (1-5) niin n. 3 keskimäärin smile.gif
peeve
Lukion toisen vuoden jälkeen kaikkien kurssien keskiarvo (59 kurssia)= 8.33 ja kaikkien aineiden keskiarvo oli 8.59, ihan tyytyväinen olen.
Heemoka
Peruskoulun päättötoikkari:
Kaikki aineet 8,35
Lukuaineet 8,25

Oon tosi tyytyväinen, en opiskellu oikeastaan yhtään koko keväänä, silti vain kaksi seiskaa ja venäjästä 10 happy.gif
Avispa
Mulla KA 4.2 ( ja siis ammatillisessa ja arvostelu 1-5)
Tosi tyytyväinen olen! Ei yhtään 2 tai 1!! Ja kummatkin englannin kurssit 3! Luulin etten olis päässy edes niitä läpi, mutta näköjään mä osaankin aikapaljon englantia. happy.gif

Peruskoulun KA:ta en muista varmasti. Kai se oli jotain 7.5 muistaakseni.
Essi
Jeeee peruskoulu ohi!! Lukuaineiden ka 8,4 - ja sillä varmaankin pääsee sinne lukioon mihin hain, pian sen näkee! smile.gif
liputti
lukuaineiden keskiarvo oli 7,3 ja kaikkien aineiden keskiarvo 7,6. Ja tuli kotitalous stipendi wink.gif
alsu
ahhah, mun keskiarvo oli 8,33 ! biggrin.gif talvella oli 8,16 wink.gif
willa
8.7 smile.gif Pikkasen parani.
Kiiwi
Kaikkien aineiden keskiarvo 8.8, lukuaineiden joku 8.7. Tekstiilistä sain stipendin. happy.gif
Joyeux
9.8. thumbup.gif Superhyvin meidän koulun seiskalta. Ja meikäkin sai tekstiilistä stipendin : )

//Ja lukuaineiden ka oli ensimmäistä kertaa elämässäni täysi 10, herranjumala o.O Nyt vasta tajusin ;D
JennaS
Kaikkien aineiden keskiarvo 8.8
Lukuaineiden keskiarvo 8.7

Parani, viime vuonna joku 8.4 cool.gif
Fasciner
Mun KA oli 8,31 ihan hyvin ja bilsasta tuli 10!!
-Maija-
Ööööh biggrin.gif kaikista aineista tais olla 8.4
-Saana-
Mun ka oli 8,6 smile.gif
Yks kymppi oli, muut oli sitten ysejä ja kaseja smile.gif
Miraa
Lukuaineiden ka oli 8,5
Ja kaikkien aineiden vähän tosta parempi =)

Noilla pitäis nyt päästä sitten lukioon, toivottavasti onnistaa ! biggrin.gif
Jutta
Arv.asteikolla 1-5, ammattikoulun aineet 4.9 ja lukion + ammattikoulun aineiden yhteiska oli 4.6. Ihan hyvillä mielin siis syksyllä seuraavaan vuoteen rolleyes.gif
italianG
Kaikista aineista 9,4 (mukaan ei ole laskettu käyttäytymistä, koska me ei saada ysiltä siitä numeroa) ja sain kolme stipendiä happy.gif
iiris_
mulla oli koko KA 9.36 ja pelkistä lukuaineista 9.71 smile.gif 5 kymppiä, 5 ysiä ja 1 kasi.
Parta^
Mulla oli KA tasan 9, todistuksesta löyty siis 3 kymppiä, 7 ysiä, 2 kasia, ja 1 seiska cool.gif
Lässy
kui kenelläkää ei oo nii huonoo ko mulla biggrin.gif

mul oli 7 ysin päättötodistuksessa nytte ohmy.gif
Vilppu
Teillähän on hyvät keskiarvot smile.gif Ittelläni oli joku 8.6, parantunut.
Piiti
Mulla oli kaikkien aineitten KA 9,1 ja lukuaineitten 9,3.
Mäki sain stipendin, mikä oli aika hyvin kun 300 ysille jaettiin yhteensä vaa 8 blink.gif biggrin.gif
JIAkk
Kaikilla on KA about 9, jotain..excl.gif biggrin.gif nojaa, itelläni tippu 0,3 sad.gif KA siis tällä kertaa (seiskan päästötodistus biggrin.gif) 8,375. Lukuaineiden keskiarvo 8,33

Tällänen kysely sitten ens vuonna ni katotaa jos keskiarvot on menny ylöspäin vai alaspäin biggrin.gif
BlackFlatt
Päättötodistuksen KA oli jotain 8,6 ja lukuaineiden 8,4. Kumpikin laski vähän, en nyt vaan muista kuinka paljon.. tongue.gif
Virginia
Mun ka laski ja se on nyt 8.92 crybaby.gif (kasiluokka alkaa nyt syksyllä)
Narma_
Mulla oli kaikkien aineitten ka 9, 73 smile.gif lukuaineitten keskiarvoo en muista, paitsi että siel oli yks ysi, hissasta, ja loput kymppejä rolleyes.gif eli aika lähelle kymppiä... käytös laski ysiin, ja liikka nous kymppiin smile.gif Meen siis syksyllä kasille.
Hilla
yliopistokeskiarvoja ei oo jaksanu enää laskeskella, ku ei mitään todistuksiakaan pahemmin tule, mutta peruskoulun päästötodistuksessa ka oli muistaakseni 9,3 ja lukion päästötodistuksessa 9,6. dogrun.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.