Tuli tässä mieleen, että milläs osa-alueilla tämän palstan ihmisä näkyy kokeissa/näyttelyissä...?
Eli ite harrastan vanhemman kultseni kanssa näyttelyitä, junior handleriä ja mejää. Tämä nuorempi kaveri on vielä nini pieni että pitää odottaa, että kasvaa vähän ennen kun tietää mistä tulee se meidän yhteinen laji hänen kanssaan, joka on ollut ´vanhemman kanssa ehdottomasti junir handler...
Ennen junnuja ja nyt näyttelyitä silloin tällöin, mejää, tokoa ja agilitya omaksi iloksi.....ja kaikenlaista muuta kivaa "hörhöilyä"

Sen olen huomannut, että noutajan kanssa voi harrastaa melkein mitä vain....
Delibes's
27.8. 2003, 12:39
me harrastetaam näyttelyitä, TOKOa, junnuja ja sit jotain muuta pinetä
Me harrastetaan lähinnä vaa näyttelyitä ja junnuja...tekis kyllä mieli aloittaa joku uus laji(ehkäpä joku metsästykseen liittyvä...)

.
#Jossu#
28.8. 2003, 18:02
Hehee, mä taidan jättää vastaamatta..

"tädin kultsu harastaa..."
Pikkulabu
29.8. 2003, 15:25
- 23 virallista näyttelyä takana (Juniorivoittaja, FIN MVA, 4*CACIB)
- Noutajien taipumuskoke (NOU) läpäisty toisella yrityksellä
- 10 Noutajien metsästyskoetta (NOME 3*ALO1, 3*ALO2, 3*AVO2 ja 1*AVO3)
- yksi nollaan päättynyt MEJÄ
BlackGSD
5.9. 2003, 15:01
Näyttelyitä, metsästystä sekä rodunomaisia lajeja (nou-treenejä, nomea, mejää, ei kilpailla)
coton.fan
12.9. 2003, 20:30
Mun kaveri ja sen koira harrastaa Tokoa ja kohta Pk:ta... Ja tokossa ne on ihan sairaan hyvii...
Delibes's
15.9. 2003, 10:48
LAINAUS(coton.fan @ 12.9. 2003, 21:30)
Ja tokossa ne on ihan sairaan hyvii...

jaahas.. missäs luokassa ne kisaa?
lapukka02
15.9. 2003, 16:32
Me harrastetaan jonkin verran näyttelyitä, TOKOa ja kohta PK:ta.
Paula&Samppa
reppulainen
17.11. 2003, 16:53
Kun Otto oli nuorempi sitä vietiin näyttelyissä mut se harrastus jäi sitten ajan mittaa...

sen jälkeen lenkkeilyä ja syömistä on harrastettu sitäkin
ednemmän

(taas näitä mun smaili viestejä...

)
NiinaN
17.11. 2003, 17:25
Tottis- ja noutohommia, kesällä mejää ja agilityä, jonkun verran näyttelyitäkin
viikari
19.11. 2003, 04:04
Tokoa, agilitya, näyttelyitä, joskus match show:hun eksytään. Kesäisin enemmän mejää ja noutohommia, talvella vähän noutoja.
Tokoa ja agilitya. Pk-hakua harrastettiin jonkun aikaa, mutta aika ei tänä vuonna riittänyt. Täytyy katsoa miltä näyttää ensi kesänä.
tiffany*
2.4. 2004, 16:20
Moi!
Mä harrastan TOKO,AGILITYä ja koirien vähän kaikkee..
ja mä tietysti harrastan niitten kanssa junnuilua ja koiranäyttelyä..
Tokoa pääasiassa, ja hakua ihan leikkimielessä, Ninasta on hauskaa juosta metsässä etsimässä ihmisiä.
Mun labukka harrastaa Vesipelastusta eli vepee..
Ei olla vielä missään voittaja luokassa,mutta viime vuonna Leevi läpäsi soveltuvuuskokeen ja tänä kesänä alotetaan kilpaura!!
Olemme kyllä parikertaa junnuissakin käyneet ,mutta ne eivät oikein kiinnosta
pekkonen
9.6. 2004, 13:04
Meidän kultsupoika harrastaa näyttelyitä, TOKO:a ja PK-jälkeä
sekä match show:t tulee kierrettyä, uinti on rakas harrastus, metsälenkit koirakavereiden kanssa..

Mahtoiko unohtua jotain.. Joo, ja äipän hepan kanssa hengailu..
Flipper
10.6. 2004, 10:32
Kunhan tuo minun kakarani kasvaa, tähtäimessä olisi mätsärit, näyttelytkin varmaan, Tokokin ehkä...
Toivottavasti nyt ensinnäkin päästään näyttelykoulutukseen ja tokoryhmään sitten kun rokotukset on kunnossa.
.summer.
15.7. 2004, 10:35
Mä ja Kimi ei itse asiassa harrasteta muuta kuin lenkkeilyä, se on vain seura- ja perhekoira.
mulla on syksyllä 2v. täyttävä uros kultsu, jonka kanssa ei vielä harrasteta mitään, mutta syksyllä olis tarkoitus alottaa toko ja toivottavasti myös agility. mejääkin olen miettinyt, sek vepeä, mutta en tahdo löytää täältä päin kursseja

näyttelyissäkin olis kiva käydä
~Wanda~
8.12. 2005, 18:36
Mä harrastelen tuon kultaisen kanssa tokoa, agilitya ja näyttelyissä käydään välillä, samoin mätsäreissä, joissa usein kisataan junnuissa, ehkä ensi vuonna menemme virallisiinkin. On sitä verijälkeäkin tullut tehtyä muutama kerta. Mutta päälajina varmaan on nyt se agility, molempien mielestä taitaa olla se hauskin!
Summer.
21.12. 2005, 12:48
Kultsu tyttöni on vasta 4kk, joten tokoa, myöhemmin agilityä ja noutajien "noutotreenejä" (tietääkö kukaan "virallista nimeä"?) ja ehkä jäljestystä tai hakua. Katsotaan nyt. Tykkään myös näyttelyistä, mutta niissä emme tule käymään usein koska ne ovat usein meiltä niin kaukana eikä minulla ole kyytiä, vanhempani kun eivät ole mitään koiranäyttelyihmisiä, valitettavasti :xangryx: Täytyy sitten vielä tarkemmin miettiä että mihin kaikkeen aika riittää. Tuo toko on ainakin ihan must

Ja agility. Ja kaikki

Se on niin vaikeaa karsia ikinään mitään pois :S
magrat
26.12. 2005, 14:45
Tolleri pojan kanssa harrastetaan aktiivisimmin mejää (ensi kesänä ekat kokeet) ja ensi syksynä lähdetään tositarkoituksella sorsajahtiin (tämä syksy meni enemminkin sivustaseuraajan ja oppipojan roolissa). Ensi syksynä olisi tähtäimessä myös taipparit. Lisäksi viikoittain tehdään tottelevaisuus ja nouta treenejä ja näin talvisaikaan käydään hiihtämässä. Mätsäreissä käydään silloin tällöin, samoin kuin näyttelyissä.
Bluebell
13.7. 2007, 21:18
Meidän harrastuksemme suuntautuvat TOKOn, näyttelyihin ja junior handleriin.
Kotona harrastelemme myös kotiagia.
tokoa vaan...
Täällä harrastetaan flatin kanssa tietty tota noutopuolta, agia, näyttelyitä ja tokoakin. Vepekin kiinnostaisi, mutta ryhmät on täynnä
BlackFlatt
1.11. 2007, 19:11
meillä flättien kanssa harrastellaan agilityä,tokoa,mätsäreitä ja näyttelyitä. metsästystä harrastellaan koiran ja itseni huviksi, jos joskus eksyisi taippareihinkin.

jälkeä ollaan pari kertaa tehty, mutta toisella on siihen vähän liikaa vauhtia, täytyisi jotakin keksiä millä sitä hidastaisi ja saisi tarkemmaksi... hakua ollaan pari kertaa käyty kokeilemassa,mutta ryhmä jäi tauolle. vepeäkin oltaisiin alettu harjoittelemaan, mutta kesällä oli kaikki ryhmät täynnä joten täytyy katsoa sitten ensi vuonna.
ja niiden "noutotreenien" virallinen nimi on NOME (noutajien metsästyskokeet)....
Neposka
11.1. 2008, 20:26
Harrastamme nyt tokoa ja näyttelyitä. Myöhemmin tähtäimessä nome ja pk-haku (myös mahd. pk-jälki)
Nomea olemme jo treennailleet damin avulla ja riistaakin on vähän kanneltu, mutta ei mitään sen ihmeempää.
Meidän kultsu neidin päälaji on agility johon panostetaan kaikkein eniten(ARGGGHH, eilen kyllä oli treeneissä kaikkea muuta kun panostusta siihen lajiin...), sitten TOKO, näyttelyt+junior handler, koiratanssi,ja kotijälkeä, ja aloitetaan tässä keväällä flyball.
Agia ja tokoa
Hiipivä Siiseli
16.1. 2008, 18:06
Meillä päälajiksi on muotoutunut toko, mutta monia lajeja on kokeiltu - paremmalla tai huonommalla menestyksellä.. Näyttelyissä käydään silloin tällöin, junnuissakin pyörähtelimme toisinaan, kun oma ikäni vielä riitti, ja mejää olisi tarkoitus joskus myöhemmin vähän totisemminkin harrastaa. Katsellaan nyt, mihin suuntaan meidän elämämme tästä lähtevät

Koiratanssiakin ihan omaksi iloksemme olemme tehneet (äitihän kävi tuon kanssa ihan kurssillakin), ja agilityä olisi myös mielenkiintoista kokeilla. Epäilen vaan, ettei oma aikani siihen riitä - nytkin on välillä tosi tiukat aikataulut, ja ensi syksynä alkaa sitten se kirjoitusrumba koulussa..
Täällä harrastetaan kiinteässä ryhmässä agilityä. Ja TOKOa sitten ihan kotipuolessa, joskus myös noutajien TOKO harjoituksissa kyllä piipahdetaan.
Muutama näyttelykin on takana mutta se kun ei ole koiralle mieleen niin miksikäs sitä sitten kiusaamaan siellä.
no kotona hengailua, joessa ja lammessa pulikoimista/keppejen noutamista, leikkejä, mätsäreitä... ja ei muuta
Elippä mulla on puolivuotta oleva tollerityttö Sindi me harrastetaan : junior handleria, näyttelyitä, mätsäreitä, agilityä, tokoa ja uintia.
Junior handlerii , TOKOO , käydää joskus metsäs , jaaa .. hmmm.. No lenkkeilyy ja sillee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.