Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ongelmapeli
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Mutsekala
Täällä seikkailutyyppinen peli, jossa joutuu myös käyttämään hoksottimiaan.. Itselläkin etenee vain tökkien, mutta tällä hetkellä näyttää siltä että on jämähdetty vähän pitemmäksi aikaa.. rolleyes.gif Jos joku muu pääsee junaradalle ja keksii ratkaisun, voisi vinkata tännekin päin.. ph34r.gif
Karri
hahaaha oon yrittäny vai mitä enkä pääse alkua pidemälle... ei blondeille
VINKKEJÄ

Swi
Vinkki: Ne kaikki seinät eivät ole ihan niin tukevia kuin näyttää, tutustukaa vaikka "päähallin" sulkeutuvaan huoneeseen wink.gif

Ai niin, ja unohtakaa se rautatie vähäksi aikaa...
Mutsekala
Aaahaaaaa.. Heti alko luistamaan, kun huomasin että voi päästä näitten seinien läpi..! teehee.gif Huomasin, että niissä kohdissa mistä pääsee läpi, puuttuu varjosta "palanen". Tällä hetkellä seikkailen pimeässä huoneessa ja tipun aina näistä kirotuista rei'istä läpi ja joudun aina alottamaan harhailemisen alusta.. sleepy.gif Ei olis mitääään vinkkiä siihen pimeeseen huoneeseen, alkaa pikkuhiljaa ohtasuonta pakottaa ko ei millää edistystä näy.. //lisäys: pääsin huoneeseen missä hilluu ilmassa joku timantti ja sen päällä kuunsirppi(?). Miten sen saisi alas..? //edelleen lisää: vinkiksi tuohon miten nuo edellä mainitut esineet saa alas: pitää käydä painamassa kahdessa eri paikassa nappia.. wink.gif
Charmy
miten ne tavarat saa käytöön?? unsure.gif
Swi
^Menee sinne alakertaan, missä on se kirja. Kun on kaikki tarvittavat tavarat, kirjassa muuttuu se yksi kohta punaiseksi, ja sitten painaa siitä. Sitä ennen ei sitten saakkaan rolleyes.gif ...

LAINAUS
//edelleen lisää: vinkiksi tuohon miten nuo edellä mainitut esineet saa alas: pitää käydä painamassa kahdessa eri paikassa nappia..

Oon yrittäny, muttei onnistu unsure.gif ...
Mutsekala
LAINAUS(Siuwi @ 17.6. 2008, 10:57) *
^Menee sinne alakertaan, missä on se kirja. Kun on kaikki tarvittavat tavarat, kirjassa muuttuu se yksi kohta punaiseksi, ja sitten painaa siitä. Sitä ennen ei sitten saakkaan rolleyes.gif ...

Oon yrittäny, muttei onnistu unsure.gif ...

Pitää mennä tilaan missä on jokin "pyörivä sumupallo", jonka kautta pääsee em. huoneeseen. Samassa tilassa on aukko pieneen paikkaan jossa on nappi. Painettuasi sitä tykin suun pitäisi nousta korkeammalle. Toista nappia (joka on samassa tilassa mistä päästään leijuvien esineiden luokse) painamalla voi sitten vaihtaa ampumis-suunnan.
Nyt olen tilanteessa 24/40 ja pääsin huoneeseen, jossa on pitkä sytytyslanka ja monia eri värisiä "palkkeja". Miten kerkeäisin ajoissa siniselle napille? En millään keksi reittiä, vaikka olen niitä rautapalikoita kuinka pukkinut tai vetänyt puoleeni.. angry.gif

//Muoks
Pääsin sen huoneen läpi nyt. Sain kynttilän ja kävin laittamassa valot pimeisiin paikkoihin.. Nyt en vaan tiiä mitä paikkaa pääsis työstämään lisää.. huh.gif Eli, jumissa taas.. sleeping.gif
Tiia
Mä en tiedä miten saisin ton toisen metallisenneliön päällä olevan esineen alas :S
Neliö liikkuu kun vedän sitä magneetilla tai työnnän, mutta en tiedä miten sen saa pois.. Toisen sai pois, kun se neliö tippui aukkoon :S

Apuja?
Mutsekala
tähänkin on vastauksena ylös päin suunnattu tykin suuaukko.. teehee.gif ja pitää katsoa mihin suuntaan sitä tykkiä pamahutteleepi..

//muoks

Olen nyt onnettomana täällä "sokkelossa" jumissa.. alaspäin meneviin portaisiin pitäisi päästä, mutta "kuoppa" on edessä. Pitäisikö rautapalkki jotenkin saada sinne..? blink.gif
Tiia
Olen pamautellut jo sata kertaa siihen kohtaan, missä se neliö on :S
Ei vain hajoa.. Onko mitään hajua kuinka monta kertaa pitäisi laukaista?
Mutsekala
kerran minä ainakin vain siihen pamautin.. blink.gif onhan se ihan siinä kohdalla? Itsellä tuli vain palkkiin iso lommo ja sain vain poimittua sen härpäkkeen siitä sitten..
Tiia
E-ei. Varmaan olen jo yli 10 kertaa pamauttanut, mutta ei mtn lommoa ja tuo liikkuu vieläkin angry.gif
Mutsekala
Apua.. En keksi kyllä mitään muuta.. unsure.gif *miettii miettii*
Tiia
Ei vaan onnistu.. Taidan aloittaa uudestaan dry.gif Voi nimittäin olla, että laitoin väärän tohon koloon :S
ÄH! Nyt tajusin mistä se johtui.. Olin asettanut tykin ampumaan sinne valkoisen pyörteen viereen! angry.gif

Muoks: miten saada tuo esine puusta alas? biggrin.gif
Muokss: Ja pah. En pääse ikinä tota huonetta läpi sad.gif Toi sytytyslanka loppuu aina kesken..
Mutsekala
Se lähimpänä oleva rautapalkki pitää eka työntää siihen edessä olevaan kuoppaan. Sitten ylität sen ja käännyt oikealle, vedät magneetilla puoleesi rautapalkin ja pääset painamaan violettia painiketta. Sitten menet vasemmalle (hakkaa kasat pois tieltä) ja työnnät toisen palkin kuoppaan niin, että pääset painamaan punaista nappia. Sitte palaat takaisin vasemmalle paikkaan, mistä viimeksi työnsit palkin alas. Ylempänä on rautapalkki, jonka vedät magneetilla kuoppaan, sitten painat magneettia uudestaan ja pääset painamaan sinistä nappia. Itselle meni ihan viimesille sekunneille.. rolleyes.gif Itse (yllätys yllätys) tyssäsin tilanteeseen 38/40, en todellakaan tiedä mitä pitää mennä tekemään. Sain kartan josta näen missä on kerättäviä esineitä, mutta en pääse niihin käsiksi.. unsure.gif Ja paikka josta peli aloitetaan, löytyy piilotettu juttu.. Se pitää vain polttaa ensin niin sitten sen näkee.. rolleyes.gif
Tiia
Sainkin tuon jo läpi, siis sen palikka hommelin smile.gif
Mutta toi polttojuttu? Mä ainakin hakkasin ne biggrin.gif
Ja mä tyssäsin 37 vaiheeseen, mikäköhän muuten mahtaa olla sun yksi esine? Siis toi 38. smile.gif

Ai nyt tajusinkin biggrin.gif

Muoks: Nyt olenkin jo vaiheessa 39/40, puuttuu enää yksi kuunsirppi :/
Tyssäs taas ihanasti biggrin.gif

Ja läpi! thumbup.gif
Mon@
Argh.. olen jumissa.. 36/40..

Viimeksi sain kivikasvon päältä painettua nappia jolloin muurit menivät alas ja yksi sormi oikeni, mutta nappi ei pysy alhaalla.. Ja miten saa kultaisen avaimen?

//edit
nyt tilanteessa 39/40. Kivisormi vieläkin ongelma, mutta avain saatu..
Tiia
Eli, se metallineliö pitää laittaa siihen etusormen eteen ja mennä uudestaan painamaan sitä nappia sieltä ylhäältä smile.gif
Mon@
Noniin.. Nyt olisi enää ongelma päästä alakerran F3 sinisen pallon luo (kartasta katsottuna). Paikanpäällä se näyttäisi olevan tuommoinen hakattava hiekkakasa, mutta miten sen luo pääsee... dry.gif

//edit

Laitan kuvan selventämään minne pitäisi päästä:
http://img.photobucket.com/albums/v684/talvitie/tilanne.jpg
Tiia
Aaa, joo tonne biggrin.gif
Tonne pääsee tippumalla siitä toisesta tasosta, jonne taitaa päästä noista viereisistä portaista smile.gif
Ja se reikä on ööp, jossain ton alueen lähellä, tai siis siis.. En osaa selittää missä kohtaa :S

Se reikä on suunnilleen ton rautaneliön kohdalla siinä toisessa radassa smile.gif
Mon@
Aivan! Kiitos!

Oli sittenkin vielä yksi ongelma.. Miten pääsee tuonne alkuhuoneesta katsottuna oikealle ja/tai sen alapuolella olevaan huoneeseen.. Oven olen löytänyt molempiin mutta kumpikin on kiinni..

/edit.
Haa! Keksimpäs!

//edit.
Tarvitsen sitten tickli vielä sun apua ^^' Pääsin alhaalla olevaan huoneeseen mutten ylös, enkä saa alkuhuoneen puista alas yhtä neliö jutskaa enkä kuuta.. tikkaat löysin ylös, mutta ovat "piiritetty"

///edit.
Haha, ei sittenkään mitään biggrin.gif
wenakko
^-- Laura ratkoo ongelmia. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Mon@
^pakko ne on jonkun tehdä ;D
Charmy
mä oon niin onneton etten pääse enää etenepäin biggrin.gif miten ihmeessä sen avaimen saa tiputettua sieltä korkealta missä on ne napit sen avaimen ympärillä ja viereisessä huoneessa on niitä kuvia?? ohmy.gif
Mon@
LAINAUS(Charmy @ 27.6. 2008, 08:32) *
mä oon niin onneton etten pääse enää etenepäin biggrin.gif miten ihmeessä sen avaimen saa tiputettua sieltä korkealta missä on ne napit sen avaimen ympärillä ja viereisessä huoneessa on niitä kuvia?? ohmy.gif

Painelet ne siinä järjestyksessä kuin viereisen huoneen numerot näyttävät tongue.gif
Charmy
mun hermot ei jotenki kyllä riitä tohon peliin biggrin.gifD nyt hermo meni siinä jääpalikka siirto jutussa. helpomman sain jo pois mutta se toinen. Sama miten ne palikat vääntää ja kääntää niin ei dry.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.