Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ärsytävää!
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Ipe95
Eli minä aloitan!

angry.gif
Vanhempani eivät tue minua yhtään junior handlerissä. aina kun sanon "äiti voitko sä viedä mut jyväskylään 2 kuukauden päästä?"
hän vastaa "tyttökulta etkö sinä tiedä että minä olen liian väsynyt kuskaamaan sinua?" vaikka hän on viikonloput vapaalla.
ja sitten isä "hänelläkin on viikonloppu vapaata (torstaista alkaen) mutta ei sama virsi kuin äidillä!

Eli taas näitä unelma vanhempia.... dry.gif

Voitte vastata tähän aiheeseen viestinne lopussa.
ViBatti
Mua ärsyttää kans vanhempi, iskä. Se on ihan sairaan pönttö se ei tajua mitään vaan koko ajan komentelee ja päättää asioita jotka koskee mua. Ja muutenkin ei kuskaa mihinkään eikä anna rahaa jos tarvisin johonkin tärkeeseen... angry.gif
Anma
Tällä hetkellä ärsyttää kisata uroskoiran kanssa rolleyes.gif Tänäänkin kehässä oli joku iiiihana tuoksu ja meni suoritus sitten päin sanonkomitä. dry.gif Koko ajan koira yritti päästä merkkaamaan kehässä ja lämpöä oli sellaiset 30 astetta, joten hikihän siinä tappelussa tuli ja hermot meni biggrin.gif Mutta yritetään nyt pitää mielessä ne onnistuneet suoritukset ja antaa anteeksi tämän päivän häsläys, pojat on poikia rolleyes.gif

Ja tuosta kyyti jutusta, varmasti sieltä päin missä asut joku muukin on menossa koiranäyttelyihin ja kyydissä pääsisi ?
Ipe95
No ajoin kysyä eräältä kasvatajalta että pääsenkö mä kyytiläiseksi jyväskylään ja silleest.

Ja se on nykyään ihmeelistä että vanhemmat eivät anna rahaakaan kuin jonkun kymppin kuussa dry.gif
Ihmeelistä toimintaa.......
Minäkin kun vanha näyttelyhihna meni poikki justiinsa kun oli vain puolisen tuntii kehään. no siinä hädissäni kysyn isältä rahaa uuteen että voin juosta ostamaa. eikun sanoo vaan että "kyllähän tuossa fleksisäkin voi esittää ton hurttan." no ei siinä mitään pitää laina koirani kasvatajalta hihnaa. angry.gif
Samalaisia sattumuksia???
HetaK
Jos tänne saa purkaa raivostusta mistä aiheesta vaan niin...

...miehet.
Jennnna
meillä vanhemmat onneksi hyvin tukena koiraharrastuksessa smile.gif ! ehkä johtuu siitä, että itsekkin ovat aika innostuneita. tosin, en junnuile vaan esitän koiraa rotukehässä.. no jokatapauksessa.. biggrin.gif

mutta ratkaisuja asioihin löytyy! kannattaa puhua vanhemmille ja sanoa suorat sanat! ..hah! laugh.gif laugh.gif noeii.. Mutta varmasti kyytejä jostain saa? ja junat ja bussit..! jos tuntee muita junnuilijoita, niin eiköhän niiltäkin voisi kyydin saada jos samalle suunnalle ovat menossa? =) siinähän saa vaan uusia "kokemuksia" ja tarinoita kun lähtee julksilla liikenteeseen.. laugh.gif ottaa vaikka kaverin seuraksi!
Tai jos vaikka joku tuttu olisi joskus kiinnostunut lähtemään seuraamaan kisoja!
Ja ongelma rahapulaan; työt. lookaround.gif ..okei kyllä mäkin rahaa mielellään lisää ottaisin..

Mutta jos tänne täytyi valittaa ,niin valitetaan nyt sitten! biggrin.gif mua ärsyttää kun mistään ei olla löydetty sellasta näyttelyitten numerolapunpidikettä, missä olis kultsu. goldenringissa on vaan puisia confused.gif ja ärsyttää myös eläinrääkkäys sad.gif ja se, et lomaa enään 2VIIKKOA! ..jos sitäkään
Ipe95
Niin ja sitten kun haluaisi toisen shelttin tai jonkun muun rotuisen sanovat vaan että "ota sitten 6 vuoden kulutua vaikka 1000 koiraa.
joo ihan varmasti otan dry.gif
ja Jennnnalle kun mistään ei nykyään edes 12 vuotias rahaa saa confused.gif
ja nykyään pitää kerätä rahaa esim pullojen keruulla ja silleest.
Ja asun sellaisessa tuppukylässä en tunne sieltä ketään junnuharrastajaa.
ja sitten kun ei ole rahaa mistäs jotain ihmeen bussilipuja saa kun rahat hupenee koiraan.
kun saan kuukaudessa sellaiset 20 euroa ja sen verran maksaa koiran pieni ruokasäkki.
(kun kinussin koiraa sanoivat että minun pitää itse maksaa koiran tarvikkeet ja silleest.)
onko teidän mielestä 20 euroa kuukaudessa liian vähän jos joutuu maksamaan koiran kulut. (paitsi rokotukset.)
Jennnna
Ahaa.. nyt ymmärrän sua Ipe95. No jos joudun itse koirasi ruuat yms. tarvikkeet maksamaan, niin kyllä 20e on ihan liian vähän! Mielestäni.. huh.gif
Nyt vaan otat järeemmät aseet käyttöön ja vaadit enemmän!! w00t.gif ..hehheh.. helpommin sanottu ku tehty!!
Soen
Tällä hetkellä ärsyttänee suuresti, se että kamerani tuleminen kestää, ja kestää. Ainakin varmaan vielä 2 tusksllista viikkoa, että saan viimein sen oman järkkärin.
Avispa
MIKS mun pitää just nyt olla kipee? Päätä särkee, toivottavasti ei vaan kuume nouse. Yleensä kun mulla ei oo pääkipee ilman että kuumettakin tulis. Ja viikko enää KOULUN alkuun. Kääk!
Ipe95
Joo kaikkein parasta kun täällä kontiolahdella koulut alkaa jo 7 päivä! cray.gif
Sitten vielä meille on tulossa joku uus opetaja unsure.gif
Mutt kaikkein parasta kun saatiin viimein tänään ne koulukirjeet niin torstaina alkaa kello 9 ja loppuu 12!!!! thumbup.gif
Ipe95
Ärh! angry.gif
koulu alkoi todella mukavasti minulle tai vanhemille ei ilmoitettu mitään että vaihdan luokkaa ja kun meillä olisi pitänyt olla aina torstaisin 12 no sitten rehtori ilmoittaa joo sitä pidenettään sellaset kolmisen tuntia dry.gif ja sitten kun seuraavana päivänä meillä oli liikuntaa yhellä koululla ja minä asun 11 kilometrin päästä siitä koulusta no sitten ilmoitetaan että kaikki sieltä päin olevat laitetaan kävelemään jopa 1 luokkalaiset! no kun saavuin sitten kotiin kuin uitettu koira ja lämpöä nyt on sellaiset 38 astetta. kivaa.....
pikkuessi
joka koulu aamu kun pitää herätä niin aikasin niin..... ARGH! onneksi viikonloppuna ei ole koulua, muuten kuolisin varmaan.
niinar
myöskin toi ku pitää herätä aamulla niin aikasi ja sitte ku pääsee koulust viel nii myöhää
Vilppu
Stressi ja koulunkäynti. Taidan jättää tätä koneella oloa kenties hieman?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.