Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Töitä, töitä
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
Lydia
Eilen kävin ilmoittautumassa työkkäriin ja nyt sitten oon taas vaihteeksi työtön. Kuitenkin tuntuu, että ei sitä toimettomana tarvitse maata, Kotona hommia piisaa ja nyt voi siivota kunnolla, kun kerrankin on aikaa. Eilen siivosin mun tietokone pöydän; hiukkasen oli päässyt pölyä kertymään ja sain tiskattuakin. Tänään ajattelin käydä tiskipöydän kimppuun,kun sitä ei ole kunnolla pesty aikoihin. Niin ja makkarin siivoaminen ois jossain vaiheessa edessä myös, se onkin iso projekti rolleyes.gif Lisäksi pitäis tässä heittää turhaa roinaa pois, jotta saisi tänne lisää tilaa. Eipä mua tosiaankaan haittaa vaikkei ihan heti töitä löytyiskään, niin paljon hommaa kotona löytyy biggrin.gif
Lempo
Itse taas olisin kesäksi tahtonut jotain pientä työtä. Kaupungille pyrin, mutta oli niin paljon hakioita ettei päässyt. sad.gif
Hugis
Mä oon niin onnellinen, että mulla on vielä pari viikkoa lomaa, kun tätä purkamista, pyykinpesua, siivousta ja tiskausta tuntuu riittävän. Tänään pitäis soitella tuonne työpaikalle, jos menisin käymään siellä tutustumassa paikkoihin. Kunhan tässä saan aamutoimet hoidettua. Helmi herää täällä maalla joka aamu kahdeksalta ja luonnollisesti minäkin happy.gif Onpahan paljon aikaa hoitaa asioita, kun herätään niin aikaisin.
bellfegor
Kahdeksalta aikaisin ohmy.gif Mä lähetän sulle tuon oman karvavekkarini, joka viimeistään kuudelta on hyppimässä ja pomppimassa, kun on niin kivaa, kun on aamu taas. dogrun.gif
Charmy
Kiva tietää et joidenkin koirat peräti herää aikaisin. meillä kun karvanaamat nukkuisivat pitkälti yli puolenpäivän,etenkin Kima ja Osama. yawn.gif Pojat on aina kiva repiää aamulla peiton alta ulos jos olen menossa aamuvuoroon happy.gif
Lydia
Meilläkin Myy herättää aamusella, tänään herätys oli ennen seitsemää. Taru nukkuu niin pitkään kuin mahdollista, siitä ei herätyskelloa saisi tekemälläkään biggrin.gif

Tämän päivän hommat on suoritettu. Huomiselle pitää keksiä jotain muuta, kohteita kyllä riittää smile.gif
wiputar
Meillä ei kyllä jätkät herättele. Ne vetää lonkkaa mun kanssa ihan lungisti vaikka kahteentoista rolleyes.gif
Hugis
Kaupungissa molemmat rutut nukkui kymmeneen asti näin lomatunnelmissa, mutta täällä on tahti toinen.

Huomenna joudun laittamaan kellon soimaan, kun menen käymään uudessa työpaikassani yhdeksältä. Ei parane myöhästyä heti ekalla kerralla wink.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 29.7. 2008, 12:26) *
Kahdeksalta aikaisin ohmy.gif Mä lähetän sulle tuon oman karvavekkarini, joka viimeistään kuudelta on hyppimässä ja pomppimassa, kun on niin kivaa, kun on aamu taas. dogrun.gif

Mäkin heti äimistelin että aikaisin.. blink.gif Mulla olis päivä pilalla jos noin myöhään heräisin.. Ennen kuutta mä herään joka aamu, voin viikon loppuna sitten venyttää seiskaan nukkumisen, mut ei siitä yli kun aamu on pilalla jos makaa koko päivän..

Bonokin riemastuu aina kun huomaa että jees tolla on silmät auki.. thumbup.gif kohta pääsee ulos..
Turunen
Miksei ihmiset osaa enää nukkua pitkään...? Kyllä minä nukuisin ihan hyvin 8 tai jopa 9 jos ei olisi ketään (Ellaa tai Erästä...) herättelemässä baa.gif mutta kiitos näiden aamuvirkkujen saan kammeta joka aamu kuuden jälkeen, viimeistään seitsemältä ylös. Viikonloppuna oli tarkoitus nauttia tuon Erään seurasta ja mitä sain, herätyksen puoli kuudelta järvelle! rolleyes.gif
Ella on mun herätyskello nykyään, sen pitää päästä aamutarpeille viimeistään puoli seitsemältä ja sitten kun mun pitää lähteä töihin se kampeaa mun sänkyyn nukkumaan... dry.gif
sipa
LAINAUS(Turunen @ 30.7. 2008, 08:21) *
Miksei ihmiset osaa enää nukkua pitkään...? Kyllä minä nukuisin ihan hyvin 8 tai jopa 9 jos ei olisi ketään (Ellaa tai Erästä...) herättelemässä baa.gif

Etkö sä tiedä että aamun virkku ja illan torkku talon pystyssä pitää.. thumbup.gif En mä ole koskaan nukkunut kauheen myöhään, edes pentuna.. Päivä on jotenkin paljon pitempi kun herää aikaisin.. Toisaalta sitä kyllä menee maate aikaisemmin.. rolleyes.gif biggrin.gif
bellfegor
Mä kyllä nousen tai ainakin herään aina aikaisin, mutta menen myös myöhään nukkumaan, joten saattaa olla siinä syy, miksi mulla ei sitä taloa ole laugh.gif
Hugis
Tänään me herättiin jo 20 vaille seittemän, kun piti lähteä käymään tuolla työpaikalla. Kyllä oli vaikea nousta, meillä kaikilla. Onneks sen aikasemmin ei tartte täällä ikinä herätä, kun koulu alkaa aina vasta ysiltä. Kun tulin kotiin rauta- ja ruokakaupan kautta, pitikin ottaa päiväunet. Enää puolitoista viikkoa lomaa unsure.gif
wiputar
Mä tänään järkytyin kun tajusin koulujen alkavan ihan tuota pikaa. Mihin se kesä emni? Tai eipähän tuota oo vielä oikein edes ollukaan. Pitää pikimmiten lähteä kattelee tulevalle tokaluokkalaiselle uutta reppua biggrin.gif
LiisaO
Ah huomenna alkaa sitten loma! happy.gif Koko kesän on saanut töissä pakertaa.
Carda
On kyllä ihan tosi, että kotona hommaa riitää, kun vaan aina viittis touhottaa. Joskus iskee inspiraatio. Kun on sellaisesta siisteyden tyyssijasta lähtösin, niin sotku alkaa äkkiä ärsyttää. Tosin koirankarvaa on vaikeempi hahmottaa wink.gif Mulla tuppaa lainehtimaan montakin paikkaa ylimäärästä tavaraa ja joskus on sitä ihan kasseittain kannettu kiertoon tai roskiin.
Mullahan tätä aikaa on. Niin ennenkö harrastukset taas kuukauden päästä jatkuu...
Oiskohan joku, joka ei kauheesti tykkää muista, kun koiratouhuista unsure.gif
Lydia
Tässä välissä olikin pari "laiskottelupäivää", joten tänään jatkui siivousurakka. Makkari oli kohteena tänään, lattian sainkin imuroitua smile.gif
Sitten silppusin ison kasan paperia, hirmuisesti tuli paperisilppua. Onneksi Myy huomasi ne vasta,kun olin korjaamassa toista erää pois lattialta, muutoin olisi voinut olla paperisilppua ympäri kämppää laugh.gif Mun kirjahyllyä tyhjensin ja paljon sieltä lähtikin pois turhaa paperiroskaa. Nyt on tarkoitus saada muutama hylly typötyhjäksi, niin tuo mieheke voi sitten omia tavaroitaan sinne laittaa.
Ehkä mä tässä kuukauden sisään saan tän kämpän lattiaakin näkymään... sellainen ainakin olisi tavoite... Reilun parin kuukauden päästä toivottavasti tilaa tarvitaan wink.gif

//sit kun vielä oppisi kirjoittamaan blush.gif
Esmo
Mutta, Hugis, eikö maalla kaikki herääkin aikaisemmin kuin kaupungissa?! Sopeutuvainen Helmi on heti oppinut tavoille biggrin.gif

Mulla on kesälomaa vielä 17 päivää happy.gif Mutta töitä tiedossa lomallakin - pari mattoa pitäisi käydä mattolaiturilla vielä pesemässä biggrin.gif
Hugis
Juu, Helmi oppii hetkessä seudun tavoille happy.gif Tänä aamuna tosin Hemppu nukkui yhdeksään, kun oli niin väsy kaikesta vapaana juoksemisesta dogrun.gif
Esmo
Mä heräsin tänään kelloa kauhistellen klo 11.20... blink.gif Kävin reippaasti suihkussa ja puin päälle, kun ajattelin Siirillä olevan jo kiire ulos. No, neitipä ei meinannut sängystä nousta - kävin siellä pujottamassa kaulapannan ja vedin neidin lenkille. Taitaa olla vieläkin puhki kaikesta mökkivapaudesta, kun nukkuu vaan koko ajan happy.gif
Lydia
On tuo paikkavahti kätevä smile.gif Tänä aamuna tuli sähköpostiin ilmoitus usemmastakin paikasta. Yksi paikoista olisi mulla juuri passeli ja laitoinkin hakemuksen menemään. Toivottavasti pääsen edes haastatteluun... No ainakin on nyt yritetty smile.gif

Tänään pitäisi jatkuu kämpän siivoamista. Jotenkin tosta lattiasta on tullut taas siivottoman näköinen ja ajattelin tänään pestä sen. Pyykkiä pitäisi myös pestä ja taas käydä sitä paperiroinaa läpi; silppurille taas käyttöä wink.gif
Lydia
Uskomatonta miten nopeasti lattiat likaantuu. No osasyynä on tuo yksi verentiputtaja. Eipä sitten joka päivä jaksa pyyhkiä.
Pitäisi vielä yrittää käydä niitten papereiden kimmppun, kun ostin uuden rei'ttäjän (lävistäjä luo hintalapussa blink.gif )
Niin nyt saa paperit joko silppuriin tai sitten nätisti mappiin smile.gif Kunhan vielä saisi urakan aloitettua....
Annelinne
Mulle tekis tosi hyvää saada tommonen kotiloma eli olisin vaan kotona ja kävisin KAIKEN läpi ihan viimosta piirtoa myöden. Meillä se miehenketale on kovakin mummottaja, eli säästää mitä ihmeellisempiä asioita "jemikseen". Ja kun se käy sitä rojua läpi niin puolet saattaa mennä vielä takas kaappiin odottamaan parempia päiviä, vaikka todellisuus on se, että 90% jonkun laatikon sisällöistä on täyttä huttua... Noo, pikkuhiljaa. Ehkä sitten kun me molemmat vaihdetaan osotetta samaan aikaan niin viimeistään hänkin tajuaa karsia turhat pois. Minä kun tein sen jo viime vuonna ja oikeesti roskasäkkejä tuli täyteen vaikka kuinka ja monta!

Minä en kyllä käsitä niitä aamuvirkkuja jotka kukkuu jo seiskalta, saatika kuudelta ylös ihan vapaaehtoisesti. Voi kun olisinkin semmonen!! Mua väsyttää aina. Aamulla etenkin. Vaikee nousta. Ja illalla saattaisin valvoa vaikka kuinka myöhään mutta nyt olen taistellut jo kesäkuusta asti vastaan tätä sisäistä kelloani, että joka aamu ylös 6-6.30 ja sitten töihin. Mutta sen olen huomannut, että ysin jälkeen illalla taas jo silmä luppasee ja sit pitääkin mennä petiin viim kympiltä, mutta totuus on kuitenkin se, että pääsen sänkyyn jostain syystä yleensä 11 ja sitten taas aamulla väsyttää... Ilta vaan on mun aikaa! Ehkä joskus saan päättää työaikani, tehdä vaikka kotona duunia, että voin tehdä sillon kun mua huvittaa. Tai sitten vaan yritän kääntää sisäisen kelloni cool.gif

Toivotaan Lydia että saat sen duunin minkä haluat smile.gif Nauti siivoilusta, se on välillä ihan kivaa smile.gif
Lydia
Perjantaina olin yhdessä rekrytilaisuudessa, joten nyt odottelen paristakin paikasta, josko kuuluisi jotain.
Työkkärissäkin pitäis käydä tai soittaa, kun pitäisi varmistaa, ettei mun tarvitse yhtä selvitystä tehdä (eiköhän yksi kerta riitä)

Kotonakin hommia taas piisaa... Kyllä nuo koirat riehuessaan saakin sotkua aikaan.
Riekkumisen tiimellyksessä Enja astui vesikuppiin ja tietysti vettä roiskui lattiallekin... kiva lammikko siitä tuli.
Kunhan nyt vaan saisi taas itseään niskasta kii otettua. Eka pitäisi varmaan hankkia jotain syötäväksi kelpaava, jotta jaksaa touhuta smile.gif
Esmo
Mä oon ollut ti-to töissä ja fiilis kiva. "Mua tarvitaan"-tunne tekee olon hyväksi, ja paluu pitkän tauon jälkeen on ollut ihan mukava. Ja kun saa taas muutenkin normirytmistä kiinni... happy.gif
Lydia
Mä kävin eilen työhaastattelussa ja huomenna tai ylihuomenna saan tietää kuin kävi.
Tosin nyt se homma ei enää niin kiinnostakaan, kun tänään tuli soitto, että pääsen haastatteluun oman alan paikkaan.
Mä olin jo luopunut toivosta, et ne mua haastatteluun hyväksyisi, että näköjään sillä taholla ei päätöksiä kovin nopeean tahtiin tehdä.
No kyseiseen paikkaan oli 54 hakijaa ja samaan aikaan muutama muu paikka auki, joten kai hakemusten läpikäymiseen sitten aikaa kuluu...

Haastatteluun on vielä pitkä aika, mutta nyt jo jänskättää. Pitäisi vaan malttaa rauhassa odottaa, eikä ruveta suunnittelemaan mitään etukäteen.
Kuitenkin jos sen paikan saisin todennäköisesti tulisi muutto ajankohtaiseksi ja maisemanvaihdos tekisi jo hyvää... oonhan tässä jo useamman vuoden asunut.
-Lilli-
En oo ollu viel kesätöissä vaik hain viiteen eri paikkaan mut toivottavasti enskesänä sitte.. Työssäoppimis jaksoo ootan innolla et mihi pääsen töihi laugh.gif
Lydia
Eilen olin taas vaihteeksi sijaistamassa, on se mukavaa välillä töissäkin käydä.
Nyt olisi taas vaihteeksi siivouspäivä. Oon ollut laiska viime aikoina, joten kämppä on taas kuin pommin jäljiltä.
Esmo
Meillä oli tänään TyöHyvinvointipäivä. Oltiin noin 60 hengen miehityksellä Solvallan liikuntaopistolla. Ohjelmassa oli aamupala, johtajan puhe, vaellus, sauna ja luento elämäntapamuutoksista. Ihan leppoisa perjantaityöpäivä ihanissa Nuuksion metsissä... happy.gif
wiputar
Mä sain kutsun siihen myynnin ammattitutkinnon koulutkseen!! thumbup.gif

Hakijoita ollu 43, hyväksytty 22 (sanoivat kyllä että 25 pääsee alottamaan... blink.gif)
Kahden viikon ajan meitä on tuo 22 opsikelijaa, joista 15 soveltuvinta saa sitten jatkaa smile.gif
Esmo
^Onnea wiputar! Susta tulee sitten opiskelija! thumbup.gif Uusi juttu ja muutos arkeen kotona tekee varmasti oikein hyvää smile.gif
wiputar
^ Kiitos! smile.gif

onhan tää vähän utopistista kun on tullu oltua taas vuos ja kolme kuukautta kotona lasten kanssa...
Ja mun pikkuset joutuu elämänsä ekaa kertaa vieraalle ihmiselle hoitoon confused.gif. Tai no, eipä nuo muutoinkaan ollu liiemmin kellään hoidossa blush.gif
kippax
Hienoa Wiputar thumbup.gif Opiskeluelämä on antoisaa, vaikka välillä rankkaa *muistelee haikeana omaa opiskeluaikaa*
Hugis
Onneksi olkoon wiputar smile.gif Mulla ei oo ikävä koulun penkille, sattuneesta syystä.
sipa
wiputar Wautsi.. thumbup.gif Onneksi olkoon..

Hyväähän se vaan tekee lapsillekin että itsenäistyvät ja oppivat elämään muuallakin kuin kotona.. Saavat vähän etäisyyttä siihen omaan pieneen piiriin mihin ovat tottuneet.. Alussahan se voi olla vähän outoa ja vaikeata, mutta äkkiä siihen tottuvat ja kohta homaat että ihan hyvin lapset pärjäävät omissaa "töissään"
wiputar
^ Tuo on aivan totta, MUTTA tongue.gif mä oon jotenkin niin semmonen "lapset on niin lyhyen hetken pieniä" ajatusmaailman omaava, että mulle tulee todella haikea mieli siitä kun joutuvat alottamaan "töiden teon"... lookaround.gif
Mun mielestä lasten paikka on kotona siihen asti, kunnes allottavat "uraputlensa" eli esikouluikään asti blush.gif.
No, ehkä me selvitään kaikki hengissä vaikka "napanuora katkeaakin" laugh.gif.

Koululainen ei osaa vielä kelloa ja sillehän iski sitten eilen illalla paniikki, että kuinka hän tietää lähteä sitten ajoissa kouluun.
keksinkin oivan systeemin kun olin hetken pähkäillyt asiaa.
Meillä on digitaalinen munakello. Niimpä sitten joka aamu kun koululainen on herännyt hän painasee munakellon päälle. Munakello piippaa kerran kun on 10min aikaa jäljellä ja kaksi kertaa kun aikaa on 5min. Eli nuo piippaukset kertovat sitten mukavasti, että aika alkaa käymään vähiin smile.gif. Tänään jo testattiin hommaa ja hyvin meni smile.gif

Hoitopaikasta en ole vielä mitään kuullut (eilen ilmotin että tarvetta on), mutta kyllähän se jostain jossain vaiheessa järjestyy. Näillä näkymin pääsisivät perhepäivähoitoon smile.gif
sannukka
Onnea Wiputar opiskelupaikasta. flowers.gif

Mulla vähän päinvastaset tulevaisuuden näkymät, kun pitäs jäädä kohta kotia. dry.gif Mitähän siitäkin tulee... Toisaalta sitä oikeen odottaa, tietysti, mutta toisaalta tähän töissä käymiseen on jo niin tottunut. Ajatus kahdesta pienestä, toinen ihan avuton rääpäle ja toinen erittäin kerkeäväinen, avulias ja keksiväinen pikku riiviö. (no joo, hyvää se vaan tarkottaa, kun tiskaa koko keittiön märäks laugh.gif ) Mutta kaippa siihen rytmin vaihdokseen tottuu. Kohta mä olen jo itku kurkussa palaamassa töihin...
Lydia
Onnea Wiputar opiskelupaikasta! Kaupan alalla töitä pitäisikin riittää smile.gif

Mä en tajua työkkärin/Kelan porukkaa... Kaiken maailman selvityksiä pitää antaa...
mutta kaiken huippu oli tänään Kelasta tullut kirje, jossa kerrotaan että olisin ollut työtön jo 23.6 lähtien blink.gif
ja työkkäri on kuulemma kyseisen tiedon lähde. Ihan kiva, että mullekin kerrotaan...
Mielenkiintoista olisi kuulla mistä moinen päivämäärä on repäisty...
Oikeastihan mä olin tuolloin töissä, kaipa mun pitää työtodistus kiikuttaa Kelaan todistukseksi.
wiputar
LAINAUS(Lydia @ 9.9. 2008, 10:51) *
Kaupan alalla töitä pitäisikin riittää smile.gif

Sepä se. Heinolan (työssäkäynti?)alueella on vuoden alusta kesäkuun loppuun mennessä ollu yli 120 paikkaa haussa työkkärin kautta, kuinka monta lie sitten työkkärin tietämättömissä smile.gif
bellfegor
Onnea ja menestystä koko porukalle, kun teillä nyt alkavat nämä uudet urat. Äidillä opiskelu ja lapsosilla hoito. Onhan se vaihtelua ja uutta ajalteltavaa. Valmistaa lapsia myös siihen tulevaan koulunkäyntiin.
Turunen
Hienoa Wiputar ja tsemppiä! thumbup.gif
Itse alan olla kurkkuani myöten tätä opiskeli elämää ja ainaista rahapulaa dry.gif tänään sain pari kyyneltä vieritettyä ja kohtalaisen riidan aikaiseksi ko. aiheesta... sleepy.gif voi kun tulevaisuus olisi varmaa ja valoisaa, mä en jaksa tätä epävarmuutta enää! crybaby.gif
Hugis
^ Ei se epävarmuus opiskelun jälkeenkään lopu, valitettavasti. Meidän kunta liittyy erittäin suurella todennäköisyydellä Haminaan kahden vuoden päästä. Silloin menee kaikki kouluasiat uusiksi ja mulla saattaa olla taas työnhaku edessä. Onneksi tässä lähellä on paljon kuntia ja kaupunkeja, jos tänne juurrun. Voihan sitä välillä tehdä muutakin kuin open hommia, vaikka maatalon emännän rolleyes.gif Puuttuu vaan se isäntä tai ainakin tila ja taidot itseltä.
Lydia
LAINAUS(Hugis @ 10.9. 2008, 21:22) *
^ Ei se epävarmuus opiskelun jälkeenkään lopu, valitettavasti.

Näinhän se on. Mäkin elän nyt päivä kerrallaan ja mulla ei ole mitään havaintoa mikä tilanne on esimerkiksi kuukauden päästä.
Kyllä mulle kelpaisi vakipaikka. Pk-seudulla ei valitettavasti paljoa paikkoja omalta alalta ole auki, joten pitääpi katsella.
Toisaalta voisi vakipaikan vuoksi muuttaa melkein minne vaan, mutta lyhyiden sijaisuuksien takia ei viitsi vaivautua.
sipa
LAINAUS(Turunen @ 10.9. 2008, 19:38) *
Itse alan olla kurkkuani myöten tätä opiskeli elämää ja ainaista rahapulaa dry.gif tänään sain pari kyyneltä vieritettyä ja kohtalaisen riidan aikaiseksi ko. aiheesta... sleepy.gif voi kun tulevaisuus olisi varmaa ja valoisaa, mä en jaksa tätä epävarmuutta enää! crybaby.gif

Voi Turunen..Tsemppiä sulle ja jaksamisia.. hug.gif Kyllä se helpottaa jossain vaiheessa.. usko vaan, asioilla on tapana selvitä tavalla tai toisella..
bellfegor
Ei se vakipaikkailukaan aina niin herkkua ole eikä edes pomminvarmaa, joten häntä pystyyn vaan kaikki. Päivä kerrallaan jne jne. Mitähän muita äärest ärsyttäviä ja aiheeseen liittyviä lausahduksia sitä onkaan. Meilläkin odotellaan omistajanvaihdosta jännityksellä. Vielä ei ole edes varmaa, että se, jolle lupa myönnettiin, tämän myös saa, koska 2 valitusta on tehty. Yleensä ne eivät kyllä mene läpi.
Lydia
Niin eihän nykymaailmassa mikään ole varmaa, mutta kyllä se vakipaikka olisi huomattavasti parempi kuin ei työpaikkaa lainkaan.
Olisi ainakin varma tulonlähde, nytkään mulla ei ole aavistustakaan milloin rahaa on tulossa. Tarvetta tietty olisi rolleyes.gif
abc
LAINAUS(wiputar @ 8.9. 2008, 11:21) *
... 22 opsikelijaa, joista 15 soveltuvinta saa sitten jatkaa smile.gif

thumbup.gif wiputar, että olisit jatkoon pääsijöiden joukossa smile.gif .

Äläkä poikien yksinoloa sure, eiköhän ne keksi tekemistä noiksi muutamiksi tunneiksi minkä olet näkymättömissärolleyes.gif .
(Vahinko, että ehdit vetää ne makkarin tapetit itse, siinähän olis ollut kavereille lähes harmitonta rattoa päivätoimiksi biggrin.gif ).
wiputar
^ Ei nuo Urpo ja Turpo olis varmaan saanut tapetteja alas biggrin.gif
Tää kävi tänään ostamassa mapin ja ruutupaperia. Tuli yks kaks mieleen, että kaipa sitä tartteis jotain muistiinpanovälineistökin hommata blush.gif.
Hassua... Viikon päästä tähän aikaan on kovastikin ensimmäinen koulutuspäivä takana...
Lydia
Mä oon nyt tehnyt tuntitöitä; viime viikollakin olin kolmena päivänä. Huomenna taas töihin smile.gif
Ensi viikolla olisi sitten työkkärin kurssi ja tiistaina työhaastattelu. Saa nähä kuinka käy.
No olisi avoinna myös yksi äitiysloman sijaisuus, joten sinnekin aion hakea.
Jos kumpikaan noista ei tärppää, niin lokakuussa pitää sitten oikein tehokkaasti hakea töitä.

Onnkeksi miehekkeelle on nyt töitä tiedossa. Vaikka vielä ei ole varmuutta pestin pituudesta.
Jos nyt riittäisi vuoden loppuun hänelle töitä, niin sekin olisi hyvä.

Tosin kotonakin hommaa piisaa... Tässä syyskuun aikana pitäisi saada raivattua tilaa tänne pentuja varten.
Tänään oon ollut aika ahkera ja käynyt tavaroitani läpi ja pääsinpä silppuriakin käyttämään biggrin.gif
Lydia
Meiilä on tänään ollut siivouspäivä (lue: raivauspäivä). Nyt mulla alkaa jo toivo heräämään, että me saadaan raivattua tilaa pentusia varten.
Vajaa kuukausi enää, niin vaavien pitäisi putkahtaa maailmaan thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.