Taas tänään tuli käytyä työkkärissä. Tai eihän työkkäreitä enää ole, mutta varmaan menee kauan ennen kuin kansa oppii uuden nimen ja keksii siitä väännöksen.
No anti ei taaskaan ollut kovin kummoinen, itse jopa kerroin virkailijalle alani uusista paikoista

Niin se on positiivinen puoli, että näköjään nyt on budjeteissa sen verran rahaa, että on varaa uusia ihmisiä palkata. Jospa sitten mua lykästäis, kun useammassakin paikassa on nyt vakansseja auki. Eiköhän niihin kaikkiin vaan kannata hakemusta pistää, eihän siinä ainakaan mitään menetä.
Kyllä se hiukka taitaa työnsaantiin tällä hetkellä vaikuttaa, että lamaa pelätään. No yhden paikan taisin jo sen varjolla menettää, no eipä ollut omaa alaa, joten ei hirmuisesti sitten haittaa. Kuitenkin nyt ihmettelen, miten voi omalla alalla paikkoja nyt avautua useampiakin ja muilla aloilla vaan väki saa lähtöpasseja. Kaipa sitten vaan meidän alalla on nyt sukupolvenvaihdos edessä eikä sitten kuitenkaan kaikki usko automaattejen kaikkivoipaisuuteen, vaan että ihan ihmisiäkin tarvitaan toimintaa pyörittämään. No sehän mulle passaa