Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Haluasin...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3
Hugis
Esmo, kurssi on 18.-19.4. smile.gif
Esmo
^Voi ei! Miksi juuri silloin?! sad.gif Ainoa viikonloppu, joka ei (luultavasti) käy. Näillä näkymin olen lähdössä pe 17.4 Lappiin, Luostolle. Varmistuu 12.2 mennessä...

Mä niin tahtoisin pikkumussukan hoitoon happy.gif Mitäs muuta ohjelmaa sä voisit itsellesi kehittää? biggrin.gif
Bono
LAINAUS(Turunen @ 13.1. 2009, 09:39) *
Mä olen taas pihalla kuin lumi ukko...? Mihin Sipa katosi? lookaround.gif Hyvä kuitenkin kun palasit Bono! thumbup.gif

Sä käyt täällä niin harvoin että oot koko ajan pihalla kuin lumiukko.. laugh.gif Mulla vaihtui taas s-posti osoite tänne duuniin ja sen myötä en pääse vanhoilla tunnareilla kirjautumaan sisään, en tiedä mistä johtuu, ei ole kukaan vastannut mun kyselyihin, vaikka laiton ylläpidollekin meiliä..
Hugis
LAINAUS(Esmo @ 13.1. 2009, 11:33) *
^Voi ei! Miksi juuri silloin?! sad.gif Ainoa viikonloppu, joka ei (luultavasti) käy. Näillä näkymin olen lähdössä pe 17.4 Lappiin, Luostolle. Varmistuu 12.2 mennessä...

Mä niin tahtoisin pikkumussukan hoitoon happy.gif Mitäs muuta ohjelmaa sä voisit itsellesi kehittää? biggrin.gif

Harald pääsee varmaan kummisetänsä luo hoitoon, jossei siellä ole kummallakaan tytöllä juoksuja. Ohjelmaa varmaan tulee tässä kevään mittaan, tosin aika paljon tehdään Haraldin kanssa yhdessä smile.gif Mutta pidän mielessä hoitopaikkatarjouksen.
Lydia
Kevät taitaa olla sellaista aikaa, että alkaa miettimään kaikenlaista... tällä hetkellä mulle kelpaisi mm. työ/opiskelupaikka ja toki olisi ihanaa, jos lumet sulaisivat ja pääsisi taas kentälle treenaamaan agilitya smile.gif Pidempiaikaisista haaveista on edelleen voimassa se oma mökki, ehkä se sitten joskus toteutuu...
Avispa
Mä vaan niin haluaisin että olis jo heinäkuu, tai tulis nyt edes se toukokuu että saa tietää tuliko niitä tyttöpentuja ja kuinka paljon. wink.gif
Lydia
Tuntuu, että toistan itseäni, mutta toiveissa olisi opiskelupaikka syksyksi ja toivottavasti jossain vaiheessa muutto.
Koirarintamalla toiveissa päästä treenaamaan ahkerasti sekä Enjan että Myyn kanssa ja varmaan kisaamaankin.
tizzian
Kunnon tempur-sängyn. Ja ja ja..juu jos nyt se alkuun biggrin.gif
Hugis
Mä haluaisin niin onnistua tupakoinnin lopettamisessa... Eka päivä alussa ja olen aivan kauhuissani dry.gif

Sitten on yks toinenkin juttu, mitä haluan tällä hetkellä enemmän kuin mitään, mutta siitä sitten enemmän kun tulee ajankohtaiseksi smile.gif
tizzian
^ Ihan kun toi meitin kotikullanmuru! Vihjailee ain muttei kerro biggrin.gif
Tsemppiä sauhuttelun lopettamiseen. Kyllä sinä siitä ilmeisen sinnikkäänä ihmisenä varmasti selviät
LaRa & Olli
Tsemppiä Hugikselle sauhuttomaan huomiseen! thumbup1.gif

Itse tahtoisin saada muutaman kilon painoa alemmas ennen kesää. Hyvässä alussa jo olinkin ja sitten tuli taas viikonloppu ja oman kullan herkkukokkailut ja... Maanantain aamupaino 2,4kg enemmän kuin perjantain vastaava... dry.gif Miten ihmeessä osais olla, nyt vaikka alkuun yhden viikonlopun syömättä liikaa? wallbash.gif
Hugis
LAINAUS(tizzian @ 7.2. 2011, 09:20) *
^ Ihan kun toi meitin kotikullanmuru! Vihjailee ain muttei kerro biggrin.gif

Mä olen sen verran taikauskoinen, etten uskalla kertoa toteutumattomasta haaveesta ennenkuin sen onnistuminen on satavarmaa wink.gif

Kiitos tsempityksistä, niitä todellakin tarvitaan smile.gif Äsken jo pyörittelin tupakkaa käsissäni, mutta laitoin kuitenkin pois. En anna nyt periksi.
kippax
thumbup.gif Hugis tupakanpolton lopettamiseen. smile.gif

Turunen
Tsemppiä Hugikselle! thumbup.gif

Mä haluaisin voittaa lotossa, mutta se on aika vaikeaa kun ei lottoa... lookaround.gif
Tai kun edes saisi laskut maksettua jotenkin... sleepy.gif
kippax
Olisikin taikasauva sorcerer.gif jolla sais taiottua kaikki laskut maksettua ja vähän jäis käyttövaraakin smile.gif
sipa
LAINAUS(Hugis @ 7.2. 2011, 08:35) *
Mä haluaisin niin onnistua tupakoinnin lopettamisessa... Eka päivä alussa ja olen aivan kauhuissani dry.gif

Sä PYSTYT siihen.. Niin minäkin kun olin sen aivoihini iskostanut.. Tsemppiä.
Hugis
Jo neljäs päivä aluillaan ilman tupakkaa ohmy.gif On ollut vaikeita ja vielä vaikeampia hetkiä, mutta myös jo sellaisia minuutteja, etten ole ajatellut tupakkaa ollenkaan thumbup1.gif Joka päivä olen tarponut pahimmat tuskat pois umpihangessa koirien kanssa ja aloittanut kaappien ja laatikoiden raivauksen. Rakas mieheni on ollut tärkein tukija, silloin kun hän ei ole töissä, menee paljon helpommin. Päivä kerrallaan mennään, pidemmälle en vielä ajattele.
tizzian
^...ja päivä päivältä voit olla ylpeämpi siitä että sisusi piti ja voitit kiusaukset! smile.gif
Ja lisäksi vielä on siistit laatikot ja tyytyväiset koirat biggrin.gif
kippax
Umpihankikävely/tarpominen on hyvä keino moneenkin asiaan smile.gif Voit olla ylpeä jokaisesta savuttomasta päivästä, hienoa thumbup.gif
Esmo
Mä tahtoisin löytää vuokrapollen, jolla voisin käydä kerta viikkoon ratsastamassa. Pääsisin taas nauttimaan tallielämästä smile.gif On jo jonkun aikaa ollut työn alla, mutta toiveet ja tarjonta eivät ole vielä kohdanneet. Yhtä kävin jo kokeilemassa, mutta matkaa tuli 18km. Täällä nurkillakin on niin monta tallia, että toivoisin lähempää tärppäävän... rolleyes.gif Kevättä kohti toiveet löytämisest kasvaa dogrun.gif
sipa
^Meinasin kans ihan samaa, et onhan Veikkolassa heppatalleja.. Vipa varmaan tietääkin, täytyy kysellä häneltä.. Mä muistan että ovat serkkunsa kanssa siellä käyneetkin.
vipa
Joo onhan sitä tultu pyörittyy sielki talleilla happy.gif Serkunkaa käytii aikoja sitte siin Rettigeil,en tosin tiiä kuka sitä tallii nykyään pitää. Sit oon siin saman tienvarres käyny hoitaa yhtä Quarterii,mut sit se myytiin niille kengittäjä naisille siihe Eerikinkartanoon. En kyl tiiä onko siel sellasii paikkoi johon pääsis ridaa,ettei jonkun tuntis sielt tallilta.
Mitenköhän se Tampajantalli? Vieläköhän se siellä on? Jos siel kerran joka toises mutkassa on talli,ni sinnikkäällä etsinnällä luulis löytyvän joku polle ridattavaks wink.gif Ja voinhan mäkin toki kysellä jos joku vaikka tietäis jonku,joka tarttee hepalle liikuttajaa happy.gif Pidetään peukkuja etsinnöissä thumbup.gif
tizzian
...kesän. Lämpöasteita mittariin sellaiset 10-20 astetta. Puolipoutaa ja sitä rataa...kiitos!
sipa
^Joo mäkin haluun sellaisen sopivan ilman, ilman kauheita helteitä, tai kauheita pakkasia.. huh.gif Onneksi ollaan kevääseen päin menossa, ehkä kohta tulee meidän ilmat..
Wanssu
Ihan sama tuleeko kesä vai talvi, mutta mä haluan, että nää kurakelit loppuis jo! Joo justhan ne vasta alkoi, mutta viikko ollut niin ärsyttävää neljän sammarin kanssa... Ei paljon tee mieli lähteä tuonne kuratielle käveleen, onneksi päästään pihasta mettään lenkkeileen, mutta kaipais jo vähän vaihtelua maastoon.
sipa
^ Ei käy sua yhtään katteeks.. Onneksi itellä vain yksi musta koira.. Kuraahan sekin kerää, mutta siinä ei näy se kauheen hyvin, ne näkyy sitten lattioissa ja matoissa.. ph34r.gif Saa kuitenkin pyyhkiä koko koiran joka lenkin jälkeen tuolla oven ulkopuolella.. et kuivuis vaan nopeasti..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.