Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Haluasin...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3
sipa
LAINAUS(abc @ 19.12. 2008, 09:19) *
Kuulehan Sipa, musta tuntuu, etten mä sittenkään raaski heittää noita lodjuja menemään. Ne on niin napakassa kunnossa, että niistä on vielä moneen muuttoon biggrin.gif .

Jestas sun kaa.. laugh.gif No säilytä ne sitten, ei sun oo pakko viellä niistä luopua.. Ties vaikka nopeastikin kyllästyt uuteen asuntoon niin on sitten lodjut taas valmiina.. laugh.gif
bellfegor
Ja jos jättää ne laatikot tyhjentämättä, käy seuraava muutto vielä sähäkämmin... Vierivä kivi ei tunnetusti sammaloidu.
abc
Bellf, ett sitten viitsinyt yhtään aiemmin tulla kertomaan vinkkiäs. Mulla on jo yli puolet pahvilaatikoista purettu ja viikattu nättiin kasaan tulevia muuttoja varten biggrin.gif
bellfegor
LAINAUS(abc @ 19.12. 2008, 19:06) *
Bellf, ett sitten viitsinyt yhtään aiemmin tulla kertomaan vinkkiäs. Mulla on jo yli puolet pahvilaatikoista purettu ja viikattu nättiin kasaan tulevia muuttoja varten biggrin.gif

Anteeksi, ei tullut mieleeni. No säästä loput laatikot purkamatta seuraavaan muuttoon, niin ei tarvitse pakata kuin osa laugh.gif Mulla muuten on edelleen ainakin yksi laatikko muuton jäljiltä purkamatta kellarikomerossa ja mä sentään muutin jo 1997. Enää en edes muista mitä siinä laatikossa pitäisi olla. oops.gif Enkä jaksa mennä purkamaan sitä, kun meidän kellarissa on niin hämärääkin.
Turunen
LAINAUS(bellfegor @ 19.12. 2008, 15:03) *
Ja jos jättää ne laatikot tyhjentämättä, käy seuraava muutto vielä sähäkämmin... Vierivä kivi ei tunnetusti sammaloidu.

Miksi kukaan ei kertonut tätä minulle kaksi kuukautta sitten?! rolleyes.gif Nyt aloitan taas pakkaamaan muuttolaatikoita, kun olen ne just saanut purettua ja leviteltyä paikoilleen... ph34r.gif
Hugis
Mulla on parisenkymmentä laatikkoa vielä purkamatta blush.gif Tarkoitus olis nyt loman aikana käydä ne läpi, mutta toisaalta - onhan se kesälomakin tulossa rolleyes.gif
tizzian
^ Pidettäiskö ensin nää talvilomat pois? biggrin.gif Kaksi päivää vielä töitä ja sitten pari viikkoa lomaa thumbup.gif
Hugis
^ Käy hyvin biggrin.gif Naapurusto (kaikki kaksi tällä hetkellä happy.gif ) on tulossa ihmettelemään kissivauvoja, kylmä olut maistuu hyvältä, ja olen nukkunut taivaalliset päiväunet. Mitä muuta ihminen vois haluta...
tizzian
^ No tuota...kun nyt mainitsit niin kyl minä tahtosin sen kunnon kainalopaikan...edellinen -kuten myös sitä edellinen- kun osoittautui käyttökelvottomaksi...
Hugis
^ Muistinko mainita keksit ja homejuuston? Niillä pärjää ilman kainalopaikkaakin, ainakin tovin, jos ei vuosia wink.gif
tizzian
^ Yäk..! Jos ruoka on homeessa niin se on pilalla! cool.gif Et ei auta minuu... *snif*
(Onkohan minun toiminnassa jotain itseä vastaan kääntynyttä kun tuli treffeistäkin kieltäydyttyä...?!)
Hugis
^ Kannattaa kieltäytyä. Mä kävin muutamilla ja äsken se hullu oli koputtamassa mun oveen. En ollut vastannut sen viesteihin, kun kävi liian tungettelevaiseksi liian lyhyessä ajassa mun makuun... Niinpä se päätti tulla omin avuin kylään angry.gif Nyt en tiedä, onko tämä ihminen edelleen pihalla, joten en uskalla mennä ulos ollenkaan... Pikkusen kylmää sydäntä tollaset sekopäät täällä metsän keskellä.
tizzian
^ No varmasti sad.gif Siellä lienee aika paljon hankalampaa jättää kertomatta missä asuu ja kuka on...mä tein yhdelle niin kun epäilin että se saattais hyvinkin muuten saada kännissä päähänsä tulla mun oven taa...
Hugis
Kävin äsken tupakalla vasara kourassa biggrin.gif Tuo mun vahtikoira on niin vanha ja väsynyt, ettei se liiku ulos enää kahdeksan jälkeen. Ja tuo aika on katsottu kellosta happy.gif Täällä on niin pimeää, etten tiedä, onko pihassa ketään, mutta ainakin se pelkää vasaraa.
bellfegor
Tulkaa kuulkaa viikonlopuksi täyteen koirahoitolaan duuniin, niin siinä mitään kainalopaikkoja jaksa sen jälkeen kaivata. Kun ensin muutaman tunnin taluttelee koiria ulkona ja sitten ottaa mukillisen glögiä ja nostaa jalat ylös, ei enää muuta tarvitse kuin pari piparia ja Aurajuustoa. tongue.gif Eli siinäpä se meikäläisenkin joululoma noin lyhyesti ja ytimekkäästi.
sipa
LAINAUS(Hugis @ 21.12. 2008, 00:32) *
Kävin äsken tupakalla vasara kourassa biggrin.gif Tuo mun vahtikoira on niin vanha ja väsynyt, ettei se liiku ulos enää kahdeksan jälkeen. Ja tuo aika on katsottu kellosta happy.gif Täällä on niin pimeää, etten tiedä, onko pihassa ketään, mutta ainakin se pelkää vasaraa.

Jee toi oli hyvä kikka.. thumbup.gif Vasara kourassa tupakilla.. Mä kyllä luulen että Hugo puolustais mammaa tosi paikan tullen..

Aurajuustoa ja pipareita.. nam.. niitä pitää muistaa ostaa.. thumbup.gif

Mulla onkin kinkku paistetuna.. ja pikaksen piti siitä eilen illalla maistaa ja oli se hyvää..
Esmo
Minä haluaisin vain valkoisen ja rauhallisen joulun! smile.gif
bellfegor
Mä haluaisin, että joku selittäisi mulle mistä Katri Ylanderin laulussa Valehdellaan oikein on kysymys. Niissä lyriikoissa ei oikeasti ole päätä eikä häntää, joten jos joku ystävällinen sielu vääntäisi rautalangasta mulle.
tizzian
^ Tuota...on varmaan parempi etten ala pohtimaan tuota biggrin.gif taitaisin vaan saada kaikki väännettyä "ihmissuhdesotkuja"-osioksi...

Minä tahtoisin saada yhdeltä ihmiseltä (luetaan: mieheltä) jämptin vastauksen *... ja sen jälkeen tahtoisin vielä olla samaisen ihmisen suhteen tavallaan väärässä whistling.gif

* sainkin, mutta valitettavasti olin oikeassa eli vastaus oli väärä...toisaalta..seuraava on varmaankin sitten parempi... biggrin.gif
Annelinne
Tahtois olla terve. Jo puoltoista viikkoa sellasessa puolivillasessa flunssantyyppisessä ja tänään kävin kuulemassa että angina tuli kuin tulikin... Sais jo riittää.
tizzian
^no voi...pikaista paranemista! hug.gif
Wupsu
meikä haluaisi tietää, että onko tuolla kissalla omistajaa vai ei... Nyt on ollut jo yli viikon verran ilmoituksia kaikkien karvian ruokakauppojen iloitustaululla, mutta ei ole kukaan soittanut..
yhtenä aamuna heräsi jo toivo, että kissasta soitetaan, mutta eipä siellä soitettu kissasta, vaan miun miehestä, että missä päin mahtaa vaeltaa.. rolleyes.gif

ja toinen asia minkä haluaisin, olisi se kämppä sieltä kankaanpäästä.. Tää yskiminen alkaa jo pikkuhiljaa rassaan... dry.gif
wiputar
LAINAUS(Annelinne @ 28.12. 2008, 17:06) *
Tahtois olla terve. Jo puoltoista viikkoa sellasessa puolivillasessa flunssantyyppisessä ja tänään kävin kuulemassa että angina tuli kuin tulikin... Sais jo riittää.

Tahdon yhtyä tähän.
Kuukausi sitten meillä oli kaikilla yskää ja nuhaa. Nyt oltiin reilun viikon verran terveinä, kunnes taas sairastuttiin.
Toissapäivänä käytiin koko sakki lääkärissä näyttämässä nielujamme, tytöt sai oitis lääkekuurit, minä sain siltä varalta, että peitteitä alkaisi kohta ilmestyä (nielu oli punainen ja kipeä, mutta peitteetön). Vaan eilenpä ilmaantu peitteet meikäläisenkin kitusiin, eli ei muuta kun troppikuuria apteekista hakemaan dry.gif.
Töihin en tänään mennyt, vaikka periaatteessa ihna suht' työkykyinen koen olevani, mutta lähteä sinne nyt muita tartuttamaan... Maanantaina sitten kun on alkanut lääkkeetkin tehoamaan. Pojalla ei ole vielä mitään, mutta on tuo kyllä ihme ja kumma jos muka tältä välttyy unsure.gif
Annelinne
^ Ja sitten kun saa ihanan antibiottikuurin, niin odottelen ainakin itse tässä sitten sen seuraamuksia... Kyllä se nielutulehdus lähtee mutta sen jälkeen tulee yleensä hiivatulehdus ja sitten kun se saadaan selätettyä, jännitetään menikö se angina sittenkään kunnolla pois vai uusiiko... Joskus söin puolen vuoden aikana varmaan neljä penisiliini-kuuria kun aina tuli uudestaan, mutta eri muodoissa...

Tähän asti näyttää hyvältä ja olo on terve. Siitä plussaa smile.gif

Nyt toivoisin että mun autossa olis vebasto, mutta kun ei ole niin ei ole... tongue.gif Jos ei sitä kukaan taio päivän aikana laugh.gif
tizzian
^ Maitohappobakteereita sen kuurin seuraksi heti alusta alkaen - voi auttaa ehkäisemään sen hiivatulehduksen...
bellfegor
Maitohappobakteerien syöntiä kannattaa myös jatkaa viikko tai pari kuurin loppumisen jälkeen, jotta elimistö pääsee kunnolla toipumaan kuurista.
tizzian
^ Minä jo ihmettelinkin, että missä oikein viivyt rolleyes.gif

Jokos toipilailla muuten on vointi parantunut?
bellfegor
LAINAUS(tizzian @ 4.1. 2009, 12:34) *
^ Minä jo ihmettelinkin, että missä oikein viivyt rolleyes.gif

Mä missään o viipyny. Mä olen ollut töissä ihan kellon ympäri lähes. Mulla on tämä uusi asuntosäästömuoto: asunto säästyy, kun siellä ei ole. laugh.gif . Ne vähät vapaat hetket, joita on ollut, onkin sitten mennyt pääasiassa nukkuessa. Ihan ruhtinaallisia 5-6 tunnin yöunia. Kyllä tämä joulu- ja vuodenvaihde on ihanaa aikaa sneaky2.gif
tizzian
Jos ne 5-6 h pystyy nukkumaan hyvin, sikeästi ja yhtämittaisesti niin olen kade jo niistäkin...

nimim. nukahdin n. klo puoli viisi...

Ps. kerrankin jopa minä siirtyisin mielelläni suoraan kevääseen
bellfegor
Noh, mäkin olen tyytyväinen niihin pariin yöhön, jolloin todella nukuin sen viisi tuntia yhtäjaksoisesti. Yleensä mä herään tunnin parin välein tai sitten en nuku ennenkuin aamuyöstä. Se on kuulemma stressiä se, sanoi mun henkilääkärini, joka työkseen hoitaa merimiehiä. Mitähän se stressi on?
tizzian
^ Elämäntapa... sleepy.gif -tai siltä ainakin itsestä on jo alkanut tuntumaan.
bellfegor
Mun käsittääkseni stressi on jotenkin paha asia, koska lääkäri siitä aina varoittelee mua, mutta kun mä en yleensä kärsi tästä olotilastani. Paitsi ehkä just vuodenvaihteessa, kun saa olla kellon ympäri töissä, mutta yleensä siis en. Eli ei kait mulla stressiä voi olla? Jos mä vaan olen myyräksi ei kun kontiaiseksi tarkoitettu ja puuhastelen parhaiten pimeässä?
tizzian
^ Hmm...voiskos se olla hiukan niinkun asennekysymys; sinä olet sitä mieltä, että sitä ei ole, niin sitä ei ole ja minä taas...opettelen muuttamaan asennettani... wink.gif

Kyllä ilta/yöpuuhastelu itselle passaisi ihan hyvin, kun vaan tuon muun saisi tasapainoon...sitten voisi taas palata siihen että kunnon tummat, tähtikirkkaat yöt ovat Tizin parasta aikaa smile.gif No tässä kohtaa kelpaisi kyllä ihan kesäisetkin...
bellfegor
Miksi mun pomo ei ymmärrä, että mun tuottavin aikani olisi siinä 21 ja eteenpäin? Mulle sopisi loistavasti yötyö ja päivät sitten lököilisin mieluusti.
tizzian
Pitäisiköhän meidän Bellf tehdä joku aloite asian korjaamiseksi...
Hugis
Mä haluaisin jalostusneuvojan peruskurssille. Sellanen järjestetään huhtikuussa Espoossa, hinta on vaan melko suolanen: 135 euroa... blink.gif Siihen kun laskee koirien hoitopaikan ja bensat päälle, tulee aika kallis viikonloppu. Toisaalta, mitäpä mä en maksais tästä harrastuksesta wink.gif
bellfegor
Nymmää haluaisin Sipan takaisin! Heti! Jotta jos täällä on jonkinlaista ylläpitävää hnkilökuntaa, niin hopusti tekemään asialle jotakin! Kiitos! Muutenkin olisi kiva, jos uudetkin Vahtikoirat jollain tavalla esittelisivät itseään. Kiitos!
s-ml
^ kompsit, sipa heti nyt takaisin ja onko täällä edes jatkuvasti vahtiksia vai silloin tällöin käyvät? Katselin vaan tuota etusivua, sitä ei ole päivitetty ollenkaan. Ehkä ei ole tarkoituskaan?
wiputar
Sipan minäkin tahdon takas ja heti! Iso osa puskaa puuttuu kun Sipaa ei näy sad.gif
Esmo
LAINAUS(Hugis @ 8.1. 2009, 21:41) *
Mä haluaisin jalostusneuvojan peruskurssille. Sellanen järjestetään huhtikuussa Espoossa, hinta on vaan melko suolanen: 135 euroa... blink.gif Siihen kun laskee koirien hoitopaikan ja bensat päälle, tulee aika kallis viikonloppu. Toisaalta, mitäpä mä en maksais tästä harrastuksesta wink.gif

Täällä voisi olla yksi hoitopaikka wink.gif
Hugis
^ Ai Haraldille vai wink.gif? Hugohan vois mennä sitten meidän äidille.
Esmo
Joo, tänne vain Siirin seuraksi. Mikä viikonloppu? Voisin toivoa vapaaksi smile.gif
Bono
LAINAUS(bellfegor @ 9.1. 2009, 15:30) *
Nymmää haluaisin Sipan takaisin! Heti! Jotta jos täällä on jonkinlaista ylläpitävää hnkilökuntaa, niin hopusti tekemään asialle jotakin! Kiitos! Muutenkin olisi kiva, jos uudetkin Vahtikoirat jollain tavalla esittelisivät itseään. Kiitos!

Mä pääsin nyt Bono nickillä sisään.. thumbup.gif Olipas kauheeta kun ei päässyt kirjautumaan sisään.. Pitää viellä kokeilla omaa nickiä josko se alkais pelittämään..
wiputar
^ Tervetuloa takaisin! thumbup.gif
s-ml
Hei, hienoa Bono ex-sipa smile.gif Heti arvasin, että olet takaisin, kun näin tuon nikin.
Tänään on päivä muutenkin alkanut hyvin, ensin hyvät juoksut aamulla koirilla ja Bonokin on päässyt tänne, ruokakin hyvää (syön tässä samalla). Ihmeellistä, ja on sentään tyhmä maanantai smile.gif
bellfegor
Tuuletusta! Sipa is back! thumbup.gif
Bono
LAINAUS(bellfegor @ 12.1. 2009, 12:26) *
Tuuletusta! Sipa is back! thumbup.gif

Arvaa vaan oliko se vaikeeta.. mä en tiedä mikä viellä mättää kun en pääse omalla nicillä vielläkään kirjoittamaan, sisään kyllä pääsen.. blink.gif No täällä ollaan kuitenkin.. thumbup.gif
Hugis
Sipalle tervetuloa takaisin smile.gif Nyt kun löydettäis vielä abc jostain...

Tarkistan sen kurssiviikonlopun Esmolle, rahoitusapuakin saattaa järjestyä.
Bono
LAINAUS(Hugis @ 12.1. 2009, 17:38) *
Sipalle tervetuloa takaisin smile.gif Nyt kun löydettäis vielä abc jostain...

Tarkistan sen kurssiviikonlopun Esmolle, rahoitusapuakin saattaa järjestyä.

Kiitos.. thumbup.gif Niin missä muuten on abc.. blink.gif Onko hän nyt siellä uuden asunnon sisustuksessa ja tavaroiden paikalleen laitossa kiinni, että ei kerkii edes täällä käymään..
Turunen
Mä olen taas pihalla kuin lumi ukko...? Mihin Sipa katosi? lookaround.gif Hyvä kuitenkin kun palasit Bono! thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.