Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Haluasin...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3
Carda
Halaisin maaseudulle, ihan maatilalle olemaan. Säännöllisesti. Muutamaksi viikoksi kerrallaan vaikka.
Voisin tosiaan vaikka osallistua oman kyvyn mukaan askareisiin.
Koirahan minulla on wub.gif Haluaisin antaa koiran touhuta päivät pitkät vapaana, saisi kuluttaa energiaansa. Juu ja "laumaa" eli muita koiria sillä saisi olla. Oppisi sosiaalisemmaksi.
Hevosista pidän ja lampaista kiss.gif

Onhan minulla ystävän maatila, mutta en minä voi sinne "muuttaa". Maalla kyllä kuluu jotenkin enemmän ruokaakin, kuin kaupungissa, tai sitten olen vain ahne... teehee.gif Ehkä sitten joskus, jos veljeni ostaa sen maapaikan...
kippax
Osa haaveista on toteutunut ja niistä olen ikionnellinen wub.gif. Tällä hetkellä haluaisin olla varma, että ei tarvitsisi pelätä mitä erään asian tiimoilta voi olla tulossa.
sipa
Mä haaveilen myös tuosta maalaiselämästä, että ei tartteis käydä enään töissä, vaan asuis maalla ja olis vapaa tekemään ja harrastamaan kaikkea kivaa.. biggrin.gif
LaRa & Olli
Mites, tyydyttäiskö tällanen teitä maalaiselämästä haaveilevia?
Ja etäisyys Rauman keskustasta vain vaivaiset 5km wink.gif

kuva on linkki photobucketin albumiin
Hugis
Mä olen nyt näitä mun haaveita toteuttanut sillä vauhdilla, etten uskalla haaveilla juuri mitään. Ainoa asia, mitä toivon tällä hetkellä, on että mun isäpuolen vakava sairaus olisi hoidettavissa sad.gif
Turunen
Minäkin haaveilen muutosta maalle happy.gif
Takkatulen loisteesta, tähtitaivaasta, kynttilän valosta, omasta rakkaan kainalosta ja kaikesta muusta ihanasta blush.gif
Villisikoja, fasaaneja, kanoja, lampaita, koiria... dogrun.gif Oma puutarha, mansikoita, omenia, kirsikka, perunamaa... tongue.gif Sauna lammen rannalla ja... rolleyes.gif näitähän riittää...
Wupsu
mehän muutamme periaatteessa maalle rolleyes.gif tai minun mielestäni karvia on kyllä aika maalaiskylä happy.gif
keskustaanhan me sinne muutamme, mutta isovanhemmat asuu siellä vähän kauempana keskustasta ja sinne on vain noin 7 kilometriä smile.gif sinne olisi hienoa käpytellä koiran kanssa kissoja katsomaan ja herkuttelemaan mummun ruuilla bleh.gif

ainoa asia mistä nyt haaveilen on se koiranpentu, kun kerran sellaiseen paikkaan muutetaan mihin koira passaisi melko hyvin... äiti kyllä sanoi, että hän ei koiraa ota, mutta kun minä siihen vastasin, että entä jos minä otan sen, niin siihen ei vastannut enää mitään shifty.gif

ensi kesänä voisi jonkun pienen koirakaverin ottaa, ettei ihan yksikseen tarvitsisi kotona olla aina kun äiti on töissä laivalla.
saisi seuraa ettei yksikseen tarvitsisi sinne mummulaan kulkea ja hyvän lenkin saisi koirakin siinä sitten ja miekään en pääsisi lihomaan (ainakaan kauheasti) vaikka siellä mummulassa vähän herkuttelisikin kun koiran kanssa kulkisi lenkillä blush.gif thumbup.gif
Esmo
Jännä kuinka moni haaveilee maallemuutosta. Mäkin voisin vähän sivumpaan muuttaa - siten ainakin että olisi edes vähän omaa pihaa. Ja ehkä vähän hiljaisuuttakin. Mulle joku 30-40 km Helsingistä olisi jo riittävästi. Eilen kävin Järvenpäässä ja se on jo sopivasti "maalla" biggrin.gif

Mutta nyt päälimmäisenä haaveilen auringosta. Ei kesä vielä ole mennyttä... unsure.gif
Lydia
Esmo: Eikös hesalaisten mielestä maaseutu ala Kehä3:sen jälkeen...!? Sen mukaanhan mä sitten maalla asustelen biggrin.gif

Mä haaveilen tällä hetkellä työpaikasta, vaikka en kovin toiveikas sen suhteen ole. Jos nyt hyvin sattuisi käymään, pääsisi maisemaakin vaihtamaan smile.gif
Esmo
Lydia, joo, niinhän se menee. Mutta toinenkin juttu paljastaa sut maalaiseksi. Vain maalaiset sanovat "hesa" ja "hesalaiset". Sori, mut oli ihan pakko oikaista cool.gif

Mutta ei sillä - maalaiset ovat leppoisia smile.gif
sipa
LaRa & Olli Vitsi että on kaunista ja harmoonista.. wub.gif

Esmo Näinhän se taitaa olla, mä oon sitten varmaan puoliksi landelainen, kun yleensä puhun stadista, mutta joskus livahtaa hesakin huomaamatta.. biggrin.gif
Lydia
Esmo & Sipa: Siis vaikka vantaalainen alunperin olenkin, niin kyllä varmaan maalainen oon... eihän meiltä ollut Sipoon rajalle kuin alle 2 kilsaa...
Turunen
HÖH! Te mitään maalaisia ole! laugh.gif Hesalaiset on hesalaisia vaikka ne voissa paistais w00t.gif Mua ei saa taajamaan asumaan enää vaikka mitä tekisi... Ja maaseutu täällä muualla suomessa tarkoittaa että naapuriin on ainakin kilometri matkaa, mielummin enemmän... cool.gif
Carda
Tarvisin/haluaisin nyt äkkiä sen takunselvityskamman...
Ystävällä on sellanen, mutta en osaa mennä semmosta itte ostamaan, ennenkö oon nähny, mitä ystävä tarkottaa. Se kampa on kuulema sellanen, missä on jotkut käyristetyt piikit. Ei CoatKingi eikä Furminaattori kuiteskaan.
dogrun.gif alkaa taas takkuuntua korvan sisäpuolen alakulma blush.gif
oona08
Haluisin pari koiraa, ja joskus sitten ois kiva rupee niitä kasvattelemaankin harrastusmielessä. Ja haluisin muuttaa maalle jossa ois tosi iso piha smile.gif Lapsia meillä on jo. Enpä muuta toivokkaa, tietty ois kiva ku ei tarvis töissä käydä biggrin.gif hoitelisin vaan koiria smile.gif
Annelinne
Nyt kelpais kämppä pihalla kiitoos smile.gif
LaRa & Olli
Nyt kelpais vaihtopersus! biggrin.gif
Oli eilen (joo, keskiviikkona) serkkulikan polttarit ja käytiin ratsastamassa reipas tunnin maastolenkki issikoilla. No juu, viimeksi olen olut hevosen selässä about 10 vuotta sitten. En koskaan maastossa saati issikan selässä! Oli se kyllä ihanaa, mutta seuraukset saa kärsiä nahois... eikun persuksissaan! Töltti oli aivan ihana kokemus! wub.gif
bellfegor
Vaihtopersus olis tietty kätevä, mutta mulle kelpais nyt vaihtopää, kun tämä nykyinen on niin hatara.
Issikat ovat kyllä ihania, vaikka vuonohevonen onkin mulle se ykköspolle, jonka hankin, jos alan rikastua tai ainakin lakkaan köyhtymästä.
wiputar
Haluaisin päästä livenä katsomaan pikkuruisia pupseja, joidenka kuvia sain eilen sähköpostiini wub.gif.
bellfegor
LAINAUS(wiputar @ 21.8. 2008, 09:50) *
Haluaisin päästä livenä katsomaan pikkuruisia pupseja, joidenka kuvia sain eilen sähköpostiini wub.gif.

Etkä yhtään haluaisi itsellesi? shifty.gif
wiputar
LAINAUS(bellfegor @ 21.8. 2008, 09:59) *
Etkä yhtään haluaisi itsellesi? shifty.gif

Älä hullujas puhu, en tietenkään haluais!!! whistling.gif.

sipa
LAINAUS(wiputar @ 21.8. 2008, 09:50) *

Jahas, etkä yhtään haluais keroa meille mitä pupsinkuvia sä katelit. biggrin.gif
bellfegor
Hippettipupsikuvia tietty. Ja kohta niillä on kolmas...
wiputar
Ne oli semmottiis pikku punkeroita, joista pitäis isona tulla tommosia enonsa kaltasia kavereita happy.gif
wiputar
LAINAUS(bellfegor @ 21.8. 2008, 10:05) *
Hippettipupsikuvia tietty.

Mistäs arvasit? w00t.gif laugh.gif

_Tällä_ hetkellä on helppoa sanoa, että ei ole tulossa kolmatta... Mutta ans kattoo kun mä pääsen vähän kopeloimaan pentuja... Ei ookaan välttämättä hirveen helppoa sanoa: "Ei." lookaround.gif
bellfegor
Helppohan tuo nyt oli arvata. Mikä muu sais wipukkaihmisen noin innostumaan. biggrin.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 21.8. 2008, 10:15) *
Helppohan tuo nyt oli arvata. Mikä muu sais wipukkaihmisen noin innostumaan. biggrin.gif

Tuota mä itekseen ajattelin, vaikka en sitä ääneen lausunut.. thumbup.gif
Hugis
LAINAUS(LaRa & Olli @ 21.8. 2008, 09:02) *
Nyt kelpais vaihtopersus! biggrin.gif
Oli eilen (joo, keskiviikkona) serkkulikan polttarit ja käytiin ratsastamassa reipas tunnin maastolenkki issikoilla. No juu, viimeksi olen olut hevosen selässä about 10 vuotta sitten. En koskaan maastossa saati issikan selässä! Oli se kyllä ihanaa, mutta seuraukset saa kärsiä nahois... eikun persuksissaan! Töltti oli aivan ihana kokemus! wub.gif

Mä tarviin sitä vaihtopersusta varmaan sunnuntaina, meen nimittäin lauantaina ratsastamaan 18 vuoden tauon jälkeen w00t.gif Jos se tuntuu puoliksikaan niin mukavalta kuin teininä, alan tehdä sitä kerran viikossa. Ainakin happy.gif

Ja otsikkoon vastaus. Tällä hetkellä haluaisin, että mun isäpuoli paranee täysin. Häneltä on leikattu eilen aivokasvain ja pienempi jätettiin päähän hoidettavaksi sädetyksellä unsure.gif Omat elämänarvot pamahti taas kohdilleen, kun syöpä kohtaa tätä mulle rakasta ihmistä jo toiseen kertaan...
Turunen
LAINAUS(Hugis @ 21.8. 2008, 19:30) *
Ja otsikkoon vastaus. Tällä hetkellä haluaisin, että mun isäpuoli paranee täysin. Häneltä on leikattu eilen aivokasvain ja pienempi jätettiin päähän hoidettavaksi sädetyksellä unsure.gif Omat elämänarvot pamahti taas kohdilleen, kun syöpä kohtaa tätä mulle rakasta ihmistä jo toiseen kertaan...

hug.gif hug.gif hug.gif Suuren suuri voimahali täältä sinulle. Elät nyt raskaita aikoja, mutta muista ystävät ovat sitä varten että he haluat auttaa, tukea ja kuunnella sinua. Enkeleitä sinulle ja isällesi rukoilen.
bellfegor
Hugikselle ja isukolle hurjasti voimahaleja. Mä tiedän, että isukko on taistelija!
Hugis
Kiitos Turunen. Monet itkut on varmasti vielä itkemättä tämän asian takia, olen purkanut suruni ja pelkoni tähän muuttorumbaan ja työntänyt ihan tietoisesti asiaa pois ajatuksistani. Positiivista on se, että leikkaus on sujunut odotetusti ja isäpuoleni toipuu osastolla. Puhuminen on vielä hieman työlästä hänelle, mutta se on kuulemma ihan normaalia. Nyt odotellaan, että tuo urhea mies nousee omin voimin jaloilleen ja käy ilman saattajaa vaikka vessassa.
sipa
Hugikselle Voimia myös meiltä.. hug.gif Pidetään peukkuja että isäpuolesi toipuu.
Annelinne
Toivotaan pikaista paranemista Hugiksen isukolle!

Mulla kans äiti sairastui syöpään keväällä ja oli raskasta kyllä käydä se koko homma läpi ja vielä yrittää tehdä kaikkea muuta samalla niinkun käydä töissä, tehdä koulun lopputyö jne... Yhteisvoimin pärjättiin ja jaksettiin, onneksi on rakas perhe smile.gif

Nyt äitillä kaikki hyvin, leikkauksella saatiin syöpä pois. Toivottavasti ei iske uudelleen unsure.gif
Lydia
Taitaa täällä tiilenpäissä olla tarttuvaa tuo halu muuttaa maalle rolleyes.gif Nyt 1.11 tuli mulla viisi vuotta täyteen tässä kämpässä. Tosiaan pikkuhiljaa on mullakin alkanut kypsyä ajatus omasta mökistä. Tosin tällä hetkellä päälimmäisenä on työpaikan saaminen, se sitten vaikuttaa asuinpaikkaankin. Sitten ajokorttikin olisi kiva.
wiputar
Haluaisin kavereita. Siis semmosia joiden luona vois lasten kanssa kyläillä ja jotka viittis joskus meillekin vaivautua. Tai semmosia joiden kanssa ylipäänsä tehdä jotain.
Nyt on reilut kaks kuukautta tullu kykittyä ihan itekseen lasten kanssa kotona, onneks on toi koulu että pääsee edes jonkun sanan vaihtamaan jonkun täysikasvusen kanssa.
Mutta iltasin oon tosi yksinäinen. Luuriin tulee sillon tällön tartuttua, mutta ei millään keksi että kelle soittais confused.gif. Exän systiinkin (oli siis mulle kun oma sisko) oon ottanu tietosesti etäisyyttä. En viitti häntä enää omilla asioillani kuormittaa ettei joudu mihinkään ikävään välikäteen.

Rakas Joulupukki,

toivoisin saavani edes yhden uuden ystävän.
bellfegor
Täältä käsin on tietty hirmuisen helppoa neuvoa, mutta kyseles vaikka alkuun jotain seurakunnan tms kerhoa, jossa voisit käydä lasten kanssa ja sitä kautta tutustua muihin äiteihin. Ainakin täällä Turussa on tuollaisia "äitien kokoontumisajoja", joissa voi tapailla muita äitejä ja lapset saavat kavereita. Lisäksi siellä opetetaan äideille ja lapsille kokkaamista ja leipomista jne. Jos olisit edes vähän lähempänä, keksisin kyllä teille kaikenlaisia ajanviettojuttuja, mutta valitettavasti tämä välimatka hiukan haittaa. Mutta jos edes kirjoittamisesta on apua, niin ei muuta kuin laitat tekstiä tulemaan.
wiputar
Onhan täällä varmaankin jotain jossain, mutta kun tietäisi että mitä ja missä.
Seurakunnan toiminnat ei kauheasti tämmöstä pakana äitiä innosta blush.gif.
On tässä käyny jo mielessä sekin, että pitäiskö nostaa kytkintä ja muutta sinne Vantaalle takas, vaikka mieli ei todellakaan tekisi...
bellfegor
Ei ne seurakunnankaan kerhoissa kysele sun kantaasi uskontoon. Ainakin mun täyspakana kaverini pääsi mukaan tuollaiseen seurakunnan järjestämään kerhoon ja siellä oli paljon muitakin yksinhuoltajia, joilla oli osalla aivan eri uskonto ja osalla ei lainkaan. Puuhat olivat enemmänkin sellaista käytännön elämään liittyvää, kuten uusien ruokien kokkailua ja muita käytännön taitoja äideille ja askartelua ja muuta kivaa puuhastelua yhdessä lasten ja toisten äitien kanssa. Toisaalta, kun sä kerran olet äärettömän näppärä käsistäsi ainakin ompeluhommissa, voisit ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen koirakerhoon ja kysyä halukkuutta johonkin sun vetämään panta- ja manttelikurssiin. Opettaisit koiraihmisiä tekemään pantoja ja mantteleita ja muita härpäkkeitä itse ja samalla tutustuisit koiraihmisiin. Saattaisi poikia vaikka mitä...
Hugis
Mä haluaisin sen napolivauvan, jota kävin torstaina katsomassa wub.gif Vaan se ei taida olla myynnissä sad.gif Koskaan en ole käynyt napolikodissa, jossa jokaisen koiran häntä vispaa koko vierailun ajan. Jäin jopa toviksi yksin äitikoiran ja neljäviikkoisen pennun kanssa ilman omistajaa, ja silti tuo emä suhtautui minuun ystävyydellä ja luottamuksella. Olisi ilo omistaa napoli noin tervepäisestä äidistä (ja nyt en väitä, etteikö napolit olis tervepäisiä, mutta on ihan luonnollista, jos emo suojelee pentujaan). Lisäksi sain taluttaa 80-kiloista nuorta herraa kylillä, oli pikkuisen pollea olo (siis mulla wink.gif)
Avispa
Mä haluaisin nyt sen oman kämpän. Sellanen rivatipätkä olis aika kiva ja tietenkin edes pikkunen oma piha. Tuola maaseudulla Urjalassa olis mulle kyllä asunto tiedossa 2 huonetta ja keittiö + sauna. Ja sitten tuo ahkaanin puolikas sinne pihalle juoksemaan pikkusen afgaanin kanssa. wub.gif Mutta kun on tota koulua vielä 1,5 vuotta jäljellä. Sen kun jaksais käydä vielä loppuun niin sitte voiskin pakata laukut ja muuttaa sinne. smile.gif Varmasti töitäkin jostain sieltä läheltä sais. Tai vaikka jos ei ihan kyliltä sais niin onhan mulla jo auto ja ajokorttikin tammikuun lopussa. biggrin.gif

Niin ja sitte haluaisin koiralle vaaleenpunasen pannan ja hihnan! wub.gif
Wupsu
Täälläkin olisi jo pieni tutina päästä muuttamaan omaan kämppään blush.gif

varsinkin nyt kun keskustelin terveydenhoitajan kanssa (oli joku ihme juttu et se keskusteli kaikkien kans kekkä tuli ykkösel..)
ja hän sitten sanoi, kun tuli puhetta tästä muuttamisesta, että edes töihin ei toisaalta tarvitse mennä, kun opintotuki nousee kun omaan kämppään muuttaa (ja äiti on yksinhuoltaja ja huonot tulot.) ja asumistuki kattaa enintään sen 80% vuokrasta..

Siinä sitten aloin tosissaan miettimään, että entäpä jos sitä tosiaan muuttaisi k.päähän, niin ei tarttis enään linkallakaan kulkia ja herätä sen takia aamulla klo. 6 wacko.gif

mutta sitten taas mietin sitä, että viitsisikö täältä nyt pois muuttaa, kun tänne ollaan äidin kanssa majotuttu jotain parisen kuukautta sitten ja kun tää on miun valitsema kämppä ja toisaalta en haluaisi jättää äitiä yksikseen tänne confused.gif (taitaa kyllä olla niin, että miun tulee ikävä äippää enemmän ku äipän mua biggrin.gif )

ja sitten ku omaan kämppään pitäis ostella pesukoine, kalusteita, telkkari yms yms... Siihenkin tarvittais sitä rahnaa :/
Annelinne
Mulla on kyllä joskus samanmoinen fiilis kun wiputar:lla... Mulla on kyllä seuraa iltasin, onhan mulla ihana mies, mutta sen lisäksi kaipais sitä kontaktia ulkomaailmaan... Nykyään työpäivät ovat pitkiä poikkeuksetta (n. 12h) ja olen aina niin turkasen väsynyt ettei tahdo jaksaa lähteä mihinkään, koiran kanssa lenkille toki.

Olis kiva kun olis sellanen ystävä joka vaan soittais ja sanois "mie tuun ny" ja sitä kautta sais ittestäänkin irti että "mie lähen ny" laugh.gif Nyt kun tuntuu että kaikki menot ja tapamiset pitää suunnitella kovasti paljon etukäteen, tuntuu liian vaikeelta sit saada itseään lähtemään, vaikka olis sovittukin 3 vkoa aikasemmin tongue.gif

Ne kaikki rakkaat ystävät joita mulla on ollu jo peruskoulu-ajoista lähtien, asuvat jossain kaukana, satojen kilometrien päässä. Ja sitten nämä kaverit, ketä täältä opiskelukaupungista on saanut, eivät vain ole ikinä tulleet niin läheisiksi, ihan muutamaa lukuunottamatta.

Haluaisin siis tällähetkellä saada itsestäni irti sitä innostusta lähteä, nostaa peppu penkistä ja mennä tekemään jonkun kanssa, ihan mitä vaan smile.gif

Ja toki haluaisin uuteen asuntoon pesukoneen, maalattua seinät, pikkuvessan sisustuksen uusiksi jne jne jne. Ja toki Paavolle kaverin laugh.gif
sipa
LAINAUS(Annelinne @ 27.11. 2008, 10:33) *
Ja toki haluaisin uuteen asuntoon pesukoneen, maalattua seinät, pikkuvessan sisustuksen uusiksi jne jne jne. Ja toki Paavolle kaverin laugh.gif

No sullahan vähän on noita toiveita.. laugh.gif

Mäkin haluun oman mökin jostai missä ei ole seinäaapureita lähelläkään.. Eilen meinas palaa hihat sen saamarin jumpsutuksen kanssa, joku jossain ihan selvästi rummutti pöytään tai johonkin, ja se ärsyttävä ääni jatkui monta tuntia, tauoten toiki muutamaksi sekunniski välillä.. En ole varma mistä ääni se oikein tuli, mutta tosi ärsyttävää, hakkasin jo Bonon pallolla seinään jos vaikka tajuaisivat olla hiljempää mutta ei..
angry.gif
tizzian
Minä tahtoisin terveen kropan, reippaan tasapainoisen mielen ja sen jälkeen kaikki kai hoituisikin jo omalla painollaan...

No otetaas edes yhtä pykälää mahdollisempi: toivon että eräs joka tässä pitäisi lähiaikoina tavata osoittautuisi mukavaksi, lakkaisi kranttuilemasta & pitäisi minusta... wink.gif Vieläkä kun joku saisi tämän oman pään uskomaan että se olisi mahdollista...
abc
Tänään mä haluaisin, että muutto olis jo ohi, oon mä sen vertaa päiviä viettänyt pahvilaatikoiden kanssa, että pikkasen on jo ärsyyntymisen makua.

No, jos ei huomenna enää olis tällaista tunnetta, kun mä ja kumppanit + ärsyttävät pahvilaatikot ollaan iltapäivän jälkeen jo uusissa ympyröissä.

Oliskohan noi pahvilaatikot sitten heitettävä jo mäkeen unsure.gif . Mä olen käyttänyt samoja laatikoita ties kuinka ja moneen muuttoon ja aina vain ne palvelee. Jos ne heittäis pois, niin sitten ei ehkä enää tulis näitä muuttojakaan. Mä en varmaan muunlaisiin laatikoihin osais edes pakata, on nää sen vertaa tutuiksi ja luotettaviksi tulleet biggrin.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 16.12. 2008, 20:53) *
Tänään mä haluaisin, että muutto olis jo ohi, oon mä sen vertaa päiviä viettänyt pahvilaatikoiden kanssa, että pikkasen on jo ärsyyntymisen makua.

No, jos ei huomenna enää olis tällaista tunnetta, kun mä ja kumppanit + ärsyttävät pahvilaatikot ollaan iltapäivän jälkeen jo uusissa ympyröissä.

Oliskohan noi pahvilaatikot sitten heitettävä jo mäkeen unsure.gif . Mä olen käyttänyt samoja laatikoita ties kuinka ja moneen muuttoon ja aina vain ne palvelee. Jos ne heittäis pois, niin sitten ei ehkä enää tulis näitä muuttojakaan. Mä en varmaan muunlaisiin laatikoihin osais edes pakata, on nää sen vertaa tutuiksi ja luotettaviksi tulleet biggrin.gif .

Mä ajattelin just ehdottaa samaa että nyt heität ne laatikot veke.. sit ne ei enään ärsytä sua, eikä sun tarvii enään muuttaa.. laugh.gif Toivotaan että saat tänään muuton onnellsiesti ohi ja pääset muuttoruljanssista eroon ja voit alkaa rauhoittumaan siellä.. hug.gif
pikkuessi
mä haluaisin oman koiran. ;> (sori jos tänne **OFF TOPIC**kkiin ei saa laittaa koiriin liittyvää. unsure.gif )
sipa
LAINAUS(pikkuessi @ 18.12. 2008, 16:55) *
mä haluaisin oman koiran. ;> (sori jos tänne **OFF TOPIC**kkiin ei saa laittaa koiriin liittyvää. unsure.gif )

Tännehän just saa laittaa ihan mitä haluaa.. Toivotaan että sun toive toteutuu.. thumbup.gif
bellfegor
LAINAUS(pikkuessi @ 18.12. 2008, 16:55) *

Tiilenpäissä ei mikään ole OT w00t.gif
abc
Kuulehan Sipa, musta tuntuu, etten mä sittenkään raaski heittää noita lodjuja menemään. Ne on niin napakassa kunnossa, että niistä on vielä moneen muuttoon biggrin.gif .
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.