Mulla on kyllä joskus samanmoinen fiilis kun wiputar:lla... Mulla on kyllä seuraa iltasin, onhan mulla ihana mies, mutta sen lisäksi kaipais sitä kontaktia ulkomaailmaan... Nykyään työpäivät ovat pitkiä poikkeuksetta (n. 12h) ja olen aina niin turkasen väsynyt ettei tahdo jaksaa lähteä mihinkään, koiran kanssa lenkille toki.
Olis kiva kun olis sellanen ystävä joka vaan soittais ja sanois "mie tuun ny" ja sitä kautta sais ittestäänkin irti että "mie lähen ny"

Nyt kun tuntuu että kaikki menot ja tapamiset pitää suunnitella kovasti paljon etukäteen, tuntuu liian vaikeelta sit saada itseään lähtemään, vaikka olis sovittukin 3 vkoa aikasemmin

Ne kaikki rakkaat ystävät joita mulla on ollu jo peruskoulu-ajoista lähtien, asuvat jossain kaukana, satojen kilometrien päässä. Ja sitten nämä kaverit, ketä täältä opiskelukaupungista on saanut, eivät vain ole ikinä tulleet niin läheisiksi, ihan muutamaa lukuunottamatta.
Haluaisin siis tällähetkellä saada itsestäni irti sitä innostusta lähteä, nostaa peppu penkistä ja mennä tekemään jonkun kanssa, ihan mitä vaan

Ja toki haluaisin uuteen asuntoon pesukoneen, maalattua seinät, pikkuvessan sisustuksen uusiksi jne jne jne. Ja toki Paavolle kaverin