Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Peking 2008
Puskaradio > Puskis > K-18
Piitux
Tuleeko seurattua olumbialaisia?
Ite seurailen jonkun verran.. Että stemppiä vaan suomalaisille urheilijoille, toivottavasti tulee menestystä!! thumbup.gif
Cee
LAINAUS(Piitux @ 10.8. 2008, 12:04) *
Tuleeko seurattua olympialaisia?
Ite seurailen jonkun verran.. Että stemppiä vaan suomalaisille urheilijoille, toivottavasti tulee menestystä!! thumbup.gif

Tulee katteltua.

Cee
sipa
Tuleehan niitä seurattua, aina kun on mahdollisuus.. Eilenkin naisten jousiammunnan loppukisa oli hurjan jännä.. thumbup.gif
Charmy
Khyllä mä kattelen kun telkkarin ääreen joskus eksyy. smile.gif Ihan kivasti on nyt siellä jo mennyt! thumbup1.gif
Flavia
Ammuntoja oon seurannut, tänään harmitti kun piti aamulla kouluun lähteä niin ei nähnyt suomen kultamitalli ammuntaa!

Itsekkin kun trappia ammun niin olisi ollut kiva nähdä kisa kokonaisuudessaa :S
iino
Kaikki ratsastukset pyrin katsomaan, muuta voin joskus vilkuilla sivusilmällä. smile.gif
katij
Vilkuilen kisoja sieltä täältä, noi ratsukset ainakin kiinnostaa sekä radiostahan ei muuta tulekaan, niin kuulee tuoreimmat uustiset.
hemuli
Sivusilmällä tulee seurattua ja sitte ku alkaa yleisurheilu, elikkäs perjantaina, nii tulee enemmän seurattua.
100m juoksut on sitä parasta kateltavaa.
Mansku
teehee.gif kiss.gif Jess jess jess. Mun suurin suosikki voitti keihäsfinaalin suvereenisti.. Yllätys oli kyllä Sergein putoaminen silloin karsinnoissa. Ja näinhän minä katsomossa Janinkin jännittämässä valmennettaviensa kisaa.. (oma ukko oli kyllä repiä pelihousut kun en kannustanut kotimaisia keihäsmiehiä lainkaan).

Suomalaisilla meni yli-yrittämiseksi ja mitä varten toinen Tero alkoi kesken kisan miettiä sijoitusta?? Ja miten kävi, meni senssit sekaisin täysin angry.gif

Suomen naisten melojat olivat positiivinen yllätys. Ja ampujista se nainen (nimi on jo unohtunut). Muilta suomalaisilta en sitten mitalia odottanutkaan, en edes suomen miehiltä keihäässä. Olen seurannut heidän edesottamuksiaan kuluvan vuoden aikana.

Joten alavireisesti meni suomalaisten osalta kisat. Seuraavaksi onkin sitten Suomi-Ruotsi ottelu kuun lopussa.. Toivon parempaa menestystä siellä. thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.