Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Misty
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Jemmis
Onkelma on tuo meidän Misty, lokakuussa 4v. pk. collietyttönen, jolla muuten riittää vauhtia ja ketteryyttä ihan mielettömästi! Se hyppää ihan kepoisesti meidän melko korkea aidan yli - ilman vauhtia!
Se on pienikokoinen, joten putkien, puomien ja renkaiden ei luulisi tuottavan esteitä, kuitenkin tarpeeksi korkea ja vahvajalkainen että tosiaan korkeatkin hypyt luonnistuu, samoin tavattoman pitkät pituushypyt!

Mutta kun se pentele menee agilitykentällä ihan halooksi, eikä tottele. Katsoo vähän aikaa minua, että: "Mitäköhän toi mamma taas riehuu?" Ja sitten se karkaa.
Kotona se on ihan himona kaikkii vetoleluihin, mutta kentällä ei edes katso.
Minua ärsyttää, ihan todella.
Koiralla olisi kaikki takeet loistavalle agilityuralle, mutta kun ei häntä nyt huvita!

Olisikos neuvoja?

Kotona muuten toimii aivan mielettömän hyvin blink.gif
Anzku
Paljon, paljon treenaamista, meillä on nimittäin aivan sama ongelma ja alkaa puolentoista vuoden luoksetulo ym. harjoitusten jälkeen toimia kentällä paremmin.
Koita olla mahdollisimman innostuva, kun näet että nyt se koria meinaa lähteä, niin mulla on ainakin tapana lähteä kirkuen juoksemaan toiseen suuntaan, mutta tämäkin kannattaa vaan silloin, kun kentällä ei ole muita koiria, etteivät ne hermostu. smile.gif
Tsemppiä koulutukseen, sitä siinä tarvitaan. thumbup.gif smile.gif
Jemmis
Yritän ehkä vielä Mistyn kanssa, saas sitten katsoa, minne se johtaa smile.gif

Salsan kanssa olin tänään ekaa kertaa agin alkeiskurssilla ja koira... se oli LOISTAVA! Se toimi aivan upeasti, tykkäsi tehdä ja vauhtiakin oli!!
Meillä oli tosi hauskaa, ja sunnuntaina sitten uudestaan wink.gif...
Gordoni
Ensin vaan hihnan kanssa hyppyä ym... sitten HIRMUISESTI palkkaa!!!! (siis kun onnistuu... vaikka hihnan kanssa hyppy) Onko jotan nameja josta koirasi erityisesti pitää?? Makkaraa, Maksaa...?
Anni-90
Kannattaa koittaa koiran lempinameilla (jos on..?) ja hihnan kanssa aluks, sit ku alkaa toimia, ni voi koittaa ilman... rolleyes.gif Onnea koulutukseen!!!
Omppo
Leevihän lähti kas kentältä, mutta ikä paikkaa haavat. Tosin se oli silloin joskus, nyt koira on 4,5 v ja kisataan kolmosissa cool.gif rolleyes.gif
coton.fan
Meneeks tollaset ajan kanssa ohi=?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.