Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hänkin etsii...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Kasvattajafoorumi
Jemmis
Eli minulla olisi nyt kaksi asiaa... En ole vielä ihan varma toimisiko tämä käytännössä, mutta yritetäänpä smile.gif.

Eli siis, nimeni on Sari, ja olen 15-vuotias Joroislaistyttö. Ensimmäinen koirani oli pk.collie Sandy (Rauha Hänen sielulleen ja kultahileitä muistoilleen...), joka tuli minulle 4-vuotiaana, itse olin tuolloin 10v.
Koira oli vain kotikoira, jolle päätimme hankkia pian seuraa. Ja kun Sandy oli kuusi, tuli taloon toinen collie Misty, silloin 3kk, kohta 4v.
Nyt minulla on Mistyn lisäksi pk.collie Salsa, harrastuskoirana.
Ongelmani on siinä, että haluaisin näyttelyttää Salsaa, mutta minulla on kyytiä vain kerran tai kaksi vuodessa varmasti (eli Helsingin ja Turun messukeskuksen näyttelyt joulu- ja tammikuussa, koska sinne on yhteiskyyti).
Lisäksi olisin tosi innoissani, jos pääsisin puuhastelemaan jonnekin lähitienoolle kenneltytöksi smile.gif. Kokemusta tosiaan enemmän noista collieista, mutta roduilla ei niin väliä! Voisin varmasti pienellä opastuksella esittää koiria näyttelyissä, ja viedä vaikka jonnekin muuallekin harjoituksiin! Ja tietysti koirankakkojen keruuta ja siivousta ja puunausta sun muuta sellaista ei saa unohtaa wink.gif !
Mutta sitten tämä ns. "kulmakivi", eli olisin enemmän kuin kiitollinen, jos voisin näyttelymatkoille ottaa mukaani myös Salsan, olettaen tietysti, että colliet ovat sinä päivänä.

Jos sinulla olisi tarvetta kenneltytölle, ja voisit joskus antaa näyttelykyydityksiä, niin voisitko ottaa minuun yhteyttä aluksi vaikka sähköpostilla, osoitteeseen sari.saarenheimo@jippii.fi ?
Odottelen postia smile.gif!

Terv. Sari
Terhi
Itse asun Oulussa ja toimin itsekin eräänlaisena kenneltyttönä,joten minusta ei ole apua.
Mutta halusin kommentoida,että teit hienon ja selkeän kirjoituksen!
Toivottavasti paika löytyy! thumbup.gif
Jemmis
Kiitos, Tepa, toivon todella itsekin, että paikka löytyisi smile.gif...

Nostellaanpas vähän.
*saara*
Harmi Jemmis kun olet niin kaukana, me kun etsimme Kenneltyttöä silloin tällöin(asumme Oulun kupeessa), mutta olet myös kovin nuori(toista rotuamme ajatellen), mutta TOIVOTTAVASTI löydät kivan paikan; ONNEA ETSINNÖILLE thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Jemmis
kiitti kannustuksesta, enkut, let's toivotaan parasta biggrin.gif!
<Aino>
Toivottavasti paikka löytyy !! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.