Eli siis, nimeni on Sari, ja olen 15-vuotias Joroislaistyttö. Ensimmäinen koirani oli pk.collie Sandy (Rauha Hänen sielulleen ja kultahileitä muistoilleen...), joka tuli minulle 4-vuotiaana, itse olin tuolloin 10v.
Koira oli vain kotikoira, jolle päätimme hankkia pian seuraa. Ja kun Sandy oli kuusi, tuli taloon toinen collie Misty, silloin 3kk, kohta 4v.
Nyt minulla on Mistyn lisäksi pk.collie Salsa, harrastuskoirana.
Ongelmani on siinä, että haluaisin näyttelyttää Salsaa, mutta minulla on kyytiä vain kerran tai kaksi vuodessa varmasti (eli Helsingin ja Turun messukeskuksen näyttelyt joulu- ja tammikuussa, koska sinne on yhteiskyyti).
Lisäksi olisin tosi innoissani, jos pääsisin puuhastelemaan jonnekin lähitienoolle kenneltytöksi
Mutta sitten tämä ns. "kulmakivi", eli olisin enemmän kuin kiitollinen, jos voisin näyttelymatkoille ottaa mukaani myös Salsan, olettaen tietysti, että colliet ovat sinä päivänä.
Jos sinulla olisi tarvetta kenneltytölle, ja voisit joskus antaa näyttelykyydityksiä, niin voisitko ottaa minuun yhteyttä aluksi vaikka sähköpostilla, osoitteeseen sari.saarenheimo@jippii.fi ?
Odottelen postia
Terv. Sari