minkä rotuisella koiralla kilpailette/haluaisitte kilpailla junnuissa?
Itse kilpailen lapinkoiralla kun se on helppo ja vaivaton esittää tai no riippuu kuinka on koulutettu. ja muutenkin ku lapinkoira on sopivan kokoinen ja kaunis koirarotu
yleensä kilpailen cockerspanielilla. :>
Ninnura
28.8. 2008, 14:17
Kun kilpailin junnuissa niin niitä lemppareita oli mäyräkoirat ja portugeesit, ja niillä sitten suurimmaksi osaksi kisasinkin
Lempirotu, ja se, jolla mua tulee mitä luultavimmin näkemään suuren osan loppuajasta kun ikä riittää junnuissa; tanskandoggi

Ollut jo pitkään se "oma rotu" muutenkin + nyt kun sellainen on osittain omana
Australianpaimenkoira

ollut aina lähellä sydäntä
australianterrierillä on tullu kisattua eniten,ja se on yks niistä roduista joka on lähellä sydäntä.. (kotona 2 kipalesta)
Kurotora
28.8. 2008, 18:47
englanninspringerin kanssa tykkään olla kehässä =)
Kääpiösnautseri tulee varmasti olemaan se mun ykkösjunnu rotuni, kokemusta kun tästä on eniten :>
sillon kun junnuissa vielä kisasin nautin kehässä olosta eniten braccojen kanssa, jenkki heti hyvänä kakkosena.

settereillä tuli kisattu yllättävän vähän mikä harmittaa näin jälkeenpäin..
Fasciner
29.8. 2008, 07:07
Mua näkee kehässä eniten gbgv:n kanssa koska kotoa löytyy sellainen
-Saana-
29.8. 2008, 16:27
Mä tykkään olla eniten jenkin kanssa kehässä
Mä taijan tykätä olla eniten siperianhuskyn kaa kehässä
-Paupi-
29.8. 2008, 17:04
Samojedi
Yyy paha sanoa tykkään niin kaikista. Cairnien kans on aina kivaa, mutta tykkään Eniten esittää westietä!

Jenkki on myös ihan lemppareita, ja jos yksittäisiä koiria saa sanoa niin Riku ja tytär Milli millenium
-Maija-
29.8. 2008, 19:18
Kyllä puudelit on aina olleet lähinnä sydäntä, ja niillä sitten on mukavin kisatakin <3
Suomenlapinkoira on itselleni se ykkös rotu, jolla kisaan.
Noo, eiköhän se tuo whippet ole

...
Bedlingtoninterrieri
Itse tykkään tosi paljon afgaaneita esittää. Samoin muut vinttikoirat on musta mukava esittää, faaraokoira lukuun myös.
No siis ei mitään epäselvyyttä, coton :-) En voi sanoa edes muuta osaavani esittää ihan tollla tavalla "rutiinilla".
Borderterrieri, ehoton ykkönen

Toiveena olis päästä useammin borderin kans kehään. Ja myös Briardin ja cotonin kanssa olen kehässä viihtynyt.
Lemppareita on sheltit ja parsonit.....
myös bernit on ihania handlata...
Itse asiassa kaikkia rotuja on ihana handlata
lempparirotu esittää on mopsi ihanan eloisan luonteen vuoksi!

ja mopsi on kuitenki se ''oma rotu''.
No tuota, aika paha sanoa, mutta eiköhän se jonkinlainen sapnieli ole.

En kyllä sitten tiedä mikä, jenkki, enkku, walesi tai cockeri..Noo, jospas sitä oman rotuni sanoisin, siis walesinspringerspanieli.
Tähän asti ehdoton ykkönen on ollut australianpaimenkoira
Lakritsa
1.9. 2008, 17:06
Suomenlapparilla kisaan. Oma rotu ja siihen perehtynyt.
parson, mutta seisoja hyvänä kakkosena.
Afgaani
Kaipa se toi partacollie on.

Aussit on myös mukavia.
Taitaapi olla leonbergi ja foxi. Molemmat mukavia ja varmoja.

Leoilla se tietty rauhallisuus, varmuus ja jos tarvitsee niin myös on virtaa. Foxeilla taas se charmi ja tempperamentti.
Ei ole viel lempparia !
janita-
18.9. 2008, 18:01
Dogo Argentinot
-inessa-
24.9. 2008, 21:38
Mä en oikeen tiedä mikä olis sellanen lempirotu, mutta lemppari esitettävän jos saa sanoa, niin tykkään esittää Candyä (englanninsetteri). Candystä on tullut kyllä sellanen lempparikoira

Setterit ovat muutenkin sellainen rotu mitä tykkään esittää.
Itellänikää ei oo oikeen lempirotua. On ollu jos jonkumoista. Mut 2 kivointa on kyl ollu Silkkiterrieri ja Partacollie (:
wenakko
17.10. 2008, 10:53
Ehkä se on se jenkki.

Toinen rotu minkä kanssa viihdyn kehässä on whippet.
jennamari
17.10. 2008, 12:17
Kyllä se ehottomasti on kleini. ja silkki tulee sinänsä mulle yllätyksenä ihanana kakkosena!

ja vehnät hyvänä kolmosena.

Ne on vaan joka yksilö niin omanlaisia symppiksiä!
Minulla ei ole niinkään lempirotua, vain lempiyksilöitä. Staffeilla olen aika usein kisannut, mutta kaikki niistä eivät ole olleet todellakaan lempiesitettäviä. Lemppariesitettävä on kuitenkin staffi: ihastuttava Paha-rouva, joka esiintyy upeasti, mutta jolla on omat terrierimäiset päähänpistonsa.
Sheltti ja Bishon vaikken oo saanu kokeilla oikeissa kisoissa
Reettase`
11.1. 2009, 10:49
kleinpitz, se on vaan niin helppo. Automaatti
Hymmm.. junnuissa ehkä lempparirotu on staffi tai apsot

Rotukehissä taas lk. saksanseisoja Mira ja apsoja ja staffeja ja am. akitoita jajajaja
Ehdottomasti Whippet, Saluki,Beagle, Tanskandoggi,Kihara,Nahka ja Weilssi myös terrieritkin(isoimmat niistä)
Coton ehdottomasti!
Oon kisannu muutamalla eri cotonilla ja ykkönen se on!
Onhan se muutenkin mun "oma rotu"
Bichon Frisé ja suomenlapinkoira! Muut lähinnä olevat havannankoira ja suomenajokoira..
Jämtlanninpystykorva ja ajokki
Tolleri

eli se oma rotu. mutta muita rotuja joita on kiva handlata on mm. punainen irlanninsetteri, walesinspringespanieli ja samojedi
Villikset

on ollut, on nyt ja uskon että tulee aina olemaa<333
Whippet, saksanpaimenkoira, tanskandoggi ja isovillakoira!
BellaLuna
6.10. 2009, 18:51
Villikset ja mulla myös tulee jatkossakin varmaa olemaan
Suomenlapinkoirat
26.10. 2009, 18:44
toistaen muita .1SUOMENLAPINKOIRA ehdoton

onhan se "se oma" rotu . ne vei sydämmeni mennesään heti kun rotuun tutustuin<3
-tiiuli-
11.11. 2009, 17:25
kyllä se tipsu on ja tulee olemaan!!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.