Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: mikä on lempirotunne kilpailla junnuissa
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2
RoosA
minkä rotuisella koiralla kilpailette/haluaisitte kilpailla junnuissa?
Itse kilpailen lapinkoiralla kun se on helppo ja vaivaton esittää tai no riippuu kuinka on koulutettu. ja muutenkin ku lapinkoira on sopivan kokoinen ja kaunis koirarotu smile.gif wub.gif
essiww
yleensä kilpailen cockerspanielilla. :>
Ninnura
Kun kilpailin junnuissa niin niitä lemppareita oli mäyräkoirat ja portugeesit, ja niillä sitten suurimmaksi osaksi kisasinkin smile.gif
Yenn
Lempirotu, ja se, jolla mua tulee mitä luultavimmin näkemään suuren osan loppuajasta kun ikä riittää junnuissa; tanskandoggi wub.gif Ollut jo pitkään se "oma rotu" muutenkin + nyt kun sellainen on osittain omana smile.gif
Kati
Australianpaimenkoira wub.gif ollut aina lähellä sydäntä
Mona_
australianterrierillä on tullu kisattua eniten,ja se on yks niistä roduista joka on lähellä sydäntä.. (kotona 2 kipalesta)
Kurotora
englanninspringerin kanssa tykkään olla kehässä =)
Hippu
Kääpiösnautseri tulee varmasti olemaan se mun ykkösjunnu rotuni, kokemusta kun tästä on eniten :>
willow
sillon kun junnuissa vielä kisasin nautin kehässä olosta eniten braccojen kanssa, jenkki heti hyvänä kakkosena. smile.gif settereillä tuli kisattu yllättävän vähän mikä harmittaa näin jälkeenpäin..
Fasciner
Mua näkee kehässä eniten gbgv:n kanssa koska kotoa löytyy sellainen wub.gif
-Saana-
Mä tykkään olla eniten jenkin kanssa kehässä smile.gif
jenna-
Mä taijan tykätä olla eniten siperianhuskyn kaa kehässä smile.gif
-Paupi-
Samojedi wub.gif
Rochas
Yyy paha sanoa tykkään niin kaikista. Cairnien kans on aina kivaa, mutta tykkään Eniten esittää westietä! shifty.gif Jenkki on myös ihan lemppareita, ja jos yksittäisiä koiria saa sanoa niin Riku ja tytär Milli millenium wub.gif
-Maija-
Kyllä puudelit on aina olleet lähinnä sydäntä, ja niillä sitten on mukavin kisatakin <3 smile.gif
Soen
Suomenlapinkoira on itselleni se ykkös rotu, jolla kisaan. smile.gif
suvi-
Noo, eiköhän se tuo whippet ole innocent.gif...
Jutta
Bedlingtoninterrieri smile.gif
Avispa
Itse tykkään tosi paljon afgaaneita esittää. Samoin muut vinttikoirat on musta mukava esittää, faaraokoira lukuun myös. smile.gif
Joyeux
No siis ei mitään epäselvyyttä, coton :-) En voi sanoa edes muuta osaavani esittää ihan tollla tavalla "rutiinilla".
iiris_
Borderterrieri, ehoton ykkönen smile.gif Toiveena olis päästä useammin borderin kans kehään. Ja myös Briardin ja cotonin kanssa olen kehässä viihtynyt. smile.gif
salama
Lemppareita on sheltit ja parsonit..... wub.gif
myös bernit on ihania handlata...

Itse asiassa kaikkia rotuja on ihana handlata wub.gif
~Lotta
lempparirotu esittää on mopsi ihanan eloisan luonteen vuoksi! smile.gif ja mopsi on kuitenki se ''oma rotu''.
*janina
No tuota, aika paha sanoa, mutta eiköhän se jonkinlainen sapnieli ole. biggrin.gif En kyllä sitten tiedä mikä, jenkki, enkku, walesi tai cockeri..Noo, jospas sitä oman rotuni sanoisin, siis walesinspringerspanieli.
Triad
Tähän asti ehdoton ykkönen on ollut australianpaimenkoira happy.gif
Lakritsa
Suomenlapparilla kisaan. Oma rotu ja siihen perehtynyt.
^ssara
parson, mutta seisoja hyvänä kakkosena.
Anni-
Afgaani smile.gif
Parta^
Kaipa se toi partacollie on. biggrin.gif Aussit on myös mukavia.
Anna^^
Taitaapi olla leonbergi ja foxi. Molemmat mukavia ja varmoja. smile.gif Leoilla se tietty rauhallisuus, varmuus ja jos tarvitsee niin myös on virtaa. Foxeilla taas se charmi ja tempperamentti. smile.gif
NooorA
Ei ole viel lempparia ! happy.gif
janita-
Dogo Argentinot wub.gif
-inessa-
Mä en oikeen tiedä mikä olis sellanen lempirotu, mutta lemppari esitettävän jos saa sanoa, niin tykkään esittää Candyä (englanninsetteri). Candystä on tullut kyllä sellanen lempparikoira smile.gif Setterit ovat muutenkin sellainen rotu mitä tykkään esittää.
Sanne-
Itellänikää ei oo oikeen lempirotua. On ollu jos jonkumoista. Mut 2 kivointa on kyl ollu Silkkiterrieri ja Partacollie (:
wenakko
Ehkä se on se jenkki. smile.gif Toinen rotu minkä kanssa viihdyn kehässä on whippet. smile.gif
jennamari
Kyllä se ehottomasti on kleini. ja silkki tulee sinänsä mulle yllätyksenä ihanana kakkosena! wub.gif ja vehnät hyvänä kolmosena. smile.gif Ne on vaan joka yksilö niin omanlaisia symppiksiä!
Lilli
Minulla ei ole niinkään lempirotua, vain lempiyksilöitä. Staffeilla olen aika usein kisannut, mutta kaikki niistä eivät ole olleet todellakaan lempiesitettäviä. Lemppariesitettävä on kuitenkin staffi: ihastuttava Paha-rouva, joka esiintyy upeasti, mutta jolla on omat terrierimäiset päähänpistonsa. wub.gif
Ipe95
Sheltti ja Bishon vaikken oo saanu kokeilla oikeissa kisoissa happy.gif
Reettase`
kleinpitz, se on vaan niin helppo. Automaatti biggrin.gif
Lempi
Hymmm.. junnuissa ehkä lempparirotu on staffi tai apsot wub.gif Rotukehissä taas lk. saksanseisoja Mira ja apsoja ja staffeja ja am. akitoita jajajaja shifty.gif
pamsu
Ehdottomasti Whippet, Saluki,Beagle, Tanskandoggi,Kihara,Nahka ja Weilssi myös terrieritkin(isoimmat niistä) smile.gif
saa-ra
Coton ehdottomasti! smile.gif

Oon kisannu muutamalla eri cotonilla ja ykkönen se on!
Onhan se muutenkin mun "oma rotu"
Anuski
Bichon Frisé ja suomenlapinkoira! Muut lähinnä olevat havannankoira ja suomenajokoira..
NooorA
Jämtlanninpystykorva ja ajokki biggrin.gif
ansku^
Tolleri smile.gif eli se oma rotu. mutta muita rotuja joita on kiva handlata on mm. punainen irlanninsetteri, walesinspringespanieli ja samojedi biggrin.gif
Nomy's
Villikset wub.gif on ollut, on nyt ja uskon että tulee aina olemaa<333
pamsu
Whippet, saksanpaimenkoira, tanskandoggi ja isovillakoira! wub.gif
BellaLuna
Villikset ja mulla myös tulee jatkossakin varmaa olemaan biggrin.gif
Suomenlapinkoirat
toistaen muita .1SUOMENLAPINKOIRA ehdoton wub.gif onhan se "se oma" rotu . ne vei sydämmeni mennesään heti kun rotuun tutustuin<3
-tiiuli-
kyllä se tipsu on ja tulee olemaan!! wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.