Joo, luin, että on Hakunilasa ja suunnilleen tiedän, että lähellä on paikka, mutten osaisi siltikääm sinne itse täältä lähteä suunnistamaan. Stadilainen on niin stadilainen, että maaseutu on hebreaa

. Taitaa muutoin mun likka olla yövuorossa, ettei mihinkään lähde, kun tarttee saada sitä univajetta päivällä kurottua umpeen. Ja jos ihan tarkaksi mennään, niin Armanikin pääs eilen taas yllättämään. Iltapäivällä ajelin sen kanssa hissillä alas, sen ulkoilutus mielessä. Sillä on ollut sellainen ohuempi nahkainen talutushihna, millä isoja koiria näyttelyssä käytettiin. Mitenkä sitten rupesin hihnaa katsomaan, että taas olen saanut siihen solmun, joten rupesin sitä kohtaa katsomaan aukaistakseni solmun. Eipä tarvinnut solmua aukaista, kun kohdassa ei ollut solmua, vaan hihna oli katki jo siinä määrin, että ehkä parin millin verran oli vielä katkeamatta. En anna koirieni purra hihnoja, en jätä niitä niiden ulottuville kotonakaan, joten milloinkas Armani oli sen päässyt katkomaan. Juuupa juuuu, edellisellä ulkoilukerralla olin pysähdyksissä hetken erään rouvan kanssa, joka jäi mulle juttelemaan ja siitä kyllästyneenä Armani oli takonut hampaillaan, mun huomaamatta, sen hihnan käyttämättömäksi.
Onneksi huomasin sen hissisä ja eiku takas ja hihna vaihtoon. Onneksi oli yks varahihna, mutta varahihna ei sitten ookaan ton kokoiselle koiralle oikeastaan mikään näyttelyhihna. Vaikka mitäs väliä sillä on, millä hihnalla koiraani esitettäisiin, eihän katselmuksessa ole kyse millainen hihna vaan millainen koira