Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: lisää pentukuumeisia
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
cessa
no ajattelin nyt alottaa uuden tälläsen pentukeskustelun kun tuossa mitä äsken luin oli jo niin hirveästi vastauksia happy.gif

no alotan tän ite: Pentukuumeinen ilmottautuu! pentukuumetta pahempaa sairautta ei oo... meillä oli äiti ensin pentuhankkeen tiellä, aina se vaan hoki "ei meille voi tulla enää 3. koiraa..." ja pöh rolleyes.gif no lopulta se sitte lupas mulle pennun jos säästän siihen ite rahat...siitähän mä sitten innostuin! nyt ollaan puhuttu seurakaverin kanssa ja se on meille ensi kesäksi sheltti pennun luvannut. wub.gif
sillä on kyllä ollut niin huonoa kasvatus onnea kun voi olla mutta nyt onni tuntuu kääntyneen, jos kiinnostaa lukea niin haeppa googlesta "uneksijan" ja sieltä kennelinhistoriaa, koiran emä olisi "tuittu" jonka tiedot löytyvät myös sivuilta... mutta thumbup.gif niille pentukuumeisille joilla ei vielä parannusta ole luvassa.
-p1njja
Toi voisi toimia, siis että säästää itse rahat. Voisin vielä pyytää isän mukaan, ja toivoa synttärilahjaks rahaa. Pitää kokeilla! Mastiffia tai nöffiä haaveilen.
Flavia
Etkös sä -p1njja ollut ottamassa jossain toisessa ketjussa Dogoa?

-p1njja
joo... mutta ei ihan vielä, sitten kun asuu yksin ja ei oo näitä terriereitä hyppimässä jaloissa. Ja kunhan nyt on tää peruskoulu jne.
bellfegor
Kannattaisikohan sun hiukan miettiä noita rotuhaaveitasi uudestaan. Mastiffikaan ei ole niitä helpoimpia rotuja, joten en ihan suosittelisi 11-vuotiaalle. Mastiffi ja nöffi eroavat toisistaan muutenkin niin paljon, että olisikohan nyt hyvä hetki miettiä, mitä siltä koiralta oikein odottaa ja mitä sen kanssa aikoo harrastaa, sillä pelkkään ulkonäköön tuijottamalla, kuten nyt sinun kohdallasi pahasti vaikuttaa, ei kannata koiraa hankkia. Noita rotuja yhdistää lähinnä se, että terveystilanteeseen pitää kiinnittää erityistä huomiota.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.