Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Laskennallinen tuotto
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
No voi v*ittu. Mun puolentoista hehtaarin maan laskennallinen tuotto on kuulemma 92 euroa. näin tuumas verovirasto.. Tuumas oikein kirjeen kanssa..
Enää en ollenkaan epäile miks tarvitaa 700 000 työntekijää kunnilla ja valtiolla...

Cee
Maarit S
Arvaas paljon me maksetaan kiinteistöveroa siitä että saadaan asua velkaisessa omakotitalossa Vantaan kaupungissa ja tehdä itse katujenkin putsaus lumesta kun aura-autot ei ehdi kun on liian pieni tie. Minkälainen hymiö v-kertoimelle potenssiin tuhat.
Jos olis töitä meikäläiselle ja ukolle jossain maakunnassa niin hyppien keikkuen muuttaisi mutta kun ei ole vastaavaa! Pitäisi olla lääkärihoitaja tai jotain
Cee
Siellä etelässä kiinteistöverot on kuulemma aika rajuja.
Mutta täälläpäin näköjään tontti jopa tuottaa veroämmien mukaan.

Cee
Maarit S
sullahan voi olla rikkaruohoista vaikka yrttitila
Cee
LAINAUS(Maarit S @ 3.9. 2008, 15:02) *
sullahan voi olla rikkaruohoista vaikka yrttitila

No vissiin sitte näköjään biggrin.gif

Siis veroämmien mukaan...

Mutta luulekko että saatais 700 000 kunnan ja valtion työntekijää työllistettyä iman kaikkea tota showta ja ilman sun kiinteistöveroja?

Joku laski, että niillä työlistäis 25 miljoonan ihmisen valtion systeemit, mutta onhan suomalaisia sentään 5 miljoonaa...

Cee

e: kun ei vain osaa suomea.
Cee
Oon vaan hämmästelly, että nyt kun on noususuhdanteen huippu ja alamäki just alkanu, niin missä on kaikki valtion rahat. Halosella on uus vene ja joku fakkiääliö Stubb lentelee georgiaan katteleen raunioita, mutta meillä ei ole kouluissa ruokaa.
Elikkä meneekö ne rahat meidän 700 000 virastoämmän palkkoihin? Siis kaikki ne verorahat jotka on euroopan kovimpia.
Mihkä ne menee?

Cee

Oottekste muuten huomannu että meidän valtaapitävät lentelevät mielellään eripuolille maailmaa taivastelemaan katastrofeja mille nei ei mitään voi tehdä eikä ees halua tehdä. Ne vaan lentelee tuijotteleen niitä. Niillä lentorahoillakin sais lapsille kouluruokaa.
Cee
Nyt kovennettiin sätkätupakan veroa 25%
Sätkätupakkaa polttelee kovaosaisemmat.

Mutta johan silläkin rahalla Stubb tai muu ämmä lentää afrikaan kattomaan ja pahoittelemaan jotain tuhoa...

Cee
Maarit S
Ja sitten haluttais alentaa äänestysikärajaa että 16 vee kakarat pääsis äänestämään. Hyvin harva tuon ikäinen tietää mitä äänestää ja miten maa makaa, mutta olis hyvin otollista äänestyspotentiaalia kannattamaan populistisia tavotteita. Mitä muuta ne kattoo ku Big Brothereita, Idolseja jne. Pätkääkään hajua mistään.
Kerrankin Cee oot oikeessa että virkamiehet on miehittäny kaikki luottamustoimet ja toinen toisiaan ne siellä meidän verorahoilla hyysää.
Cee
Mä saan ihan oikeasti suomen verovirastolta ennen joulua jonku 30 euron maksulapun mun maiden laskennallisen tulon mukaan. Se laskennallinen tulohan oli 92 euroa biggrin.gif
Ja sit siinä on kolmen veroämmän nimi alla.

Cee

ps. kuten maarit sanoi, ne ruokkii toisiaan. Siis ne vero -ja virastoämmät...
Cee
LAINAUS(Maarit S @ 4.9. 2008, 10:17) *
Kerrankin Cee oot oikeessa että virkamiehet on miehittäny kaikki luottamustoimet ja toinen toisiaan ne siellä meidän verorahoilla hyysää.

Tätä on pakko vielä kommentoida, että kuka luuliskaan että ne söis mattoa omien jalkojen alta pois?
ja virkoja vaan lisää että ne siat ehtii maksaa elämänsä aikana hesalaiset neukkusementtikuutionsa pois.
Tehottomat virat jotka maksaa suomalainen oikeissa töissä käyvä ihminen.

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.