Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Miksi en saa muutettua esim. omaa rotuani tiedoissani..!?
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Leonberginen
Siis, tämä juttu ärsyttää: suurinta osaa tiedoistani, esim. omaa rotuani, en saa vaihdettua mistään! dry.gif oonko mä vaan tyhmä vai mitä...? EN itse ole ainakaan löytänyt muokkauskohtaa?? oops.gif
Kaptah
QUOTE (Leonberginen @ 24.9. 2008, 19:20) *
Siis, tämä juttu ärsyttää: suurinta osaa tiedoistani, esim. omaa rotuani, en saa vaihdettua mistään! dry.gif oonko mä vaan tyhmä vai mitä...? EN itse ole ainakaan löytänyt muokkauskohtaa?? oops.gif

Jos homma toimii normaalisti, niin ylhäällä yläpalkissa on kohta "My Controls", klikkaa sitä.
Sitten aukeaa sivupalkki, josta löytyy kohta "Personal Profile" ja sen takaa "Edit Profile Information"

Löytyikö? thumbup.gif
Leonberginen
Eip löydy tommosta kohtaa oops.gif
Vahtis
LAINAUS(Leonberginen @ 1.10. 2008, 21:13) *
Eip löydy tommosta kohtaa oops.gif

Sitten voisi olla tarpeen käydä optikolla, sillä kyllä se sieltä löytyy, kun vain katsoo. Ei se vasemman reunan valikko ole erilainen eri jäsenillä, kaikille se on sama. Ainut, mikä voi vaihtua on kieli. Suomenkielisessä valikossa Henkilötietojasi otsikon alla ensimmäisenä on Muokkaa profiilisi tietoja
Swi
Jos sinulla on suomenkielinen Puska, yläkulmassa lukee luultavasti Asetukseni.
Leonberginen
Ohops. Toimii! happy.gif thumbup.gif Kiitosta.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.