Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Treenipaikkoija
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
epa
Onko itä-uudellamaalla tai uudellamaalla (järvenpää, kellokoski, tuusula, kerava,sipoo jne.)
Treenipaikkoja johon voisi ottaa irtotunteja tai kausikortteja treenatakseen?? Aptuksella on mutta se on Hyvinkäällä asti ja sitten JAU:lla on mutta se on
Nurmijärvellä.
Swi
BAT:illa on halli Keravalla.
NooorA
Tästä treeni paikasta puheenollen Helsingissä on Sopulitien eläinlääkärin vieressä on Agility kenttä. Eli Siilitien lähellä. rolleyes.gif
Soen
LAINAUS(JNR @ 4.10. 2008, 21:57) *
Tästä treeni paikasta puheenollen Helsingissä on Sopulitien eläinlääkärin vieressä on Agility kenttä. Eli Siilitien lähellä. rolleyes.gif

Meinaatko mitä siellä?
Swi
Viilarintien kenttääkö rolleyes.gif ?
NooorA
Niin kai. en muista kentän nimeä.
janita-
Missä päin voisin lahdessa alkaa harrastamaan agilityä? (:
Avispa
Onks toi viilarintien (?) kenttä millanen? Saako siel käydä agia treenaa ilman että kuuluu johku yhdistyksen tms? smile.gif Onko siel millaset agi esteet (hyvä kuntoset)?
Swi
^Viilarintien kenttä ei ole agilitykenttä. (Anteeksi jos edellisestä kommentistani sai sellaisen käsityksen).
Vähään aikaan en ole siellä käynyt, mutta muistaakseni siellä on vain pk- ja toko-esteitä. Eli agia sinne on aika turha lähteä treenaamaan, itse olen joskus ollut tokoilemassa kun kentällä ei ollut ketään. Mutta käsittääkseni ainakin palveluskoiraporukat käyttävät kenttää aika aktiivisesti, jolloin sinne ei taida olla asiaa smile.gif

Avispa
LAINAUS(Siuwi @ 9.11. 2008, 16:40) *
^Viilarintien kenttä ei ole agilitykenttä. (Anteeksi jos edellisestä kommentistani sai sellaisen käsityksen).
Vähään aikaan en ole siellä käynyt, mutta muistaakseni siellä on vain pk- ja toko-esteitä. Eli agia sinne on aika turha lähteä treenaamaan, itse olen joskus ollut tokoilemassa kun kentällä ei ollut ketään. Mutta käsittääkseni ainakin palveluskoiraporukat käyttävät kenttää aika aktiivisesti, jolloin sinne ei taida olla asiaa smile.gif

Ok. Sitten käsitin väärin. happy.gif Kun olis tarkotus jostain helsinki/vantaa/ espoo tarkotus löytää joku agi kenttä, jossa vois mielenvirkistykseks vähän treenailla agia enne kesää, ja kun en kauheen innostunut ole liittymään mihkään kerhoon tms missä vois treenata jos agi ryhmään on testit. Koska voi hyvinkin olla varma että afgaanin kanssa ei testeistä läpipääse. Ja kesällä sitten taas afgaanien omassa porukassa treenaillaan. Agista kun on nyt ollu jo reilu vuoden tauko niin ihan koiran mielenvirkistykseksi ja muistiksi olis kiva päästä vähän juoksemaan agi esteitä taasen. happy.gif
Mariza
Onko Jyväskylässä mitään agilitykenttää missä pääsisi harjoittelemaan itse?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.