Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Enjasta tuli äiti
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2
Lydia
Tosiaan maanantai-iltasella Enja synnytti viisi pentua. Veljessarjaan lisänä on pikku-prinsessa.
Mustia pötkylöitä tuolla pentulaatikossa tuhisee, tarkemmat värit selvinnevät lähipäivinä.
Vähän väliä noita tulee ihasteltua, on ne niin lutusia wub.gif

Mun blogista löytyy merkintä synnytyksestä.
wiputar
Onnea flowers.gif ja voimia tuoreelle mammalle smile.gif
sipa
Onnea Enjalle pentusista.. thumbup.gif Ihanaa että se odotus on vihdoin ohi.
Turunen
wub.gif Onnea uudelle mammalle! smile.gif

Kuvia varmaan saadaan piakkoin... whistling.gif
kippax
Paljon onnea Enjalle lapsosista flowers.gif
Lydia
Enja kiittää smile.gif Enja on hyvä mami.

Huvittavinta oli, että Taru tuli ihan hulluksi pennuista. Vikisi, kun ei päässyt lapsia hoitamaan.
Taru on vähän yli-innokas mami, joten se saa Myyn kanssa pysyä barrikaadin takana.

Hmm... tällä hetkellä noista ei varmaan hirmuisti kannata edes koettaa ottaa kuvia; kaikki samanlaisia mustia möykkyjä,
mutta voinhan mä kokeilla jossain vaiheessa.
Lydia
Yleisön pyynnöstä kuvamateriaalia. Laatu vaan on tosi surkea!
Eipä nuo lapset mitään posettajia ole... heiluvat kuin heinämiehet rolleyes.gif

Ensimmäinen poika

tyttö

Toinen poika

Pentueen isoin (kolmas poika)

Nuorimmainen pikku herra
s-ml
Voi, onpa siinä hieno veljessarja ja siskolla kruunattuna. Kovin on samannäköinen sakki sulla siellä smile.gif

Onnea mamille ja pentusille sekä muille asianosaisille smile.gif
Lydia
LAINAUS(s-ml @ 14.10. 2008, 12:17) *
Kovin on samannäköinen sakki sulla siellä smile.gif

Heh, mun mielestä ne kyllä erottaa helposti toisistaan. Merkit helpottavat tunnistamista kyllä huomattavasti.
Mäykkyset oli niin samannäköisiä, että piti aina varmistaa kuka on kyseessä.

//muoks sanomatta paras tongue.gif Näköjään olin kuvannut pikkuherran kahteen kertaan eli eka poika jäi aiemmin kuvaamatta, mutta nyt on virhe korjattu
Charmy
Onneks olkoon uudelle mammalle! Toivottavasti kaikki pennut pysyvät hengissä ja voimia mammalle! smile.gif
ellien
Onnittelut pikkuisista smile.gif !
s-ml
LAINAUS(Lydia @ 14.10. 2008, 09:45) *
Heh, mun mielestä ne kyllä erottaa helposti toisistaan. Merkit helpottavat tunnistamista kyllä huomattavasti.
Mäykkyset oli niin samannäköisiä, että piti aina varmistaa kuka on kyseessä.

//muoks sanomatta paras tongue.gif Näköjään olin kuvannut pikkuherran kahteen kertaan eli eka poika jäi aiemmin kuvaamatta, mutta nyt on virhe korjattu

No nih, syykin löytyi, näyttikin niin toisensa kopiolta smile.gif Hyvä vaan, jos ne erottaa helposti toisistaan, yksi pulma vähemmän.
Esmo
Onnittelut vauvoista! Kohta siellä sitten riittää vipinää ja vilskettä smile.gif
Hugis
Onnea vauvoista smile.gif
sipa
Lydia Voi herttilei mitä murmeleita.. wub.gif Mä katoin myös että aivan samanvärisiä (viellä) kaikki. Kravaatti sentään on erimuotoinen josta myös erottaa.. On ne niin ihania tuhisijoita.
bellfegor
Onnea pötkylöistä ja pötkylöille wub.gif
Lydia
Nyt näyttäisi, että tytöstä tulee riista. Pojat näyttävät mun silmään mustilta merkein, mutta tarkkaan en ole niitä vielä tutkinut tongue.gif
Tuosta yhdistelmästä tilastollisesti ois pitänyt tulla mustia merkillisiä ja riistoja 50/50, mutta harvoinhan se oppikirjojen mukaan menee.
-Emmi-
Onnea Enjalle ja poppoolle! Onkos ja kaikille kodit tiedossa?
Lydia
Eipä ole vielä, mutta onhan tässä seitsemän viikkoa aikaa luovutukseen. Nartulle etsin sijoituskotia.
Lydia
Tänään ipanat täyttävät jo viikon. Painot nousevat mukavasti ja reippaita lapsia ovat. Nyt jo mönkivät niin innokkaasti, että varmaan niissä sitten on paimentamista, kun silmät avautuu ja ympäristön tutkiminen alkaa... Tässä vielä kuva koko pentueesta

-Emmi-
Ihania pieniä palleroita wub.gif
Lydia
Tänään lapsoset ovat 10 vuorokauden ikäisiä ja isolla pojalla & tytöllä on jo simmut auki wub.gif
sipa
LAINAUS(Lydia @ 23.10. 2008, 11:13) *
Tänään lapsoset ovat 10 vuorokauden ikäisiä ja isolla pojalla & tytöllä on jo simmut auki wub.gif

Voi ei... Kohta ne jo mennä vipeltävät pitkin lattioita, ja sä saat juosta kameran kanssa perässä, että me nähdään joka viiko miten ne on kasvaneet.. thumbup.gif
abc
^Äläs muuta sano, Sipa. Ja jos oikein tarkaks ruvetaan, niin mitenkäs Lydia aikoo ehtiä lattioiden pesuun siinä kuvausten välissä rolleyes.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 23.10. 2008, 13:47) *
^Äläs muuta sano, Sipa. Ja jos oikein tarkaks ruvetaan, niin mitenkäs Lydia aikoo ehtiä lattioiden pesuun siinä kuvausten välissä rolleyes.gif .

Lydia vaan kuvaa ja pyyhkii siinä sivussa ja taas kuvaa.. laugh.gif
Lydia
Eiköhän se luuttuaminen mene siinä samassa wink.gif Tosin mä luulen, että helpommin niistä saa jatkossakin kuvia, kun ovat paikallaan (=nukkuvat).
Tässä pari kuvaa... laatu ei kummoinen ole, mutta vähän näkyy muutakin kuin sitä ainaista mustaa tongue.gif

Tyttönen (huomaa rillit)

Nuorin poika
sipa
KÄÄK...Tota nuorin poika kuvaa.. wub.gif Että osaakin olla ihana..
Lydia
Isointa poikaa olisi kiva kuvata, kun sillä on tosi paljon valkoisia merkkejä, jopa valkoiset varpaat wub.gif mutta se ei pysy aloillaan.
NooorA
Ihania pentuja kyllä wub.gif
Lydia
Kuvia taas vaihteeksi... Näistä varmaan jo vähän erojakin näkyy...

Esikoinen

Tyttö

Toka poika

Isoin poika

Nuorimmainen

Lapset täyttivät eilen kaksi viikkoa ja nyt jo yrittävät kovasti kävellä. No välillä jalat kantaa ja välillä ei.
LaRa & Olli
Tää moikkaava kuopus on aivan järjetömän suloinen! wub.gif
Voisin vaikka sortua, jos ei isännän taivittelu toiseen terrieriinkin olis näin tajuttoman vaikeeta...

Black & White haaveissa... whistling.gif
sipa
Lydia Voi ei mitä kuvia.. blink.gif wub.gif Syötävän suloisia kaikki, mutta toi tassun heiluttajakuva on kyllä paras. wub.gif
Annelinne
Kyl pennut on vaan niin sulosia, oli ne mitä merkkiä tahansa wub.gif

Tänään menen kattomaan bassetvauvoja... Onneks mulla on nykyään niin kylmä luonne etten ihan heti retkahda laugh.gif
Lydia
Penskat on tosiaan suloisia... aina! On se vaan niin hellyyttävää katsoa kun pienet mönkijät ottavat horjuvia kävelyaskeleita ja tomerina menevät eteenpäin, vaikka huojuvatkin aika lailla. No pianhan ne oppii hallitsemaan jalkojaan ja sitten liike muuttuu juoksuksi smile.gif

*tahtoo kunnon kameran* Olisi niin ihanaa kuvta noita lapsosia, mutta mun kameralla ei kyllä laadukkaita otoksia tule. No toisaalta hyvä, muuten saisitte yliannostuksen pentukuvista laugh.gif
sipa
LAINAUS(Annelinne @ 29.10. 2008, 09:33) *
Tänään menen kattomaan bassetvauvoja... Onneks mulla on nykyään niin kylmä luonne etten ihan heti retkahda laugh.gif

Vannomatta paras.. whistling.gif Et sä voi kuin kuolata niiden vauvojen perään ja ajattelet kuitenkin että, voi mä voisin viedä ton yhden pennut mukaan. laugh.gif On ne niin ihania että kukaan ei ole immuuni niiden vetovoimalle.. wub.gif
Annelinne
LAINAUS(sipa @ 29.10. 2008, 11:47) *
Vannomatta paras.. whistling.gif Et sä voi kuin kuolata niiden vauvojen perään ja ajattelet kuitenkin että, voi mä voisin viedä ton yhden pennut mukaan. laugh.gif On ne niin ihania että kukaan ei ole immuuni niiden vetovoimalle.. wub.gif

whistling.gif Ihan varmasti ajattelen laugh.gif

Kävin muutamia viikkoja sitten kattomassa yhden kaverin bassetteja ja olin tosi ylpee itestäni etten tehny varausta vaikka kuinka yllyttivät ja olivat jo valmiiksi papereita kirjottamassa thumbup.gif Vaikka ne on niin ihania, joku sai kuitenkin mun pään pysymään kylmänä.

Kyllä mulle pentu tulis jos elämäntilanne olis toinen. Nyt vaan yksinkertasesti tuntuu siltä ettei ole aikaa eikä rahaa tarpeeksi pieneen syöppöön ja onhan meillä vielä toinen pentu talossa joten ehkä vois tulla liikaa äksöniä? Meillä on kyllä todellinen kriisi tämän asian suhteen koska Paavo ihan oikeesti tarvitsis sellasen riehumakaverin 24/7. Se on niin yliseurallinen että varmasti tykkäis jos sais jonkun kyljessä ottaa nokkaunet ja välillä vähän keksiä koiruuksia. Tämänkin takia kauhee kriisi kun tekis mieli varata pentu mutta ei sit kuitenkaan voi... Ihan mälsää! thumbdown.gif
sipa
LAINAUS(Annelinne @ 29.10. 2008, 12:36) *
Kyllä mulle pentu tulis jos elämäntilanne olis toinen. Nyt vaan yksinkertasesti tuntuu siltä ettei ole aikaa eikä rahaa tarpeeksi pieneen syöppöön ja onhan meillä vielä toinen pentu talossa joten ehkä vois tulla liikaa äksöniä? Meillä on kyllä todellinen kriisi tämän asian suhteen koska Paavo ihan oikeesti tarvitsis sellasen riehumakaverin 24/7. Se on niin yliseurallinen että varmasti tykkäis jos sais jonkun kyljessä ottaa nokkaunet ja välillä vähän keksiä koiruuksia. Tämänkin takia kauhee kriisi kun tekis mieli varata pentu mutta ei sit kuitenkaan voi... Ihan mälsää! thumbdown.gif

No on todella ihan tyhmää.. thumbdown.gif Pääsisit sinäkin helpommalla jos Paavolla olis riekkumis kaveri, mutta toisaalta kestääkö sitä kuunnella kauheen kauan jos ne molemmat jaksaa sen 24/7 vetää putkeen.. blink.gif Ja toinen juttuhan on se mistä kiikastaa kaikkein eniten, on se raha se kun ei oikein puussa kasva.. dry.gif
Annelinne
^ Niin... Yleensä menee niin kun uusi koira tulee taloon että sitä riekkumista jatkuu jonkun aikaa melkeen se 24/7 mutta sitten se kyllä aika nopeesti rauhottuu että sit se on sitä yhdessä pötköttelyä ja elämästä naatiskelua. Ainakin nää bassetit osaa sen että kun nukuttaa niin sit nukutaan ja tehdään mielellään vielä kasa et ollaan lähekkäin mut kuitenkaan ei silleen leikkimielellä. Nää on niin sellasia laumatyyppejä...

Mietintämyssyä kuumottaa. Kävin kattomassa niitä pentusia ja kyllähän sellanen yks ihan kiva olis. Mutta ajankohta ei vielä ole kyllä oikee. Mutta sit jossain vaiheessa kyllä wink.gif

Lydia

Vaavit olivat asettuneet somasti riviin nukkumaan, joten siitä oli pakko saada kuva.
NooorA
Lydia. Kohta sinulla ainakin on puuhaa biggrin.gif
bellfegor
Pötkyläthän alkavat muistuttaa koiria wub.gif Sennan kasvattaja taas täytti sähköpostini yököttävän suloisilla norfolkkipentusten kuvilla. Inhottavan näköisiä pieniä paljasvatsoja wub.gif
Lydia
Pötkylät tosiaan alkavat saada koiramaisia piirteitä, tosin nyt ne muistuttavat lähinnä marsuja.
Tummin poika on kyllä kovin seikkailunhaluinen. Se mennä viipottaa jo varsin vakuuttavasti, no onhan se treenannutkin kovasti.

Eilen tuo seikkailija astui ruokakippoon ja rupesi siinä sitten litkimään vettä (nappuloita siis kipossa likoomassa).
Sitten toinenkin poika kävi maistamassa mitä se veikka kävi syömässä. Kaipa noille voisi tarjota jo muutakin kuin emän maitoa.
Lydia
Palleroiset kasvaa smile.gif Painot ovat siinä puolentoista kilon paikkeilla. Viikonlopun aikana opeltiin ihan oikein ruuan syömistä. Myös painiminen on alkanut olla suosittua ajanvietettä ja välillä pentulaatikosta kuuluu pieniä murahduksia ja haukahduksia. Nyt pienokaiset nukkuvat tyytyväisinä. Kuvia löytyy täältä
Lydia
Tänään otin kolmiviikkois kuvat smile.gif Ei liene vaikea arvata, kuka on aina menossa tongue.gif

Poika 1

Tyttö

Poika 2

Poika 3

Poika4
Roosa Kujala
Upeita palleroita oops.gif <3
Lydia
Lapset senkun kasvavat, huomenna tulee neljä viikkoa täyteen. Sen kunniaksi
uudet kuvat (laatu taas ihan kauhea)

Penskat jo mennä viipottavat kovaa vauhtia ja tutustuvat innolla maailmaan.
Lelujakin on jo ihmetelty ja painileikit ovat edelleen suosittuja.
Onneksi vielä väsy voittaa, kun on jonkin aikaa riekuttu ja yllättävän
rauhallista täällä nytkin on, vaikka pentuset vapaana nyt ovatkin.
Vielä semmoinen kolme viikkoa yhteistä aikaa jäljellä, varmasti tulee menemään
nopeasti, kun tuntuu nämä neljä viikkoakin menneen todella nopeasti.
Eikös nuo lapset vasta äskettäin syntyneet, tai siltä se ainakin tuntuu.
Avispa
Ompa aika nopeasti mennyt! Vastahan Enjan pennut synty! ph34r.gif On ne nättejä karhunpentuja. wub.gif
kohta ne on jo joukolla tuhoamassa kaiken mikä eteen osuu shifty.gif
Lydia
LAINAUS(Avispa @ 11.11. 2008, 00:06) *
kohta ne on jo joukolla tuhoamassa kaiken mikä eteen osuu shifty.gif

Ja pah... ne on jo ruvenneet kokeilemaan hampaitaan... onneksi minihampailla ei paljoa tuhoja tehdä smile.gif

Eilen ja tänään kävi pennunkatsojia ja nyt alkaa olla selvillä minne kukakin muuttaa. Näillä näkymin tyttösellekin olisi koti jo tiedossa biggrin.gif
Lydia
Siis eihän tällainen koskaan mitään pahaa voi tehdä, eihän?!

mutta tästä en olisikaan enää niin varma...

tai ehkä sittenkin sekin on enkeli... kun lähempää katsoo

Ei kyllä nyt ole pentukuumetta, ei sitten yhtään tongue.gif
sipa
Lydia Voi oi.. wub.gif Täällä kuume taas nousee pilviin kun katsoo noita kuvia.. laugh.gif Aivan syötävän suloisia..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.