Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Löpinää muista eläimistä !
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
NooorA
Eli täällä voi puhua

Jyrsiöistä
Hevosista
Kissoista
Kaloista
tai
käärmeistä ( Sammakoista ) rolleyes.gif

Ihan mistä eläimestä tahansa !
Jennnna
Heh. happy.gif

mistähän sitä aloittaisi..

Täältä löytyy ainakin yksi kissaihminen! (joo olen myös koiraihminen..) ;D
Aina oon ollu kissojen kanssa tekemisissä ja sillees. smile.gif

Mitäs eläimiä muittenkotoa löytyy?

meillä kissat Oliver ja Vilma, Kanit Natalia ja Takku, siskoni pienet jyrsijät hamsteri Siiri, kesyhiiret Pippuri, Mini ja Chico Chico smile.gif Ja tietysti Bella koiruus!
NooorA
Meiltä löytyy kaksi koiraa ja yksi Gerbiili taika. Tiedän kyllä että Gerbiileillä pitäisi aina olla sisarus samassa häkissä/terraariossa.
Mutta Taijalta kuoli viikko sitten Sisko Helmi. cray.gif On hirmu ikävä Helmeä mutta kun tiedän että Helmi pääsi Mintun,Mimmin ja Minnin luo niin olo aina helpottuu innocent.gif Eli Minttu,Mimmi ja Minni ovat sisaruksia toisilleen ja nekin ovat Gerbiilejä. Minttu,Mimmi Ja Minni siis ovat kuolleet 4vuotta sitten. Eli nyt muistoissa on Minttu,Minni,Mimmi ja Helmi wub.gif Muistan ne aina. blush.gif
Cerasi
Kertokaapa mulle, miten tämä aihe liittyy koiriin?? Off topic lienisi tämän keskustelun oikea alue.

[Sorry, olen nipottaja-tuulella tänään..]
-Emmi-
LAINAUS
Turpakäräjät
Tällä foorumilla voit vapaasti keskustella kaikesta, mikä liittyy nelijalkaisiin – enemmän tai vähemmän karvaisiin – ystäviimme. Yleistä löpinää, läpän heittoa, höpinöitä... KOIRISTA.

LAINAUS
**OFF TOPIC**
Tarviiko tätä nyt tämän enempää esitellä, eikö nimi ole selvä? Siis keskustelut muuttolinnuista, meren elävistä, simaohjeista… yms. tälle foorumille. Mutta kirjoittakaa ASIAA. Sisällöttömille höpötyksille on olemassa !! KAATOPAIKKA !!, jonne myös siirrän vähänkin haiskahtavat viestiketjut ja niiden aloittajat lähtevät jäähylle.

Lukekaa palstojen ohjeet smile.gif
NooorA
mitäs teidän eläimille kuuluu ?? biggrin.gif
Jennnna
Ihan hyvää kuuluu meille.. kaikesta huolimatta, sillä..

Natalia pupu jouduttiin lopettamaan helmikuussa. crybaby.gif
Jätkä sairasti pahaa korvatulehdusta , johon ei edes antibiootit auttaneet, vaan oireet vaan pahenivat. sad.gif Ei ollut enää elämää se, joten parempi oli päästää jätkä kivuistaan, nyt se pomppii vehreämmillä ruohoilla.. cray.gif

Siskoni kesyhiiri Pippuri kuoli maaliskuussa cray.gif

Eli on ollut surua täällä.. Mutta hyvääkin kuuluu!
Kissoilla menee hyvin! Meille on tullut myös uusi kisumirri NIKKE. Täystuho.. ADHD.. Hullu.. mutta iiiiihana ja ihmisrakas! wub.gif Eilen Oliver oli saanut pihalta jostain ISON rotan.... söi sitä tuolla ja Bella (koira) yritti sen siltä varastaa.. thumbup.gif

Takku pupu on jo ollut muutaman viikon ajan lämpiminä päivinä ulkonakin.. Hiirillä menee tavalliseen tapaan hienosti. biggrin.gif
-p1njja
Meillä on siis koirien lisäksi:

- 3 kissaa
- Chinchilla
- 450l akvaario
- Siniotsa-amatzon papukaija
- Seeprapeippoja
- leopardigekko
Nooraa
meillä on 6 koiran liskäksi yksi akvaario, eli koirat ovat pääasia. Vielä kaksi vuotta sitten meillä oli koirien ja akvarion lisäksi 7 kania(hermeliinejä+1 leijonaharjas), 7 undulaattia ja 1 maatiaiskissa. Ovat tässä vuosien varrella huventuneet ja osa syystä tai toisesta laitettu pois tai myyty unsure.gif .
Erizza
Meille saattaa tulla käärme, kun äidin miesystävä sellaista haluaa. Äiti taas haluaa tarantellan. Toivottavasti ei tuo mitään hämähäkkiä tänne yäääk.
Nooraa
hyi hyi häämähäikit on ällöjä ; D sellaset ihan pienetkin, kun niiden per**estä tulee sitä settiä bored.gif se näyttää ällöttävältä, etenkin niis luontodokumenteissa, kun on kuvattu läheltä
Nomy's
Aah täällä yks kesyrotta fani!!! Semmosta olisin halunnu mutta sitte sisko halusi koiran ja nyt en muuta ottaskaa!!:D Ihan kivoja ne rotat vieläki mutta koirat on ykkösenäbiggrin.gif
Jeenna
Lemppari eläimii no tykkään apinost wink.gif Söpöi, jaa isot kissa eläimet, mut ei kissat, ja koirat on YKKÖSIÄexcl.gif! <3 wub.gif
NooorA
Juu koirat on kyllä niin parhaita kun niitten kanssa voi tehdä vaikka ja mitä kivaa : )) Itse nykyään hankin vain koiria mutta yks kissa oiv kiva isona hankkia tongue.gifp
pikopiko
LAINAUS(Jennnna @ 31.10. 2008, 21:41) *
Täältä löytyy ainakin yksi kissaihminen! (joo olen myös koiraihminen..) ;D
Aina oon ollu kissojen kanssa tekemisissä ja sillees. smile.gif

Mullakin kaksi kissaa, maatiaisia molemmat. Tulevat hyvin toimeen koiranketaleen kanssa smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.