pipupapu
10.11. 2008, 11:08
Tää ehkä menee vähän ohi aiheen tai sitten ei. Olen antamassa koirani takaisin kasvattajansa huomaan ulkomaille puoleksi vuodeksi valioitumista ja mahdollista astutusta varten "jos sopiva uros keksitään". Omistajuus säilyy kuitenkin minulla edelleen. Nyt tarvitsisin kuitenkin englanninkielisen käännöksen että luovutan nartun hänelle puoleksi vuodeksi esim. juuri näyttelyihin osallistumista varten. Lähinnä tullimuodollisuuksien vuoksi lappua tarvitaan koska passissa minä olen omistajana.
Hän hakee koiran minulta täältä Suomesta samalla kun tulee näyttelyyn.
Osasisiko joku tehdä minulle sellaisen lyhyen ja ytimekkään lapun. Valmista mallia en löytänyt mistään. Kiitos jos joku haluaa auttaa.
Liewec
10.11. 2008, 17:37
Voisin kuvitella, että apua saisi helpommin jos laittaisit sellaisen suomenkielisen mallin tähän johonkin ja joku englantia hyvin osaava kääntäisi sitten siitä? Tai sitten pyytäisit koirasi kasvattajaa kirjoittamaan sinulle sellaisen lapun?
pipupapu
16.11. 2008, 12:56
LAINAUS(crim @ 10.11. 2008, 17:37)

Voisin kuvitella, että apua saisi helpommin jos laittaisit sellaisen suomenkielisen mallin tähän johonkin ja joku englantia hyvin osaava kääntäisi sitten siitä? Tai sitten pyytäisit koirasi kasvattajaa kirjoittamaan sinulle sellaisen lapun?
pipupapu
16.11. 2008, 13:00
Kiitos, sain jo mallikäännöksen mihin lisäsin vain oman koirani nimitiedot, päivämäärän ja oman nimeni ja allekirjoituksen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.