Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ultran luotettavuus?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Kasvattajafoorumi
D.V.
Eli keskustelua kokemuksista ultran luotettavuudesta, millaisia kokemuksia?

Koirani ultrattiin toissapäivänä, eläinlääkäri epäili tyhjäksi, mutta koska ei ollut aivan varma varasi meille ensi viikolle toisen ajan (tietysti veloittaen vain yhdestä ultrasta smile.gif ). Päiviä oli 27. ensimmäisestä astutuksesta, 25. viimeisestä. Viimeksi sama koira ultrattiin saman eläinlääkärin toimesta noin 30. päivän (yksi astutus) tienoilla (3v jo kulunut tuosta edellisestä pentueesta...), silloin näkyi ainakin 4 pentua (6 tuli).
Koiran käytöksen perusteella olin lähes varma että pentuja olisi tulossa...

Kannattaako yhtään elätellä toivoja että siellä kuitenkin olisi pentuja? Malttamattomana täällä olen, koiralla on ikää sen verran että uutta yritystä ei tule ellei halua pyytää rotujärjestöltä poikkeuslupaa (yli 7v koirasta...) ja tätä pentuetta on odotettu ja suunniteltu kauan... unsure.gif
Onhan näistä itsekin kuullut missä on ultrattu tyhjäksi ja pentuja onkin yllättäen tullut. Viimeksi tutulle ihan äskettäin, eikä edes tullut mitään yhtä tai kahta pentua, ja sama eläinlääkäri jota itse käytän oli ultrannut sen nartun tyhjäksi ninja.gif Mutta kuinkahan yleistä on?
D.V.
Kiitos smile.gif

Eipä sielläkään montaa vastausta joten mielellään saa tännekin vastailla kokemuksiaan wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.