Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Teuvo & Tuutikki
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Hugis
Tässä me nyt ollaan, saunassa omalla pedillä wub.gif

Mie oon Tuutikki:

Ja mie oon Teuvo:

Tässä myö ollaan yhessä:

Meitä nyt kovasti nukuttaa, kun ollaan jouduttu jännittämään melkein koko päivä. Mutta kyllä myö varmaan tästä piristytään, ja näitä aikoja tulee tuo uus mami kaipaamaan biggrin.gif
Esmo
wub.gif & wub.gif

Onnea uuteen kotiin! Kohta alkaakin siellä tilalla olemaan melko vilskettä! biggrin.gif
tizzian
Toisella on ollut vaikeuksia päättää minkä värinen tahtoisi isona olla biggrin.gif suloisia!
Teuvo on samaa väriä kuin meillä kotona hamassa menneisyydessä ollut Samuli-kissa.

Onnittelut pikkuisille uudesta emmännästä ja emännälle hiirivastaisen kaksikon saapumisesta! thumbup.gif
bellfegor
Ihania hilmuisia metsästäjänalkuja wub.gif
Turunen
Voi kun ne on IHANIA! wub.gif
Teuvo on ihan saman näköinen Panu pienenä, paitsi Panulla oli ruskeat simmut... happy.gif

(miten mulla on vieläkin niin iso ikävä...? unsure.gif )
Avispa
Onnea hiirikaksikon kotiutumisesta! Kyllä osaa olla sulosia. wub.gif
sipa
Teuvo ja Tuutinki Kylläpäs ovatkin ihanan näköisiä kisuleita.. wub.gif Onnea yhteiselle taipaleellenne.. thumbup.gif
Annelinne
Oi että mitä mirrinpoikasia wub.gif

Meillä on kotona käynnissä koira-kissa-leikki jota en pian jaksa enää lainkaan... Paavo haukkuu mirrejä minkä kerkiää eikä vaan mene jakeluun että ei ne kissat leiki samalla tavalla kun koirat... Huoh. Välillä väsyttää se riekkuminen, saa nähdä koska rauhottuu rolleyes.gif
Lydia
Onnea Hugikselle uusista tulokkaista! Osaa kissanpennut olla suloisia wub.gif toivottavasti ne sitten hoitavat virkansa hyvin smile.gif
Hugis
Teukka ja Tuu on muuttaneet tuonne mun kennelhuoneeseen ja meno huimaa mua ja Hugoa biggrin.gif Pienillä on niin hurjat leikit, että alkaa hengästyttää katsellessa. Kamerakaan ei ehdi mukaan, joten kuvia saatte odottaa tovin happy.gif Eilen olivat vielä oven takana ja käytin Hugoa remmissä katselemassa kissoja. Tänään asensin portin tuohon huoneiden välille, että saavat katsella ja haistella toistensa hajuja turvallisesti. Mennään nyt ihan elukoiden ehdoilla tässä tutustumisessa, ei pidetä kiirettä.

On ne ihania wub.gif
Esmo
Ihania ja ihania... Tuutikki on ainakin hullu peto! w00t.gif Harmi kun kamera oli toisessa huoneessa kun Tuutikki kirjaimellisesti roikkui kynsillään Hugiksen takapuolessa biggrin.gif
Hugis
^ biggrin.gif Se on kyllä sellanen sähikäinen, sen mielestä ihmiset on kiipeilemistä varten. Me leikataan kohta vähän kynsiä, pitäkää peukkuja että selviän ilman suurempia vaurioita...
Hugis
Teu ja Tuu sai tänään ekat rokotukset smile.gif Kuukauden päästä saavat vielä tehosteet, ja sitten päästään tutustumaan ulkoilmaan. Samalla mun epäily korvapunkeista vahvistui, joten molemmat saivat myös Strongholdit niskaan. Nyt pidetään peukut pystyssä, ettei nuo öttiäiset ole matkanneet borkkujen korviin...
kippax
wub.gif ihania rutistushalipalleroita smile.gif Pentukissojen touhuja ja leikkejä katellessa ei voi muuta kun nauraa, kun ne menee miljoonaa ja saavat hepuleita. Ihana kaksikko smile.gif
Hugis
Mä olen jo päivänä muutamana kummastellut, kun mun kaappikellon "ovi" aukeaa itsestään korkealla seinällä. Äsken selvis syy: Tuutikki biggrin.gif Se kiipeää sinne kaappikellon päälle pitkin seinää vasten rullalla olevaa mattoa ja aukaisee oven. Se on muutenkin niin paljon rohkeampi kuin Teuvo, kulkee täällä koirien puolella nykyään jatkuvasti. Viime yönä se jopa nukkui mun ja Hugon välissä wub.gif Hereillä ollessaan Hugo ei vieläkään sitä oikein sulata, mutta unenpöpperössä ei näköjään haittaa happy.gif
Esmo
^Sun ja Hugon viekussa - Tuutikki on näemmä kovin rohkea pikkuneiti blink.gif w00t.gif
Hugis
Kuvatodistetta biggrin.gif Tuutikki noin kahden metrin korkeudessa:
bellfegor
En muistanut sanoa sulle, että noi kilppariväritteiset ovat yleensä aika hurjia laugh.gif On meinaan sen verran siitä väristä kokemusta...
Hugis
Juu, on huomattu biggrin.gif Tuo Tuu on sitä mieltä että se tekee mitä haluaa, muut tekee mitä se sallii...
bellfegor
Kilpparit ovat niitä, jotka roikkuvat verhoissa, syövät sun leipäsi päältä kinkut ja pudottelevat koriste-esineet - ja sä vain istut katsomassa äidillisesti hymyillen, että on se niin kaunis. wink.gif On näes kokemusta tuostakin. whistling.gif
Hugis
Teuvosta tuli tänään konsultti rolleyes.gif Se alko pääsiäisenä treenata noita miesten hommia siskon kanssa siihen malliin, että katsoin parhaaksi kastroida sen ennenkuin on liian myöhäistä... Onneksi Tuutikki ei vielä ymmärtänyt noista treeneistä mitään biggrin.gif

Tuolla tuo pikkumies nukkuu kylppärissä, ei annettu herätyspiikkiä. Mua väsyttää ihan älyttömästi, mutta pakko seurata sitä niin kauan, että se herää.
tizzian
Riiviöpäivitystä..?
Ei kun siis pikku kullannupuista tarkoitin tietystikin biggrin.gif
Hugis
Tiz, tulossa piakkoin rolleyes.gif
bellfegor
Mä mittä hoputa, mutt JOKO???
Hugis
Tänään Teuvo ja Tuutikki täyttävät kokonaisen vuoden wub.gif Tonnikalakakkua on tiedossa illemmalla, kunhan pääsen kauppaan asti. Kisut ovat nyt päätoimisia hiirikissoja, käyvät päivän huilaamassa sisällä ja iltaruuan jälkeen painuvat yöksi töihin. Tosin mulla on epäilys, että Teuvo menee jonnekin naapuriin uuninpankolle makoilemaan rolleyes.gif

Kuvat tulevat valitettavasti linkkinä, kun olen taas tälle aamulle tapellut yhteyksien kanssa ihan tarpeeksi.

Teuvo

Tuutikki
sipa
Onnea yksivuotiaille.. thumbup.gif Kylläpäs ovatkin aikuistuneet huomattavasti. Mitä Teuvoko laistais yöduunista.. laugh.gif
kippax
Paljon onnea yksivuotiaille komealle pojalle ja kauniille tytölle happybday.gif Tuutikki näyttää kattovan saksia sen näköisenä että jos sakset hiemankin liikahtais niin siinä sakset sais pöllytystä smile.gif
Sandy
Oikein paljon onnea myöskin kisuille toivottaen smile.gif
bellfegor
Onnea kisuleille! Tuutsa näyttää aikas vinkeää ilmettä tuossa kuvassa biggrin.gif
Lydia
Onnea kisuille! flowers.gif
Hugis
Kisut kiittää onnitteluista smile.gif

Kissojen luonne-eroja kuvaa hyvin se, kun väänsin niille kakkuja. Teuvo makas kylppärin lattialla maha ylöspäin odottamassa ruuan valmistumista, oli nukkunut siellä koko päivän. Tuutikki oli ehtinyt käydä heittämässä parin tunnin lenkin ja palasi juuri parahiksi kakulle. Kun kakun teko kesti, Tuutikki ehti hajottaa yhden roskapussin ja tiputtaa yhden kahvikupin siinä odotellessa... rolleyes.gif
bellfegor
Sun pitää selkeästi harjoitella tuota kakuntekoa, jos se Tuutikin mielestä kestää liian kauan laugh.gif Kyllähän nyt päivänsankarin pitää saada viiden tähden palvelua.

Mitenkäs muutoin kakun teit? Ei mitään kuvia kakusta olisi?
Hugis
Kakut tuli ihan pienistä kissanateria-annoksista (olisko ollut Latz), päälle vähän tonnikalaa, joka on T&T:n herkkua ja koko komeus peiteltiin hyla-kermaviilillä. Hyvin maittoi smile.gif Kuva kakuista on mun blogissa, ne tarjoiltiin hienosti Marimekon lautasilta biggrin.gif
bellfegor
Kävin kurkkimassa blogissa kuvia. Hienot ruokakupit kisuilla. Onko ne ihan arkiastiat heillä vai ainoastaan juhlakäytössä? Oppilaiden tekemä kortti Hauhtoselle on hieno!
Hugis
Kyllä nuo lautaset on vaan juhlapäiviä varten smile.gif Samoilta lautasilta tarjoillaan ihmisvieraillekin ihmiskakkua.
bellfegor
LAINAUS(Hugis @ 25.10. 2009, 12:58) *
Kyllä nuo lautaset on vaan juhlapäiviä varten smile.gif Samoilta lautasilta tarjoillaan ihmisvieraillekin ihmiskakkua.

Tuosta saa hiukan erikoisen kuvan tarjoiluista... w00t.gif
tizzian
^Kieltämättä biggrin.gif Ihmiskakku ei varmaankaan ole ihan kärkipäässä herkkujen osalta...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.