Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vinttikoirien vaatetus
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Avispa
Minkälaisia vaatteita teillä vinttikoirilla käytetään? Ootteko itse tehnyt vai ostanut? Mitkä ootte todenneet hyviksi vaatteiksi, mitkä taas sellasiksi jotka ei teidän koirille sovellu jostakin syystä?

Olisko kellään mitään ohjeita laittaa koirienvaatteiden tekemiseen? Etenkin lahkeellinen kurapuku olis tarkotus tehdä, mutta vähän tarvitsis ohjeita miten alkaa kaavoja piirrellä. Afgaanille menevät tassutossut olis myös tarkotus tehä, sellaset että niissä on pitempi varsi. Eli sellasiinkin tarvitsisin jonkin laista ohjetta miten niitä alkaa tekemään.

flowers.gif
ellien
Nämä olen näille elukoille tilannut:

Nuo tossut ovat olleet todella hyvät. Janutexilta olen ne tilannut, mutta tarkoitus olis niistä itse kaavat ottaa ja väkerrellä noita hieman lisää, ne kun menevät niin helposti rikki. Tosin, jesari kestää hyvin jonkunaikaa.

Ja sitten tää takki jonka Ainolle väkersin, sain itseasiassa sen vasta hetki sitten valmiiksi smile.gif . Täytyy kyllä vähän olla ylpeä kun en mikään käsityöihme kuitenkaan ole tongue.gif...

¤janette¤
Meillä käytetään takkeja kovimmilla pakkasilla. Yksi ollaan ostettu, en muista kyllä mistä ja loput on tuttava tehny smile.gif Veljeni on ostanu Bäksille sitten hurtan talvitakin, sadetakin ja huomioliivin. smile.gif

Takit on ihan perustakkeja fleece vuorella. Itsetehdyissä on vielä korkea kaulus kaulalle ja Bäksin sadetakissa huppu biggrin.gif
Cilla`
Mä käytän omalla "Whippetillä" (villakoirana ja Whippetin risteytys, mutta rakenteeltaan ihan vipukka) omatekemiä villatakkeja ja fleece pukuja. Joskus myös paria ihan kaupasta ostettua (; Se hyvä puoli tässä risteytyksessä on, että sillä on vähän paksumpi karva, kuin vipukalla 8)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.