Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Fotoja
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
tizzian

tizzian

Hugis
Nää on tosi kauniita, etenkin tuo tulikuva osui ja upposi. Pienet yksityiskohdat jää usein ihmisiltä huomaamatta smile.gif
*remmirähjä*
wub.gif kauniita!!!
tizzian
Kaivelkaas arkistojanne ja laittakaa jatkoa! smile.gif
Turunen
Tiz mulla on sulle ehdotus yhdestä projektista laitan sulle s.postia... kerro kiinnostaako happy.gif
wiputar
Siis onko nää kuvat Tiz sun ottamia? Vau.... ohmy.gif

Tartteis itekin opetella kuvaamaan tolla Käänonilla ja muistaa ottaa se joku kerta ulos mukaan smile.gif
tizzian
^ Kiitoksia. Kyllä ne ihan omia räpsyjä on jokaikinen - ja yhtä lukuunottamatta vielä oman mamman tontilla kuvattujakin. biggrin.gif
Ota ihmeessä kuvia ja laita näytille! Multa uupuu aina ne tänne "oikeat" kuvat eli koira-aiheiset... sad.gif siksi tällainen "mitä sattuu" -ketju...
Hugis
Munkin pitäis kai yrittää joskus ottaa muitakin kuin noita karvaotoksia. Täällä nimittäin on paljon kaunista kuvattavaa smile.gif
s-ml
Kauniita kuvia ja luovat uskoa, että se upea kesä tulee vielä. Ei voisi olla parempaa aikaa laittaa kesäkuvia näytille kuin nyt pakkasten keskelle smile.gif kiitos Tiz smile.gif
bellfegor
Ei ihan ilman karvaisia, mutta muuten jonninjoutavia

bellfegor

wiputar
Tuli tossa seurattua kuinka tipat hanasta tippuu

wiputar
Esmo
Tizillä on hienoja kuvia! smile.gif Mä katselin kans omia sekalaisia räpsyjä. Ei vaan noin hienoja laadultaan. Eka on otettu uudemmalla kameralla, muut vanhalla.

Viime kesän maisemaa

Joltain reissulta

Pakkasilla eteisessäni

Käsintehtyä Partylitea

Discovalo

Bono
Pari jäistä kuvaa uudelta vuodelta.. Pakkasta oli - 15 astetta

Lydia
Mulla ei tällä koneella oikeastaan muita kuvia ole kuin koirista...mutta galleriasta löytyi yksi kuva, johon olen kovin tyytyväinen

Sally-burma
wiputar
Waude noita Sipan jääkuvia, ihan kun kaupassa myytävät hiletetyt oksat! smile.gif
s-ml
totta, ihan ovat kaupan hileoksien näköisiä. Tosi hienoja smile.gif
Bono
LAINAUS(wiputar @ 13.1. 2009, 10:40) *
Waude noita Sipan jääkuvia, ihan kun kaupassa myytävät hiletetyt oksat! smile.gif

Kyllä ne hivelikin silmiä, kun olivat niin kauniita..

LAINAUS(s-ml @ 13.1. 2009, 11:19) *
totta, ihan ovat kaupan hileoksien näköisiä. Tosi hienoja smile.gif

Kaunista ja kylmää..

Mulla on viellä yksi jännä kuva alueelta, jonka otin päivällä, noi muuthan on illalla kuvattuja ja tämä mänty on jotenkin upean näköinen.. puu on heti ensimmäisenä kun tullaan alueelle.. Mini golfradalla..

Hugis
Käviskö tää tähän kuvaketjuun... Laitoin linnuille lisää ruokaa ja hetken päästä siellä näytti tältä biggrin.gif

Lydia
^Onpas siinä eksoottisen näköinen tipu laugh.gif
Charmy
^^ Näyttää aivan hamsterilta! biggrin.gif
bellfegor
Hamsteri vancilassa! Toisaalta aika söpönen otus.
s-ml
Pihapongaus joko ilmoitit sun eksoottisen lintusen smile.gif

Esmo
Ihana pikkuhiiruli yllätettynä biggrin.gif

Mä näin eilen aamulenkillämme jonkun tosi ison linnun, varmaan joku haukka tms. En mä noita tunne. Liiti meidän ylitse viereiseen puuhun. Harmittelin etten ehtinyt ottaa kuvaa kun se ehti jo vaihtamaan paikkaa... blink.gif
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 25.1. 2009, 18:18) *
Pihapongaus joko ilmoitit sun eksoottisen lintusen smile.gif

Mitähän nuo tuumais tuolla, jos ihan tosissaan laittaisin kuvan tästä uudesta "lintulajista" biggrin.gif? Ihan söpöjähän nuo on, silloin kun eivät syö mun autoa/taloa... dry.gif
wiputar
Mä kävin pihalla kameran kanssa, on niin vastustamattoman ihana ilma!

tizzian
Ei järin tasokasta, mutta pieni muistutus siitä, ettei aina ole näin pimeää ja synkkää...

tizzian

abc
Taitaapi olla sadepisaroita, Tizzin kuvaamissa kasveissa. Herkkyyttä esittävät kuvat noi vesipisaroilla "höystetyt".
tizzian
Laittakaas uusia kuvia! smile.gif
Uuden kameran harjoitusräpsy:

Uploaded with ImageShack.us
wiputar
Tämmönen tuli landella vastaan:
tizzian
^ Kiiltomato? Me nähtiin kanssa pari mökkireissulla - kiilsivät nurmikolla iltaisin kun tultiin saunasta. Hassua...en muista että olisin niitä siellä ennen nähnyt vaikka kakarana olin siellä kaikki kesät.
Onko tuo kuvattu noin valoisassa kuin kuvasta luulisi?
wiputar
^ Joo, kiiltomatopa hyvinkin. Salaman kanssa kuvattu puolen yön jälkeen. Ilman salamaa tuli pikimusta kuva, jossa on kaks pientä valoviirua biggrin.gif
Kyllä kuulkaa kaupunkilainen hierasi pari kertaa väsyneitä silmiään kun moisen näyn näki portaalla laugh.gif
tizzian
^ No niin ajattelinkin että onko se hupsu unohtanut valot päälle! biggrin.gif
Lydia
Tarttis olla se järkkäri... mutta kai tuosta jotain näkee

tizzian
^ Saahan siitä.
Canonin eos1000 on muuten ollut melkein joka paikassa euroa vaille 400,- - taisi sisältää jonkin objektiivinkin. Ei enää paha hinta järkkäristä minun mielestä kun se oma lumixikin maksoi jo jonkin matkaa yli viiden sadan aikanaan eikä ole mikään järkkäri... hmm...niin ja itsellä oli välillä jo pikkukiusaus ostaa tuo eos 1000 kun yksi asiakaspalautus kpl oli verkkokaupassa alle 300,- No tuli kuitenkin hankittua tuo toinen ja on sitä kehunut työkseenkin kuvia ottanut henkilö joten ei liene ihan huono valinta biggrin.gif
Lydia
^Jos olisi sitä rahaa rolleyes.gif
Mun mielestä digijärkkärit ovat edelleen Suomessa turhan hintavia, vaikka tosiaan hinnat ovat tulleetkin alas viime vuosina.
Ihan kiusallanikin kysyin USA:ssa asuvalta ystävältäni mitä digijärkkärit siellä kustantaa ja noin parilla sadalla eurolla saa...
hiukkasen eroa siis...
Turunen
Mä en ole koskaan ennen nähnyt suomessa kiiltomatoja, mutta viime viikolla piti käyttää Ellaa yks yö klo 01.00 dry.gif lenkillä kun sillä oli pahaolo, ilmeisesti tästä kuumuudesta ja silloin näin kolme lyhyellä matkalla blink.gif olisi mielellään jäänyt pidemmäksikin aikaa ihastelemaan niitä, mutta Ella oli erimieltä...
wiputar
^ Mä olen jotenkin kuvitellu aina, että tommoset hohtavat öttiäiset kuuluu Disneyn ihmeelliseen maailmaan blush.gif , mutta ei niin näemmä olekaan blink.gif
tizzian
Luonto on ihmeellinen biggrin.gif taitaa aika moni disney-juttukin olla enempi tai vähempi todellisuuteen pohjautuva..?
Ei tuo mikään kaunis otus sinällään ole, mutta kiva se oli nähdä ja tietää, että niitä edelleenkin on olemassa. smile.gif
Turunen
LAINAUS(wiputar @ 14.7. 2010, 22:25) *
^ Mä olen jotenkin kuvitellu aina, että tommoset hohtavat öttiäiset kuuluu Disneyn ihmeelliseen maailmaan, mutta ei niin näemmä olekaan

Samoin... oops.gif

LAINAUS(tizzian @ 15.7. 2010, 09:16) *
Luonto on ihmeellinen taitaa aika moni disney-juttukin olla enempi tai vähempi todellisuuteen pohjautuva..?
Ei tuo mikään kaunis otus sinällään ole, mutta kiva se oli nähdä ja tietää, että niitä edelleenkin on olemassa. smile.gif

Miten niin edelleen? huh.gif onko tuo laji vähentynyt? pitäisi varmaan useammin kulkea ulkona kesäisin myös pimeään aikaan, ties mitä näkisi w00t.gif Toisaalta eipä aina tarvitse olla ilta tai yö... viime viikolla oltiin Ellan kanssa aamulenkilla tai no aamupäivä lenkillä... se verran oli jo kellokin, ja yks kaks mut säikytti supikoira joka lähti ihan siitä tienvarsipusikosta, varmaankin oli aurinkoa siinä ottamassa rolleyes.gif Ella nosti sellaisen metelin että onneksi asutaan täällä korvessa... dogrun.gif Ellalla on nyt viimeisen vuoden aikana herännyt metsästysvietit myös supikoiraa kohti thumbup.gif joten odottakaan vain supit kunhan metsästys aika alkaa shifty.gif
tizzian
^ Muistelen jostain lukeneeni, että niitä kiiltomatoja näkyisi yhä harvemmin joten kiva että niitä siis todistettavasti kuitenkin edelleen on. smile.gif
Kävin viikonloppuna tuomarinkylän näyttelyissä ja melkein tuli lumixia ikävä...kyllä se vaan on aikas kevyt..ja helppo ja tuota miten noin hyvällä kameralla kuin tuo nykyinen voi saada noin surkeita kuvia?! unsure.gif dry.gif ohmy.gif No juu...kai se on tosiaan vaan opeteltava....ne miljoona säätöä...hmph...
tizzian
Helsingin kesää biggrin.gif

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.