Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: rescuekoira emma joutui eläinlääkärin uhriksi
Puskaradio > Ilmoitustaulu > Muistoissa
carwane
tuona syksyisenä päivänä erehdyin viemään rakkaan koirani lääkäriin saamaan hoitoa flunssaansa. Olimme sopineet vain verikokeista,mutta lääkäri päättikin että rakkaani on lopetettava vain ja ainoastaan siksi että se on rescuekoira. En saanut viedä rokotettua ja hyvin hoitamaani koiraa poissa klinikalta koska sillähän oli lääkärin mielestä varmasti rabies,koska se niiskutti. lamaantuneena katsoin kun pieni emmani sai rauhoituspiikin,se oli levoton ja koitti väsyneenä päästä pöydältä syliini. sylissäni se täristen nosti päätään,kuiskasin että äiti tässä,se painoi päänsä syliini,lauloin hänet uneen. Emma vaipui ikiuneen 9:45.
Vieläkin shokissa tuosta päivästä olen hankkimassa emmalle oikeutta,koska emma ei ollutkaan lääkärin ainoa rescuekoirauhri. hirvittävintä on etten kyennytkään pitämään rakaani puolia kun sitä eniten olisi tarvittu,mutta jos olisin ottanut tuon pikkuisen kainalooni ja juossut,olisivat polisit hakeneet sen koska lääkäri rescue vastaisuudessaan oli päättänyt että sillä on rabies.evira totesi ruumiin avauksessa emman täysin terveeksi koiruliksi!!!
varokaa minne koiranne taikka kisunne viette!

nuku hyvin Emma!!

äiti
bellfegor
Valitan koirasi kohtaloa, mutta jos olisit vienyt koirasi sieltä elävänä pois, ei poliisi olisi sitä voinut viedä / lopettaa ilman perusteellista tutkimusta. Mun käsittääkseni kyllä kaikilla "virallista" reittiä, siis jonkun yhdistyksen tuomana tulleilla rescue-koirilla on rokotus- ja muut todistukset.
carwane
LAINAUS(carwane @ 4.1. 2009, 14:58) *
tuona syksyisenä päivänä erehdyin viemään rakkaan koirani lääkäriin saamaan hoitoa flunssaansa. Olimme sopineet vain verikokeista,mutta lääkäri päättikin että rakkaani on lopetettava vain ja ainoastaan siksi että se on rescuekoira. En saanut viedä rokotettua ja hyvin hoitamaani koiraa poissa klinikalta koska sillähän oli lääkärin mielestä varmasti rabies,koska se niiskutti. lamaantuneena katsoin kun pieni emmani sai rauhoituspiikin,se oli levoton ja koitti väsyneenä päästä pöydältä syliini. sylissäni se täristen nosti päätään,kuiskasin että äiti tässä,se painoi päänsä syliini,lauloin hänet uneen. Emma vaipui ikiuneen 9:45.
Vieläkin shokissa tuosta päivästä olen hankkimassa emmalle oikeutta,koska emma ei ollutkaan lääkärin ainoa rescuekoirauhri. hirvittävintä on etten kyennytkään pitämään rakaani puolia kun sitä eniten olisi tarvittu,mutta jos olisin ottanut tuon pikkuisen kainalooni ja juossut,olisivat polisit hakeneet sen koska lääkäri rescue vastaisuudessaan oli päättänyt että sillä on rabies.evira totesi ruumiin avauksessa emman täysin terveeksi koiruliksi!!!
varokaa minne koiranne taikka kisunne viette!

nuku hyvin Emma!!

äiti

carwane
LAINAUS(bellfegor @ 6.1. 2009, 14:34) *
Valitan koirasi kohtaloa, mutta jos olisit vienyt koirasi sieltä elävänä pois, ei poliisi olisi sitä voinut viedä / lopettaa ilman perusteellista tutkimusta. Mun käsittääkseni kyllä kaikilla "virallista" reittiä, siis jonkun yhdistyksen tuomana tulleilla rescue-koirilla on rokotus- ja muut todistukset.

olihan emmalla paperit olemassa,koska on yhdistyksen kautta suomeen tuotu.mutta se tilanne ei ollut niin yksinkertanen kuin sen olisi pitänyt olla,noin mäki ajattelen kuten sä kirjoitit,mutta en edes tiennyt että vain virkaeläinlääkäri taikka poliisi saa lopettaa eläimen ilman omistajan lupaa.se lääkäri ilmotti myöhemmin että ei pidä tuontikoirista,käytti tietämättömyyttäni hyväksi. kyllä tämä asia tässä vielä selvenee. kun meitä koiriaan sinne vieneitä ja ilman pois tulleita on useita.
bellfegor
Poliisikaan ei saa ilman pätevää syytä lopettaa koiraa ilman omistajan lupaa. Mutta laitatko vaikka yksärinä mulle tuon eläinlääkärin nimen ja paikkakunnan. Alkoi ammatillisesti kiinnostaa...
josefiina
Otan osaa, mutten voi olla ihmettelemättä että mikset tehnyt mitään?
Lauha
Varmasti tuollaisessa tilanteessa on niin paniikissa ja shokissa, kun eläinlääkäri vain yht'äkkiä ilmoittaa että koira on lopetettava, että ei siinä hirveästi itselläkään ajatus pelaisi. Olen hyvin pahoillani tapahtuneesta. Ihmiset luottavat eläinlääkäreihin. Tietysti, joten kukapa tuollaista voisi tietää.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.