Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: ulkomaille näyttelyyn
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Kehän reunalta
emppu
Millaisia kokemuksia teillä on niistä yrityksistä, jotka järjestävät koiranäyttelyreissuja ulkomaille? Tarkoitan lähinnä niitä, jotka mainostavat Koirauutisissa. Itse suunnittelen suuntaavani tyttöjeni kanssa Viron Voittaja-09 näyttelyyn. Viimeksi olen ollut ulkomailla koiranäyttelyssä noin vaahtosammuttimen kokoisena (todella kauan sitten blink.gif ) ja nyt on kaikesta ihan pihalla joten olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
LiisaO
Tästä olisi kyllä kiinnostavaa kuulla mielipiteitä! smile.gif
Eikö kenelläkään ole kokemuksia?
a-ö
Itselläni on kokemusta näistä omatoimisista matkoista näyttelyihin ja sitten myös nämä järjestetytmatkat (bussimatkat jne..)

Henkilökohtaisesti tykkään että lähdetään omalla autolla, esim tuo tallinnahan on helppo reissu, ei tarvitse muutakun laivalla mennä ja varata tallinnan puolelta hotellit ja aamulla hurauttaa näyttelypaikalle ihan kuin suomen näyttelyissä ja jos ei autolla mene niin silloin taksit ovat todella hyvä keksintö.

Järjestetyt reissut, niillä olen ollut kahdesti, ovat sinänsä helpottavia, mutta äärimmäisen raivostuttavia jos yhtään kaipaa omaa rauhaa, ensinäkin se 20-30 koiraa + matkustajat bussissa ensin helsinkiin, sitten jos vielä laivamatkan yli tarvitsee matkustaa, siinä ei ainakaan omaa rauhaa hetkeäkään ole, ja jotkut koirat eivät ole niin hyvin käyttäytyviä bokseissaan, ja bussi kyllä tuoksuukin siltä. Mutta sinänsä, ei itse tarvitse huolehtia hotelleista, kuljetuksista yms, kunhan koiransa on ilmottanut ja maksaa matkan.

En tiedä kaipasitko tälläisiä kommentteja ? smile.gif
emppu
Ihan kaikenlaiset kokemukset ovat tervetulleita. Itse olen ollut pitemmen aikaa poissa näyttelytouhuista ja edellinen ulkomaan näyttely oli Tanskaan vuonna nakki ja nakin kaveri. rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.