Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vihkokennel foorumi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
anno
Foorumilla mm. vihkokennelliitto ja koirarekisteri ja paljon keskustelua VKLn jäsenille ja kasvattajille.
Kaikenikäiset uudet -ja vanhat vihkokennelharrastajat tervetuloa. (:

Linkitän osoitteen kun saan foorumin valmiiksi. ;>
pikopiko
Hieno idea tämä tämmöinen wink.gif Minulla oli vihkotalli, mutta vihkokenneliä minulla ei ole koskaan ollut.
Kaptah
Sori vaan, mutta mikä helevetti on Vihkokennel?
Onko tosiaan niin, että kaikki rupee pikku hiljaa elään jotakin virtuaalielämää?

Oikeesti, ....... pitää elää kans! bag.gif
Cee
LAINAUS(Kaptah @ 25.10. 2009, 18:14) *
Sori vaan, mutta mikä helevetti on Vihkokennel?
Onko tosiaan niin, että kaikki rupee pikku hiljaa elään jotakin virtuaalielämää?

Oikeesti, ....... pitää elää kans! bag.gif

Jotenkin täysin samaa mieltä.

Cee

ps. Silloin kun mä olin nuori, tehtiin kepposia ja ihailtiin beibejä ja silleen. Jo 15 vuotiaana käytettiin kaiken toimimisen johtotähtenä päästä sänkyyn jonkun kuuman zimulin kaa. Silloin ei paljo pelailtu pleikkarilla. Tai oikeastaan pelailtiin, heti ku oli oma tyttöystävä olemassa.
Elikkä silloin asiat priorisoitiin kovin eri tavoin ku nykynuoriso tekee...
Nykypellet ei ees 20 vanhana kattele beibejä, vaan jauhaa paskaa pipo päässä jaffapullo takataskussa persvako paljaana ostarilla...

ps2 Nykynuoriso vaan spreijailee jotain typeriä tageja seinille. Me nuorina pudoteltiin vedellä täytettyjä kortsuja pakkasaamuina kerrostalon katolta risteyksiin autojen päälle, ja naurettiin kun ne kahden korttelin päässä pysähty skrapaan lasia. Ja yks leikki kuollutta suojatiellä, samalla kun kolme otti autosta peesit...
NooorA
HEi HALoO ! Miettikääpä jos te oisitte 7v, te ette saa hankkii koiraa eikä teil oo tietsikkaa mil pääsisitte virtuaali kenneleihin ? ohmy.gifo Mulla on ollu vihko kennel pienenä. Toki onhan se vähän tyhmää mutta silleen kans hyvä asia nuoremmille ihmisille + tokihan kaikilla on omat mielipiteet, mutta ei toi kummiskaa mitää humpuukia ole !

Cee

Ihan hyvä vaan ettei nyky nuoriso oo tommosia iljettäviä '' kakaroita '' happy.gif
Cee
LAINAUS(NooorA @ 3.12. 2009, 16:25) *
HEi HALoO ! Miettikääpä jos te oisitte 7v, te ette saa hankkii koiraa eikä teil oo tietsikkaa mil pääsisitte virtuaali kenneleihin ? ohmy.gifo Mulla on ollu vihko kennel pienenä. Toki onhan se vähän tyhmää mutta silleen kans hyvä asia nuoremmille ihmisille + tokihan kaikilla on omat mielipiteet, mutta ei toi kummiskaa mitää humpuukia ole !

Cee

Ihan hyvä vaan ettei nyky nuoriso oo tommosia iljettäviä '' kakaroita '' happy.gif

Niin, siis ihan hyvä ettei nykynuoriso keksi enää mitään itse?
Nykynuorison oikeasti tulisi pärjätä omillaan ja elättää vielä pakolaiset ja vanhukset, liikuntavammaiset ja ceepparit.
Mieti sitä.

Cee
pikopiko
LAINAUS(NooorA @ 3.12. 2009, 16:25) *

Samaa mieltä, mutta täytyy myöntää että Ceen viesti sai katkeilemaan pahemman kerran. Nyt tajuan miksi yhteiskunta on rappiolla... Sitä ruvettiin jo nuorena viljelemään joka sortin tauteja ja poksauttelemaan tyttösiä paksuiks. dry.gif *Huoh* ja niin meno jatkuu yhä. En oo kyl tosta kerrostalokortsuepisodista niin varma.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.