Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Italiaano, whippet, afgaani, borzoi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Aissa
Eli, mulla olis sellanen kysyms, kun että onko edes mahdollista hankkia saman katon alle italianvinttikoira ja afgaaninvinttikoira? Ja sitten vielä, että borzoi ja italiaano, mites ne? Ei itselläni ole vielä yhtään vinttaria, mutta kovasti kiinnostaa ja toisen koiran otto tulee ajankohtaiseksi myöhemmin, mutta kyselen nyt vain yleisesti, että mitkä sopivat yhteen jne. smile.gif
Kiitos vastanneille!
Avispa
Kyllähän se onnistuu! Italiaano tulee hienosti toimeen muiden koirien kanssa ( tietenkin hieman yksilökysymys) mutta niin mitä mä olen kuullut ja nähnyt niin italiaano menee isojen koirien kanssa hyvin samassa taloudessa.
Italianvinttikoiran pennuilla vaan kun on aika pienet luut niin ne voi napsahtaa katki, ison tai vaikka saman kokoisen kaverin kanssa leikkiessä.
Sen mitä kasvattajien kanssa olen jutellut niin tosi tärkeetä olis italiaano pennulle päästä juoksemaan vapaana vaihtelevassa maastossa ( esm. metsä tai koirapuisto jossa maasto vaihtelee) että niitten koordinaatio kyvystä tulee hyvä että osaavat väistellä sutjakkaasti.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.