Tämä keskustelu on kyllä just nyt in!
Mua on jo hetken naurattanut, kun naapurin rouva valitteli kun etupihan penkissä ei kasva mikään kukka.. Olin vähän ihmeissäni kun just syksyllä istutin omalle puolelle vaikka mitä sipulia ja hyvin rehottaa! On tulppaania, ja sen sellasta jos jonkin sorttia, eikä mitään ongelmaa.. En sitten kehdannut sanoa, että siihen täytyy ensin istuttaa jotain, että kukkis

Noo, saapahan asuntonäytössä kävijät kateellisena kuolata mun istutuksia, kun naapuri tosiaan laittoi asunnon just myyntiin

No ei vaan, ei meilläkään nyt niin vimpan päälle ole, mutta jotain kuitenkin ja olen niin iloinen, että jaksoin syksyllä olla aktiivinen!
Nyt vaan odotellaan että chilit kasvavat ikkunalaudalla ja basilika antaisi satoa. Tuo basilika ei olekkaan niitä helpoimpia, ehdin jo palelluttaa kerran kun olin liian innokas viemään ulos ekoilla helteillä... Ottivat nokkiinsa viileästä illasta. Nyt ovat olleet ikkunalaudalla ja ihan ok.
Takapiha on edelleen ihan kauhee kaaos. Siellä ei kasva kun iso mänty, epämääräisiä pensaita ja rikkaruohoja. Vaikka mitä istuttaa, niin menee ihan hukkaan. No, muutamaan penkkiin tuli tulppaanit ja taas jotain minkä nimiä en edes muista - ihan ok tulos

Ja liljapenkkikin näyttää ihan hyvältä, joten ehkä ei ihan susi tuo koko piha... Ruohosipuli selvisi yli talven moitteetta, nam! Ja perennanvaihtopäiviltä toin jotain kukkia minkä nimiä en muista, mutta istutettuani ne vuorenkilven viereen ovat alkaneet hienosti kasvaa! Kokonaisuus ei silti tyydytä silmää... Ehkä vielä joskus!
(niin ja nyt kun ne naapurit tosta muuttaa, niin aion kyllä salaa ennen uusia naapureita kaataa kuusiaidan välistä ja istuttaa uuden tuija-aidan tai jotain vastaavaa tilalle... Ne kuuset on niiiiiiin rumia!)