Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Klamydia
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Klamydian uusimmalla levyllä on yks hyvä biisi: Perse Alasti...

En ottaisi muuten asiaa esille, mutta Vesku kertoi sanoittaneensa kaikki biisit itse tällä levyllä.

Minä en usko siihen. Uskoakseni kyseisen biisin on sanoittanut Metu. Levyn paras biisi, ja ensikuunnelmalla ainut kunnon rallatus..

Pysyn kannassani vaikka ripillä. siis siitä että sanotus on Metun ja sovituskin..

Cee

e: Minä olen nähnyt saman kappelin kuin Metu. Suomen ehkä kaunein. Siellä on piru ilman housuja ja aikaa ajatella...
Kaptah
QUOTE (Cee @ 27.2. 2009, 19:00) *
Klamydian uusimmalla levyllä on yks hyvä biisi: Perse Alasti...

En ottaisi muuten asiaa esille, mutta Vesku kertoi sanoittaneensa kaikki biisit itse tällä levyllä.

Minä en usko siihen. Uskoakseni kyseisen biisin on sanoittanut Metu. Levyn paras biisi, ja ensikuunnelmalla ainut kunnon rallatus..

Pysyn kannassani vaikka ripillä. siis siitä että sanotus on Metun ja sovituskin..

Cee

e: Minä olen nähnyt saman kappelin kuin Metu. Suomen ehkä kaunein. Siellä on piru ilman housuja ja aikaa ajatella...

Paskaa pohjanmaalta !
Ei vaitiskaan, kaikki eivät varmaan tiedä mikä on klamydia (siis ei se sairaus!)
Huikan ennakkoaavistusta saa

Pienen pojan elämää

Vesku EI ole Vesa Matti Loiri ! Se on ihan toinen sälli, josta suurin osa puskaradion kuuntelijoista ei ole ikinään edes kuullutkaan.
Se puolestaan, onko "Vesku" tehnyt jotain tai jättänut tekemättä jotain ei edes paskan vetaa kiinnnosta suurta osaa meistä tämän saitin selaajista.

No, kivat sille! Pane tulemaan uusia ajatuksia nykymusiikin virtauksista, kyllä me sen kestämme!
Cee
No onhan Klamydialla jo ennen asiallisia biisejä:

Vartija Mäkelä

Lisää seuraa kun ettii ja kuuntelee biggrin.gif

Cee
Kaptah
QUOTE (Cee @ 27.2. 2009, 21:05) *
No onhan Klamydialla jo ennen asiallisia biisejä:

Vartija Mäkelä

Lisää seuraa kun ettii ja kuuntelee biggrin.gif

Cee

Hyvä! Kumpuaako tämä sanoma samasta lähteestä, kuin esim Duudsonien , jatkosodan (Pohojanmaalla ne piti situa puuhun, jonneivat olisi enneaikoojaan lähteneet) tai
"Pohohohohohojammaaaaaaaaaaalta löytyy ainoastaan kaksi
rehellistä miestä, toinen on Vaasan sankaripatsas ja toinen
Lapuan kirkon vaivaisukko" uhoaminen?

Kivaahan se vaan on. Anna tulla lisää; tähän me oomma kovaa kaivannukkin!
Cee
Sinänsä on surullista, että minä joudun kuulemani perusteella päättämään tekijäoikeuksien puolesta, että mikä kuuluu ja kelle.
Tekijäoikeusjärjestöllä kun ei riitä kapasiteetti siihen.
Ja tässä en tarkoita tekijäinoikeusten puolustajien fyysistän tai henkistä kapasiteettia, vaan yleensä heidän ääliömäistä ensivaikutelmaa.. Olen aina niin varsin surullinen katsellessani heitä....

Cee
Cee
LAINAUS(Kaptah @ 27.2. 2009, 21:28) *
Hyvä! Kumpuaako tämä sanoma samasta lähteestä, kuin esim Duudsonien , jatkosodan (Pohojanmaalla ne piti situa puuhun, jonneivat olisi enneaikoojaan lähteneet) tai
"Pohohohohohojammaaaaaaaaaaalta löytyy ainoastaan kaksi
rehellistä miestä, toinen on Vaasan sankaripatsas ja toinen
Lapuan kirkon vaivaisukko" uhoaminen?

Kivaahan se vaan on. Anna tulla lisää; tähän me oomma kovaa kaivannukkin!

Kaikki mikä jostain pohjanmaalta on kummunnut, on lukijan oma käsitys.
Mun mielestä on hauskaa lukea pohjalaisia mielipiteitä, mutta on syytä muistaa internetiin vaikutus kaikkeen. Ihan kaikkeen, niin tiedottamisiin kuin tapahtumiin ja...

Kaikki mikä pohjanmaahan liittyy, saa yliarvostusta....

Jos pohjanmaalla nyt joku laitetaankin vaikkapa jalkarautoihin, niin meteli on kohtuuton...
Ei se se kummempaa ole, kuin että joku itäsuomalainen laitettais käsirautoihin. Uutinen on vaan makeempi, ku pannaan joku pohjalainen jalkarautoihin. Sen saa siitä kun ei käsiraudoissa pysy.. Ees oikeudessa...

Cee

Cee
Tänään mä keskityin kuuntelemaan bändejä, joiden rumpalit osaa hallitusti käyttää tuplapassaria. Ei niitä mun listalla montaa ole. Accept oli yksi niistä.
Iron Maiden on toinen hyvä esimerkki.

No, onhan niitä muitakin hyviä tuplapassarirumpaleita, mutta kuiteski aika harvassa. Ei ole ihan helppoa käyttää vasemman jalan korvikkeena kapulaa lautasella jos vasen jalkakin potkii bassoa.

Miettikääs sitä. Siis sitä, kuinka hienosti saa tuplapassarista ääntä ja melua, mutta kuka silloin hoitaa vasemman jalan entiset duunit?

Cee

e: Def Leppardin rumpali ei käytä tuplapassaria kun ei ole oikein sitä toista kättä ees muuhun. Elikkä se joutuu jaloillaan tekeen jo muutenkin miehen työn biggrin.gif
Def Leppard on paska pändi, mutta kolme ekaa levyä oli hyviä.
Cee
Ihan erilaiseen musiikkiin:

http://www.youtube.com/watch?v=QTQ6MOEkq90

Minä en toki tollasta musaa kuuntele, mutta kunnioitan Hectoria ajatuksissaan.

Miettikää sitä..

Cee

ps. Siisti piisihän toi toki muutenkin...

ps2: Huomaat että sentään lähes onnellinen oot.......
Cee
Kattelkaas toi: http://www.youtube.com/watch?v=qBWRELywD3w

Mun näkökulmista klassista musiikkia luodaan koko ajan, mutta vaan jotain 1600 luvulla eläneitä käpyjä muistellaan. Joidenkin mielestä klassinen on hieno asia vaikkei siitä enää kukaan tykkäiskään...
Se on hienoa siksi, että muutama pukupelle tekee niillä tiliä ja omakotitalonsa.
Luulitteko että isot kirkkoherrat asuu kartanoissaan ihan vaan uskon voimalla, tai että klassisesta musasta tykkää joku, ellei asioiden ylläpitämiseen liittyis isot kuukausipalkat?

Kysykääpä nuorilta, eli tulevilta taideihmisiltä, kuinka moni tykkää jostain klassisesta.
Mutta Klassinen rahastus pyörii pankeissa ja antaa pikku rusettipojuille katu-uskottavuutta kun ne käy oopperassa biggrin.gif

Takas asiaan:

MSG, elikkä Michael Schenger Group edustaa tulevaa klassista.

Tyytykää siihen.

Cee

Tääkin on tulevaa klassista: http://www.youtube.com/watch?v=0_PQ0eBb83c...feature=related
Cee
Mä aina joskus olen miettinyt, että millaisella vauhdilla joku uusi asia tulee klassiseksi. Siis ottaen toki huomioon suosion silloin ja nyt, ja tehden tilaa niiltä jotka ennen oli klassikoita.

Entiset klassikot joutaa romukoppaan mun mielestä jo nykyään, tietenkin muiden kuin nykyisten veteraanikuuntelijoiden mielestä.

Klassikoiden on uudistuttava sukupolvien mukana.

MSG on nykyisen musapolven klassikko, ei mitkään Kuulaopiston opettamat paskapianistit.

Sanokaa mun sanoneen.

Cee

-ajan henki-
Cee
Kun aika muuttuu kaikkine muine muuttuvine tekijöineen, tulisi musiikkikäsityksienkin muuttua.
Mutta ne ei muutu, koska kyseessä on oopperatalojen isopalkkaiset pomot sisäpiiriyhteyksineen.

Alle prosentti kansasta kuuntelee nykyään hienoja jotain v*tun alttoviuluja ylikalliissa akustiikkaläävissään, kun taas 99% prosenttia kansasta kuuntelee tulevia klassikoita stadioneilla.
Valtio veivaa fyffee ainoastaan tälle yhdelle prosentille, joista sielläkin puolet nukkuu kun ei joku v*tun läski sopraanokirkuja lavalla kiinnosta...
stadionkuuntelijat, jotka tykkää tulevista klassikoista, maksaa kaiken itse.

Mutta, jos tämä maa jatkaa linjaansa kaikessa kieltopolitiikassa, niin monen muun uudistuksen lisäksi klassikotkin pian uudistuu. Siis hallituksen lisäksi.

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.