Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Crufts -09
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Charmy
Tuloksia tänne siis kunhan kisa ratkeaa.

Ja onnea Nooralle viimeiseen kisaan, hyvin oli kuulemma ainakin mennyt jo tähän asti! flowers.gif

JH:n tulokset voi katsoa suoraan netistä Crufts TV ja viimeinen tuomarointi alkaa paikallista aikaa klo.17.45
¤janette¤
Äkkiä vaan tänne tuloksia!

Toi video on maksullinen sad.gif Harmi ois ollu kiva nähdä.

Kannattaa mennä cruftsin sivuille ja kuunnella sitä niiden radioo smile.gif suorana tulee koko ajan tuloksia, ei tosin nyt junnuista mutta kohta varmaa tulee smile.gif
Mona_
mulla näkyy tuo suorana tuolta.. happy.gif

//nyt siinä toki esitellään agilityrataa... moneltakohan suomen aikaa alkaa junnut?
Tipsuttaja
^ Junnut alkaa Suomen aikaa 19.45

Joo, oon kattellu tota Cruft's TV;tä ja mun mielestä Nooralla on mennyt upeasti sen aussien kanssa kuin vaihtokoirankin kanssa smile.gif
¤janette¤
Oho! Nyt näkyy mullakin biggrin.gif On muuten tosi tehokasta englannin opiskelua kun kuuntelee tota biggrin.gif
Parta^
Tässä siis tulokset:

1. Brasilia
2. Monaco
3. Uusi-Seelanti

Noora teki kyllä aivan huippusuorituksen, niin oman- kuin vaihtokoirankin kanssa! smile.gif En valitettavasti nyt juuri muista noiden kilpailijoiden nimiä, mutta eiköhän ne tuonne sivuille tule, ja varmana joku muu saattaa muistaa? : D Jokatapauksessa, onnea Nooralle, vaikkei nyt sijoitusta liuennutkaan! Oli tosi hieno suoritus ja upeaa edustusta täältä Suomesta! thumbup.gif
SussuG
Suomella oli hieno edustus rolleyes.gif thumbup.gif thumbup.gif
~Blink~
Onnea Nooralle aivan upeasta suorituksesta! Todella tyylikäs ja varma esiintyminen smile.gif

Kymmenen parhaan joukossa ainakin seuraavat
Japani
UK
USA
Liettua

Ja toiseksi sijoittunut monacon edustaja on samainen Romy joka oli sijoilla myös WW-näyttelyssä Ruotsissa.
ViBatti
Onnea hienosta suorituksesta Nooralle ! thumbup.gif
Fasciner
Eikös Romy kisannut maailmanvoittajassa petitillä?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.