Elikkäs ois kiva tietää mitä harastatte koisujenne kanssa kun en tiedä mikä/mitkä oisivat sopivia pikku "pommilleni"(pomeranian).Ja tässä samalla ois kiva tietää onks kellään muulla pommia
Havahava
31.8. 2003, 19:34
Minä harrastan havaneesi tyttöni kanssa agilityä & näyttelyitä sekä muita temppuiluja..
Toisen chihun kanssa enimmäkseen näyttelyitä ja kohta ehkä myös tokoa ja toisen kanssa olisi nyt tarkoitus aloittaa toko hommat ja sitten myöhemmin agility.
Näyttelyitä, jonkin verran kotitottista, temppuilua ja pitäs alottaa agi...
Näyttelyitä, tottista, lenkkeilyä ja olisi sitä agilityäkin kiva koittaa heti kun sopiva alkeiskurssi löytyy..
Delibes's
1.9. 2003, 14:23
LAINAUS(Iida- @ 1.9. 2003, 12:22)
, tottista,
siis tarkoitat varmaan
TOKO:a vai? pakko oli kysyä kun kaikki sanoo aina TOKO:a tottikses vaikka tottis on palveluskoirientottelevaisuuskokeet (ainakin minun tietääksei, jos olen väärässä sorry, mut niin mulle on ainakin sanottu)
LAINAUS(Delibes's @ 1.9. 2003, 14:23)
siis tarkoitat varmaan TOKO:a vai? pakko oli kysyä kun kaikki sanoo aina TOKO:a tottikses vaikka tottis on palveluskoirientottelevaisuuskokeet (ainakin minun tietääksei, jos olen väärässä sorry, mut niin mulle on ainakin sanottu)
Tarkotan TOKO:a. Lähinnä sellasta kotitokoa...
Hani -coton käy näyttelyiden välis agissa -harjoittelee nyt uuden ohjaajan opastuksella sitä, ja voi eksyä ehkäpä myös virallisiin kisoihin

ja muut koirani käyvät nly:ssä tai muuten vain lenkkeilevät ja vierailevat (lue: asuvat toisaalla -jotta tottuvat uusiin asioihin ja ihmisiin)
Tällä hetkellä tuo harrastuslista rajoituu lähinnä riiviön vahtimiseen

Mutta tulevaisuudessa agi, TOKO, näyttelyt ja mahdollisesti flyball on kokeilu listalla
poppasmaiju
2.9. 2003, 21:11
Jakki: mulla on pommeja, neljä.
Varsinaisesti en niiden kanssa harrasta siis niinkun miten koiran kanssa harrastamista käsitetään eli tarkoitan tässä lähinnä näitä agi, toko ym juttuja, mutta paljon niiden kanssa samoillaan metsissä, käydään uimassa yms.
Pommin kanssahan voi harrastaa mitä vaan, mutta kävin kurkkaamassa sinun sivuiltasi, että siun koira on melkoisen nuori vielä, joten tossa iässä kannattaa varmaan vielä keskittyä arkitottelevaisuuden opettamiseen ja kasvatukseen. Tai siis lähinnä tarkoitan, etten mitään fyysisesti kovin rasittavaa vielä ton ikäisen kanssa tekis.
Kaikenlaistahan kannattaa kokeilla ja katsoa mihin koira sopii ja itsestä tuntuu kivalta.
coton.fan
11.9. 2003, 16:08
No me harrastellaan näyttelyitä ja Tokoa.. Vuoden ikäsenä alotetaan agility=D
Näyttelyissä käydään ja jos joskus aikaa liikenee agilitya myös
-Hanna-
11.9. 2003, 20:37
Oscun kans harrastetaan lähinnä näyttelyitä ja junnuja, agilitya harrastettiin, mutta ei riittänyt enä aika siellä käymiseen.. Lenkkeillään joka päivä ja koti tokoa harjoitellaan kuumeisesti
Vanilja
13.9. 2003, 17:30
Näyttelyt, mätsärit ja junior handler - kilpailut ensimmäisinä meidän harrastuslistalla...

Lisäksi on tullut käytyä tokon alkeiskurssi ja ja agilitystä myös ja agissa toisinaan käydään nykyisinkin harkoissa...
LAINAUS(Vanilja @ 13.9. 2003, 17:30)
Näyttelyt, mätsärit ja junior handler - kilpailut ensimmäisinä meidän harrastuslistalla...

juu...oon käyny parikertaa kesällä agiharkoissa, mut sitten multa loppu aika

No noi saa riittää, pitäähän koirien saada liikuntaakin
coton.fan
14.9. 2003, 10:44
Onkohan kannatavaa aloittaa Cotonin kanssa palvelus koira juttuja?? Et mentäis pk-koulutukseen. Mitä mieltä olette??
Riippuu vähän mitä PK-lajeja
toypuudeli
17.9. 2003, 16:44
Agilitya ja näyttelyitä.
-Suski-
19.9. 2003, 12:39
Näyttelyitä pääasiassa, silloin tällöin myös agilityä
coton.fan
19.9. 2003, 21:22
No tätä sokeiden yms. ohjausta.... Ei mitään rauni tsydeemejä..
cavalier
5.1. 2006, 11:26
Mää harrastan cavani kanssa näyttelyitä ja harjoittelen agilityä! Sitten lenkkeilyä!
Sheer Bliss
5.1. 2006, 11:50
Näyttelyt säännöllisen epäsäännöllisesti ja lenkkeily.Ja tietysti löhöily :xlolx:
Mä harrastan tipsupoikani kanssa näyttelyitä,lenkkejä ja kaikenlaista muuta puuhaa
Pääasiassa agilityä ja junior handleria Aapon kanssa harrastelen.
Koti Tokoa ja kaikenlaisia temppuja harrastelemme silloin tällöin.

x
Bellen kanssa agilityä, mätsäreitä ja junnuja, Sessen kanssa kotitokoa, kotiagilityä ja mätsäreitä.
Onnin kanssa ollaan harrastettu näyttelyitä, mätsäreitä ja junior handleria, mutta ne on oikeastaan nyt jääneet. Nyt lainaan Onnia muille junnuihin, jos sitä vaan joku tahtoo lainata

Onnin kanssa ollaan nyt siirrytty agilityyn ja sen parissa viihdytään kyllä niin pitkään kuin mahdollista!

Finik vain tällä hetkellä on

Finik kasvattaa turkkia näyttelyitä varten, mätsäreihin kyllä mennään heti kun vain sopivia tulee vastaan. Finikin kanssa tekis mieli kokeilla myös agilityä ja tokoa, mutta täytyy nyt katsoa
onnicoton
6.1. 2006, 16:51
Tokoa, agility alotetaan just ens viikolla, mätsäreitä, temppuilua ja vähän näyttelyitä/junnuja.

x Ja coton de tuléar siis koirana.
Nellan kanssa harrastetaan nukkumista ja sohvalla löhöämistä. Aina se sellainen kotikoira on ollut, ei mitään kummempaa. Tottakai pihalla riehutaan ja käydään lenkillä, Nella tykkää myös kalastuksesta. (On pudonnut järveenkin veneestä useasti.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.