Viimeksi siihen vaihdettiin seitsemän osaa kun toimitin sen huoltoon katkenneen ristipään takia.
Aivan, toimitin sen huoltoon yhden katkenneen jutun takia (huollon olisin toki jopa maksanut, koska se ei katkennut ihan vähästä), niin sen kaikki kuluneet osat vaihdettiin uuteen.
Ei veloitusta, ei kuitteja (koska aito Leatherman on helppo tunnistaa), ainoastaan huolto ja palautus.
Nyt sitte kun molemmat veitset oli poikki, viila lähes loppuunkulunut jne, tuli surullinen palautuskuori. Siinä sanottiin että koska Super Toolin kaikkia osia ei enää valmisteta, ja niiden saanti on hankalaa, korvaamme tuotteen uudella vastaavalla mallilla.
Elikkä uus Leatherman oli paketissa mukana nahkaisine vyökoteloineen.
Joku juhlisi uuden Leathermanin saamista ilman mitään kuitteja, eli takuu on ikuisesti voimassa. Mutta minä olisin halunnut oman vanhan Letukkani takaisin
Tämä uusi malli onneksi sisältää kaiken totutun, kulmia on vaan hiottu käyttäjälle ystävällisemmäksi...
Noista kulmista tuli mieleen kun oli puhetta tänään mun uudesta Leathermanista, ja selitin yhelle tyypille kuinka Letukalla voi hakata nauloja seinään, niin tää tyyppi kysyi, että eikö siihen jää jälkiä? Mä sanoin, ettei seinään jää jälkiä jos osaa lyödä. Tää kaveri korjas, että hän tarkoitti Letukkaa..
Sit jäin hiljaksiin miettimään ittekseen, kunnes sanoin, ettei tietenkään...
Mutta miksi asiasta kirjoitan, on se, että vielä kaiken keskelläkin on yksi mihin luottaa...
Tämä ei ole mainoskirjoitus, mutta olen varsin tyytyväinen Leathermaniin. Suosittelen kaikille jotka oikeesti joutuu päivittäin ruuvaan aina jotain.
Tätä en sano ensimmäistä kertaa, mutta kerrankin firma jonka takuissa kukaan ei änkyttele eikä kysele typeriä. Jos laite on vaillinainen tai ei toimi, niin alle viikossa taatusti toimii eikä ole vaillinainen.
Mun rakkaan poismeno kesti alle 2 vuorokautta. Mutta toisaalta, paree nopea poismeno kuin pitkä kärsimys.
Cee