Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ilmaiset kotisivut?!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
saskia
Eli missä voisi tehdä ilmaiset hyvät kotisivut? Voiko ilmaisille tehdä oman ulkoasun?? Kiitos vastaajille!!
Nooraa
webs.com on paikka, jonne olen aina tehnyt. voi tehdä valmis asuja tai sitten koodata mielensä ja osaamisensa mukaan
pikopiko
Webs on ilman muuta paras, mutta esimerkiksi webbisivu.netiin voi tehdä. En kuitenkaan suosittele, sillä jälki on tökerön näköistä ja sivu täyttyy mainoksista. Samaten jos teet websiin valmisulkoasulla sivuston, niin sivuille pomppaa mainoksia. Ei kiva.

Geocities lopetti, Googlella on oma kotisivutila mutta siinä huonona puolena on vain 100 mb tilaa. Kuvat täyttävät sen melko nopeasti, enkä tiedä sen muokkausmahdollisuuksia. Suntuubi.net on yksi surkeimmista todella huonojen muokkausmahdollisuuksiensa takia (+ mainokset). Sitäpaitsi suntuubiin tehtyjä sivuja pidetään automaattisesti aloittelijamaisina ja huonoina, johtuen juuri tästä ulkoasun "huolimattomuudesta".

Jouluserver ja terrieri.net maksavat, jouluserver maksaa muistaakseni kuukaudelta 2 € kun taas terrieri.net maksaa kolmelta kuukaudelta 2 €. Korjatkaa jos olen väärässä.

Byethost22ia en ole kokeillut, mutta ajattelin testaavani kun aikaa jää ja innostun. Siellä on tietääkseni php-tuki ja normaali html tuki, ja koko roska ilmaiseksi. Php siis mahdollistaa helpon päivittelyn, mutta en uskalla sanoa asiasta enempää sillä en ole itse php:tä koskaan kokeillut.

Toivottavasti tästä oli jotain apua, jossei sinulle niin jollekin muulle.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.