Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Blogit
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Fasciner
Ajattelin että voisi tehdä tänne tälläisen blogi keskustelun. Itse olen vasta luonut blogin ja kiinnostaisi miten jotkut saavat muokattua tuota ulkoasua? Ja miten otsikon saa hienomalla fontilla?
Vilppu
Itse suosittelen kyllä lämpimästi Googlen blogipalvelua Blogspot.com ia, johon saa sekä HTML-koodeilla sekä "ilman" luotua sivupohjan. Itselläni ei ole aikaa ainakaan luoda täysin uutta sivupohjaa, mutta blogspotissa olevia valmispohjia voi muokkailla.

Oma otsikkokuvani on itse tehty ja muistaakseni en siihen käytellyt sen ihmeempiä fontteja. Fontteja saa ladattua esim. Dafont ista ja minä voin otsikkokuvia ilomielin väsäillä wink.gif
pikopiko
Vuodatukseen on mahdollista käyttää muiden käyttäjien tekemiä sivupohjia, ne ovat useimmiten hienoja riippuen tekijästä. Minulla oli vuodatuksessa ensimmäinen blogi, mutta vaihdoin helppokäyttöisyyden vuoksi Blogspottiin. Suosittelen tätä sinullekkin, jos haluat laajemman valikoiman ulkoasuja.

Näiden kahden blogialustan lisäksi on olemassa Wordpress ja Xanga. Xangan käyttäjäkunta on enimmäkseen ulkomaalaista, mutta minulla oli sielläkin kerran blogi, englanniksi. Tykkäsin erityisen paljon Xangan valmisulkoasuista, ja niistä joita muut käyttäjät olivat tehneet. Wordpressiin kokeilin kerran tehdä mutta en löytänyt mitään keinoa muokata ulkoasua HTML -kielellä joten innostus lopahti siihen. Olisi kai pitänyt ostaa joku aloittelupaketti siihen että saa mahdollisuuden muokata koodejakin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.