Täälläpäin näkee joskus kotkiakin. Eilen ja tänään nähtiin kuinka kotkat ottaa pyörteistä kaikki irti ja nostaa ittensä taivaalle. Son pikkusen erinäköistä kun teidän västäräkkien tiirailu. Tai lokkien...
Cee
Noel
7.5. 2009, 14:03
LAINAUS(Cee @ 3.5. 2009, 10:48)
Täälläpäin näkee joskus kotkiakin. Eilen ja tänään nähtiin kuinka kotkat ottaa pyörteistä kaikki irti ja nostaa ittensä taivaalle. Son pikkusen erinäköistä kun teidän västäräkkien tiirailu. Tai lokkien...
Cee
Älähän nyt. Just viime lauantaina, pyöri täällä myös hienon hieno kotka, ja juurikin kuvailemallasi tavalla "pyörteistä ilo irti" oli senkin pedon linja.
sipa
8.5. 2009, 13:39
Meillä maalla harvoin kotkia näkee mutta haukkoja sitäkin enemmän.. Niiden västäräkkien lisäksi..
Flavia
10.5. 2009, 22:15
Ajatelkaa mistä kaikesta me muut jäädäänkään paitsi, ku ei asuta niin täydellisessä paikassa ku Cee
Merikotka kuvailua:
Tollasia västäräkkejä mä bongailen
Tääläpäin kurjet harrastaa just tota peltojen ilmanosteessa kieppumista (ottavat korkeutta), niitä on kyl ihan mukava seurailla.
Cee
11.5. 2009, 07:48
LAINAUS(Flavia @ 10.5. 2009, 23:15)
Ajatelkaa mistä kaikesta me muut jäädäänkään paitsi, ku ei asuta niin täydellisessä paikassa ku Cee
Manhattanilla, mä asun Manhattanilla. Mut kaikki ei vaan mahu tänne vaikka kaikki haluaiskin....
Cee
Vahtis
11.5. 2009, 22:12
Mä en oo nähnyt Manhattanilla yhtään kotkaa, lokkeja ja varpusia kyllä. Niin ja tietysti puluja.
Cee
12.5. 2009, 08:21
LAINAUS(Vahtis @ 11.5. 2009, 23:12)
Mä en oo nähnyt Manhattanilla yhtään kotkaa, lokkeja ja varpusia kyllä. Niin ja tietysti puluja.
Mutta voi olla että kotkat on nähnyt sut. Ei tiijetä....
Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.