Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Aptus Show 23.-24.5.2009
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Parta^
Tuloksia
LA (osari)
Nuoremmat
1/2. Pinja Rosqvist, jackrusseli
2. Sanni Ylä-Kujala, keskarivilla
3. Jeena Kantosalo, labbis
4. Sara Ahola, ?
5. Eveliina Anttila, pumi

Vanhemmat

1/1. Hilde Fredriksson, dalmis
2. Emilia Myyryläinen, pommi
3. Janita Ellonen, dogo
4. Jenny Laulaja, afgaani
5. Essi Korpinen, borderterrieri

SU (pm)
PM
1. Jenni Peteri, jackrusseli
2. Hilde Fredriksson, kleinspitz
3. Linda Holopainen, grand basset griffon vendeen

Nuoremmat

1/2. Maija Saarinen, australianterrieri
2. Ella Kovanen, ?
3. Julia Jutila, flätti
4. Pinja Rosqvist, ?
5. Piia Pelander, ?

Vanhemmat
1/1. Tiia Nyberg, irlanninsetteri
2. Hilde Fredriksson, cairnterrieri
3. Knut Nissinen, tiibetinmastiffi
4. Janita Ellonen, dogo
5. Emilia Myyryläinen, pommi

ONNEAAAAAA SUPERMAHTIHYPERISTI HILDEEE!!!!! thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif aevan mahtavaa!! TIETENKÄÄN unohtamatta Emulaatiota ja Janitaa! wub.gif
jennamari
ONNEA HILDE! tulihan se osarivoitto sieltä, oot sen kyllä ansainnu! thumbup.gif Onnea myös Emmi ja Janita! happy.gif
-inessa-
HILDEEEEEEE JES MÄ SANOIN ! wink.gif hienoahienoa ! flowers.gif

Kuvia kenelläkään?
Piiti
HILDE aivan upeeta! Ja viel Kiksun kanssa 8) Onnee ihan hirveesti wub.gif
-Paupi-
Onnea Hilde! flowers.gif ja Emmi smile.gif
Heidi&koirat
Onnea Hilde!!!!!
willa
ONNNEA KAIKILLE erityiseesti hilde & pinja loistavaaa flowers.gif
suvi-
Wuhuuu hyvä Hildee thumbup1.gif! Ja onnea kaikille muillekin hienosti pärjänneille!
Zodiac
Valtavan suuret onnittelut Hildelle tätäkin kautta osarivoitosta! thumbup.gif Spesiaali onnitteluita vielä Emmille ja Janitalle. laugh.gif

Jos joltain löytyis kuvia meidän Pinjasta ja Teddystä, ni otettais mielellämme niitä vastaan osoitteessa: queridosdiablos (at) gmail.com tai satunur (at) gmail.com smile.gif
Jeenna
ONNEE KAIKILLE SIJOTTUNEILLE JA TULOKSIINSA TYYTYVÄISILLE!! thumbup.gif
Essi
Onnittelut Hildelle osarivoitosta!

jos jollakin löytyy kuvia minusta&borderista (oltiin vanhempien viidensiä), niin ottaisin toosi mieluusti vaikka sähköpostiin essi.korpinen(a)suomi24.fi ! smile.gif
tzu tzu
ÄÄÄKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!

HYVÄ HILDEEEE!! kyllä se SIELTÄ Tuli!!!!!!!
JA onnea Emmille suberistii!!
chini
onnea hilde ja emmi dogrun.gif
nekkku
Paljon onnee kaikille sijottuneille ja erityisesti Hildelle osarivoitosta! =)
nekkku
oisko jollain kuvia vanhemmista ? =)
verduli
Hienoa hilde, en voi ees sanoo miten tyytyväinen oon tuomarin päätökseen, oot voittosi ansainnut niin monen pp2 -sijan jälkeen. Oot ihan huippu taitava nuori handleri, onnea sylin täydeltä ! cool.gif
Hilla
Paljon Onnea Hildelle hienosta osarivoitosta! Todella ansaittu voitto! Tsemppiä finaaliin smile.gif
Erityisonnittelut myös vanhemmissa hienosti neljänneksi meidän Lucian ( cool.gif ) kanssa sijoittuneelle Jennylle! teehee.gif
fiina
Onnea kaikille, erit. Hilde!!! flowers.gif
LimeLight
Isot onnittelut Hildelle, mä oon tosi ylpeä susta! cool.gif wub.gif

Ps. Kikero oli ihan poikki, nukku koko ajan kun olin vielä Helsingissä ja ajomatkan kotiin.. ja nytki..
Sä onnistuit väsyttämään sen ainaki biggrin.gif
Fasciner
Su 24.5.
Piirimestaruuskilpailu

1. Jenni Peteri, jackrusseli
2. Hilde Fredriksson, pomertian
3. Linda Holopainen, grand basset griffon vendeen wub.gif En kyllä usko tätä vieläkään todeksi!

Onnea Hildelle ja uudelle piirimestarille!
Onko kellään kuvia musta grandin ja silkin kanssa?
Anuski
HILDE aivan mahtavaa ONNEA!!! thumbup.gif
willa
vitsi mikä päivä w00t.gif !
onnea kaikille muillekkin menestyneille erit MAIJA , MAHTAVAA wub.gif !

http://picasaweb.google.com/jennipeteri/AptusShow2009# <- tuolla ois nyt myös vähän kuvia =)
emilia.M
Hienoa Hilpuseni!!! thumbup.gif Maijaa ja Janitaa unohtamatta!!! wub.gif

Kumpi voitti sunnuntaina pp:n?
nekkku
paljon onnea uudelle piirinmestarille! :smile.gif
nekkku
willa// saako noita kuvia käyttää ? =)
Parta^
Juu, oli tosiaan mahtiviikonloppu!

Sunnuntaina pp:nhän voitti Tiia, onnea paljon! thumbup.gif Ansaittu voitto wink.gif Siihen nähden että sain koiran 2sec ennen kehää kisa meni kyllä ihan yli odotusten, ja Marwin jakso koko kisan! Niin ja onnea kans Jennille pm-voitosta!
Zodiac
Valtavasti onnea myös sunnuntain menestyjille, etenkin hurjan taitavalle Jennille pm voitosta Teddyn kanssa!!!! thumbup.gif

Ruinaan vielä hieman niitä lauantain kuvia täällä, kun itselläni ei ollut kameraa mukana, enkä näin ollen saanut taltioitua tyttäreni onnen hetkeä sad.gif Pinja siis kisasi lauantaina Teddy-russelin kanssa, ja oli nuorempien 1. ja päivän 2.

Olisin kauheen onskuna, jopa hieman huonolaatuisistakin kuvista wink.gif

Terkuin
Satu
willa
LAINAUS(nekkku @ 24.5. 2009, 21:20) *
willa// saako noita kuvia käyttää ? =)

saa käyttää jos joku vaan haluaa tongue.gif
Lottie
Mulla pitäisi olla lauantain kaikista osallistujista kuvia :-) Lataan niitä nettiin myöhemmin!

Niin ja tietysti isot onnittelut kaikille menestyneille!
*janina
Hirmusesti onnea Maijalle, Maatulle, Emmille ja Hildelle wub.gif , todella ansaitusta voitosta ! flowers.gif thumbup.gif
#Jossu#
Huippuisot onnittelut Hildelle osarivoitosta!! flowers.gif Mikä on cairnin kutsumanimi, jolla kilpailit su?

willa: Lähettäisitkö Hilden & cairnin sijoituskuvan mulle meiliin alkuperäisessä koossaan os. johanna.jykyla(at)elisanet.fi ?
Tipsuttaja
Kiitos tuhannesti onnitteluista <3 En usko kyllä usko vieläkään tätä todeksi, niin monta kertaa kun on ollut niin lähellä osarivoittoa, ja nyt se tuli!
Onnea kaikille sijoittuneille, Maija mun huippuhändleri ja Emmille, Tiialle ja Janitalle ja kaikille (:

Kuvia mulla on, jopa netissä asti!
Lauantai
Sunnuntai

Niin ja cairnin nimi oli Exa, eli Rottrivers Halleluja Moment (:
Jeenna
ONNEE HILDELLE HIENOST OSARI VOITOST!! thumbup.gif
willow
vähäiset kuvat sunnuntailta smile.gif
SanniM
Onnittelut osarivoittajalle. Hienoa sijoittua dallulla dalluharrastajan tuomaroidessa smile.gif
Anni-
Onnittelut kaikille viikonlopun aikana pärjänneille! happy.gif
Essi
Hilde: saako noita kuvia käyttää sivuilla, tietty copyjen kera? smile.gif
Tipsuttaja
^ Tottakai saa käyttää smile.gif
anna :D
Nyt vasta pääsin nettiin tuloksia katsomaan... Mutta vaude! Paljon onnea Hildelle ansaitusta osarivoitosta! Upeeta! flowers.gif Ja vielä Aptuksessa! wink.gif
Onnea myös muille sijoittuneille! smile.gif
Lottie
Mun ottamat kuvat täällä :-) Saa käyttää, © Lotta Gustavsson pitää näkyä kuvassa tai jos rajaatte niin tekstinä!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.