Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nimen vaihtoko..
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
sipa
Onko teille koskaan sattunut, että teitä kutsutaan eri nimellä.. mua on. .. Osastolla on yksi Eira joka aina sanoo mua Pirjoksi, ja tänään toinen samaiselta osastolta Marke laittoi mulle meiliä, aloitten viestin, moi Pirjo.. unsure.gif Pitäiskö mun kohta vaihtaa nimi Pirjoksi kun kaikki mua sillä nimellä kutsuu.. pinch.gif
Turunen
Juu... mun pomo kutsui mua alku aikoina Tarjaksi, kun olen kotoisin Itä-Suomesta ja mun sukunimi on Turunen... sleepy.gif kyseli että onko mulla yhtä hieno laulu ääni... no just...
Ja lisäksi minua on lapsesta asti kutsuttu mun siskoni nimellä ja siskoani minun nimellä, liian samanlaiset nimet, jopa omat vanhemmat menee sekaisin rolleyes.gif

Mistä ne on saaneett sulle Pirjo nimen? huh.gif vaikka ihan kiva nimi onkin, mutta et sä näytä yhtään Pirjolle biggrin.gif
sipa
LAINAUS(Turunen @ 5.6. 2009, 10:13) *
Juu... mun pomo kutsui mua alku aikoina Tarjaksi, kun olen kotoisin Itä-Suomesta ja mun sukunimi on Turunen... sleepy.gif kyseli että onko mulla yhtä hieno laulu ääni... no just...
Ja lisäksi minua on lapsesta asti kutsuttu mun siskoni nimellä ja siskoani minun nimellä, liian samanlaiset nimet, jopa omat vanhemmat menee sekaisin rolleyes.gif

Mistä ne on saaneett sulle Pirjo nimen? huh.gif vaikka ihan kiva nimi onkin, mutta et sä näytä yhtään Pirjolle biggrin.gif

Hyvä.. thumbup.gif Omasta mielestäkään en ole Pirjon näköinen.. thumbup.gif
bellfegor
Tulisko sun nickiksi sitten Pipa? Ei hyvä, pysy Sipana vaan. Mua hämää välillä tuo Vipakin, niin johan mulla olis pää pyörällä, jos susta tulis Pipa. w00t.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 5.6. 2009, 11:18) *
Tulisko sun nickiksi sitten Pipa? Ei hyvä, pysy Sipana vaan. Mua hämää välillä tuo Vipakin, niin johan mulla olis pää pyörällä, jos susta tulis Pipa. w00t.gif

laugh.gif No just joo.. Ei hyvä ei..
Kaptah
QUOTE (sipa @ 5.6. 2009, 11:42) *
laugh.gif No just joo.. Ei hyvä ei..

Eiku just hyvä ...
tizzian
^ Arvoisa hra Kaptah, olisko nyt päässyt käymään niin että isänmaallissävyinen otsatöyhtö olisi asettunut väärän nimen yhteyteen..? tongue.gif

Ja kyllä, allekirjoittanutta koitti eräs sukulainen joskus aikoinaan sitkeästi kutsua siskon nimellä.
sipa
kaptah Ihana kuva thumbup.gif mut enhän mä voi olla kahdella eri nimellä.. ohmy.gif kun olin jo Bononkin nimellä, eikä siihen ketään tottunut, saatika sit minä ite.. pinch.gif
Kaptah
QUOTE (tizzian @ 5.6. 2009, 14:03) *
^ Arvoisa hra Kaptah, olisko nyt päässyt käymään niin että isänmaallissävyinen otsatöyhtö olisi asettunut väärän nimen yhteyteen..?

Nyt jokainen saa tietenkin asetella nimet ihan mihin kohtaan vain. Ei sitä enää ilman elävää mallia osaa piirtää ulkomuistista tämän paremmin näköistä. whistling.gif
Kaptah
QUOTE (sipa @ 5.6. 2009, 14:09) *
kaptah Ihana kuva thumbup.gif mut enhän mä voi olla kahdella eri nimellä.. ohmy.gif kun olin jo Bononkin nimellä, eikä siihen ketään tottunut, saatika sit minä ite..

Hän vaan ihan vapaasti vaihtaa nimeä ihan mielensä mukaan, nam... ; älä nyt kuitenkaan useammin kuin Kaptah sukkia! dry.gif
Hugis
Mä olen aina Johanna ja ai että, se riepoo mua. Jopa kasvattajakurssin todistus tuli ekan kerran Johanna-nimellä, jouduin soittamaan ja pyytämään uuden.
sannukka
Mun mielestä sipalle sopis hyvin Pirjo-nimikin. ph34r.gif teehee.gif

Mun toinen nimi vääntyy aina Annukaksi. Ei jaksa enää ärsyttää. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.