Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvää kesää puskislaisille
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
sipa
Meikäläinen lähtee kohta kesälaitumille ja palaan taas reilun neljän viikon päästä, tuskin kerkiin siinä välissä koneelle, kun en ole kotona, muuta kuin joskus kääntymässä käyn.. Pitäkäähän puskis pystyssä.. thumbup.gif
Hugis
Leppoisia lomapäiviä Sipalle smile.gif Eiköhän tää puskis pystyssä pysy.
abc
No, nytkös se sinun lomasi jo alkaa ohmy.gif . Ja niin kuin olin ajatellut, että yritän päivisin pistäytyä turisemassa kanssasi puskassa, että pääsee nää munkin päivät taas normaali uomiinsa.

Mutta oothan sä koko talven puurtanut, että olet kyllä lomasi ansainnut smile.gif .

Oikein mukavaa lomaa Sinulle ja toivotaan hyviä kelejä aina sinne, missä lomasi aikana liikuskelet rolleyes.gif .
sipa
Kiva että pidätte puskista pystyssä.. thumbup.gif Kun toi tuuraajakin (Sandy) on sairaslomalla ja sit kesälomalla, että tuskin hänkään kerkii kauheesti tänne tuurailemaan..

Toivotaan joo ilmoja, en mä nyt mitään rundia meinaa heittää oon vaan Nummi-pusulassa ja kolutaan Nummelan ja Karkkilan kauppoja.. thumbup.gif

edit.. Ai niin onhan Vipakin täällä nyt tuuraamassa, ja voin laitella hänen kauttaa terveisiä..
Esmo
Hyvää ja rentouttavaa lomaa sipalle! dogrun.gif Ehkä törmätään Nummelan kaupoissa. Nummela on mulle hyvä "ydin", jossa paljon palveluja.

Täällä olisi vielä 5 viikkoa töitä ennen lomaa... Mä lomailen tapani mukaan vasta loppukesästä. happy.gif
Turunen
Jeps, Sipa on varmaan jo karannut kesälaitumille, mutta hyvää kesää silti minultakin happy.gif
Kaptah

Olkaatten kuni Ellun kanat ja ottakee rennosti!
NooorA
Multa ja koirienkin puolesta sanon kaikille puskilaisille hyvää kesää !! flowers.gif flowers.gif
Lydia
HYVÄÄ KESÄÄ!

Mulla ei lomaa pahemmin ole, jotn varmaan koneella tulee roikuttua...
wiputar
Hyvää kesää toivottelee meidänkin sivuun vetäytyvä lauma smile.gif
Ja pitäkäähän Puska pystyssä thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.