Matti "69" Vanhanen ei sitte tienny että Nova-Group oli lahjoittanu keskustapuolueelle 125 000 euroa..
Niin no, mistäs noita kaikkia pikkusummia tietäis..
Ike (kok) ei taas tienny että sama firma maksoi sen synttäribileet...
Hmmm, aika tietämättömiä noi meidän poliitikot...
Ja mitään kytkyjähän meidän poliitikoilla ei ole esim. Kehittyvä Suomi -puulaakiin....
Cee

"
Saatanan tunarit sanois se yksi Urkki taas tästäkin tilanteesta.
Kaikki isot puolueet sotkevat itseään yhä syvemmälle selittelyjen suohon ihan tavallisessa asiassa.
Pitää kai tosissaan ajatella, että liittyis siihen Soinin
PeSu-puolueeseen.
Kyllä niillä on nyt hauskaa!
Mä oikeasti aion ens eduskuntavaaleissa äänestää perussuomalaisia, koska tää maa alkaa olla aika alas ajettu jo noiden edellisten jäljiltä.
Haluan että edes se pelastettaisiin mitä vielä pelastettavissa on mun isänmaastani.
Cee
Mun mielestä taas perssuomalaiset on sellainen nolouden ruumiillistuma että huhheijaa vaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200906169780773_uu.shtml"69" muisti nyt sitte kuitenkin että oli tainnutkin tavata jotain tollasia pikkulahjoittajia

Kepu pettää aina!
Cee
Voi voi Mattia...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/....asp?id=1702444Mutta ei kai tollasiakaan asioita voi muistaa...
Cee
ps. Matin lähtölaskenta on alkanut.
Matti 69 Vanhasen erosta saa jo lyödä vetoa
Unibetin sivuilla...
Cee
Erään mikrokirurgian konfferenssin jälkeen johtavat kirurgit istuivat ansaitusti baarissa ja ottivat hiukan alkoholipitoista. Kun he sitten pikkuhiljaa alkoivat juopua, meni keskustelu kaikkiin suuriin triumffeihin, mitä he olivat leikkauspöydällä saavuttaneet.
Ensimmäinen, eräs Australialainen kirurgi kertoi:
-Saimme sisään erään kaverin, joka oli jäänyt puristimen väliin.
Ainut, mikä hänestä oli jäljellä, oli hänen pikkusormensa.
Kirurgiteamimme onnistui valmistamaan hänelle uuden käden, tekemään
uuden käsivarren ja lopulta koko kehon, kun hän sitten lopulta meni
takaisin työhönsä, oli hän niin tehokas, että 5 henkilöä menetti työpaikkansa.
-Ei tuo vielä mitään, sanoi Amerikkalainen kirurgi.
-Meillä jäi eräs työntekijä atomireaktoriin ja hänestä ei jäänyt
jäljelle muuta kuin hiukset. Me valmistimme hänelle uuden pääkallon,
uuden kehon ja sisukalut ja lähetimme hänet takaisin työelämään.
Hänestä tuli niin tehokas, että hän teki 50 työntekijää työttömäksi!
Suomalainen kirurgi, joka oli hiljaa katsellut ja kuunnellut
keskustelua, rykäisi sitten ja sanoi:
-Eräänä päivänä kun olin ulkona kävelemässä, tunsin pierun hajua. Otin hajua roskapussissa mukanani sairaalaan, laskin sen pöydälle ja aloin työskentelemään.
-Ensin löin pierun persereikään, rakensin uudet pakarat, laitoin uuden kehon ja toiseen päähän jalat. Lopulta siitä tuli mies, jonka ristin Matti Vanhaseksi ja piru vieköön, hän on kohta tehnyt koko maan työttömäksi...
Cee
Satu
Hassas yhden asian. Nyt on liian myöhäistä..
Liian myöhäistä siksi, että se meni jo se sauma.
Sitä saumaa kutsutaan myös rehellisyydeksi ja uskottavuudeksi.
Siksi minä äänestä tulevaisuudessa perussuomalaisia.
Miettikää te muutkin ihan pikkusen asioita..
Cee
e: vihreetkin alkaa oleen taas aktiivisia ku persut syö niiden pöydässä.
Säälittävää paniikkia viherkukkahattutädeiltä stockmannin yläkerrasta.
e2: Eikö nyt enää suojellakkaan mitään kun korruptio julkaistiin?
onninen
29.6. 2009, 17:36
LAINAUS(Hunde @ 15.6. 2009, 17:15)

Mun mielestä taas perssuomalaiset on sellainen nolouden ruumiillistuma että huhheijaa vaan

Nykyisin kaikki eduskuntapuolueet ovat lähentyneet keskustaa niin, että kovin dramaattisia eroja mä en niiden välillä näe.
Toista oli silloin, kun meillä vielä oli kommunistit ja Vennamo rötösherrajahdissa.
Soinille täytyy hattua nostaa, mielettömän taitava politiikko. PeSulle kävisi huonosti, jos Soini lähtisi lätkimään.
Soini on kyennyt omalla persoonallaan nostamaan puolueensa "koko kansan puolueeksi".
Mä oikeasti hieman ihmettelen meidän Matti "69" Vanhasta Ja Jyrki "zuke" Käteistä, kun ne ei tajua jo häipyä näkyvistä kun me kaikki tunnemme myötähäpeää näitä kohtaan..
Niittenkin kannattais joskus kuunnella
musaa...Kun homma on ohi, niin se on ohi.. Toki laki sallii olla luottamustehtävissä ensi vaaleihin asti, mutta missä on näiden herrojen itsekritiikki?
Noilla palkoilla luulis jo osaavan harrastaa myös itsekritiikkiä töidensä tulosten suhteen?
Cee
ps. Pekkarisen hiuskauneutta unohtamatta: Mies on valmis velkaannuttamaan suomea lisää, mutta ei kerro kuinka noita velkoja voitaisiin joskus maksaa. Fantastista, kuten zuke asian ilmaisi...
ps2. Minä haluaisin virkamieshallituksen jo suomeen niin saataisiin taas jotain realiteetteja tähänkin maahan. Saatana.
Kuusysistä uuteen työministeriin.. Tosi vakuuttava kokemus työministerillä työn teosta:
Työura / Elämäkertatietoja: ympäristöministeriön projektisihteeri 1998, Helsingin Sanomien NYT-liitteen kolumnisti 1998, sanoituksia Ultra Bra -yhtyeen levyille Vapaaherran elämää, Kroketti, Kalifornia 1996 - 1999, sanoituksia Ultra Bra -yhtyeen levyille Vesireittejä ja Sinä päivänä kun synnyin 2000 - 2001, sanoituksia Kerkko Koskisen levyille Rakkaus viiltää ja Lolita 2002 - 2005
Niin no, kyllähän tolla kokemuksella jo ruvetaan ministeriksi

Jaa,a jos kattelis pian dr.Housen ja menis sitte nukkumaan. On sentään kiva kattoo jotain realistisempaa telkusta kun suomen poliitikot. Tai sitte katon simpsonit. tai sit vedän käteen ja haaveilen Marilynistä mun päällä ja nukahdan siihen.
Sekin on realistisempaa kuin suomen poliitikot...
Cee
Ja sitte taas joku muu poliitikko loistaa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907099904820_uu.shtmlTää on niin helmi :
Suomi pitää taantumasta huolimatta kiinni tavoitteesta korottaa kehitysmäärärahoja 0,7 prosenttiin bruttokansantulosta vuoteen 2015 mennessä. Väyrynen huomautti, että kansantulon supistuessa vuosittaista prosenttikokoa on helpompi kasvattaa.Miettikääs tota! Suunnilleen yhtä helmi kuin perunankuoret ja lapukat jne...
Elikkä kun bruttokansantuote pienenee, on helpompi maksaa siitä tietty osuus muualle..
Mun matematiikalla se ei kyllä helpotu ollenkaan.. Ehkä miljoonien määrä numeroin ja maksuina pienenee, mutta jos samalla kokonaispotti mistä se maksetaan pienenee, niin miten se maksu on helpompaa? Noh, Paven logiikalla näin kuitenkin on..
Pave on kans kepulainen joka kuvittelee että raha kasvaa vaan ikäänkuin puissa tai navetoissa...
Yks pikku juttu vaan vaivaa mua. Suomi elää velaksi ja pahoin just nyt, niin kannattaako ottaa vielä lisää velkaa muiden puolesta ja maksattaa se lapsillamme?
Cee
ps. Harmi, että tulevaisuuden suomalaiset lapset ja lapsenlapset eivät tule ymmärtämään miksi suomi teki kuten teki, päästäkseen edes vuodeksi näkyville YK:ssa. Tulevat lapset vaan maksaa nyt otettavia velkoja veroissaan.
ps2. kun suomen mediassa taas on juttua suomen kuudesta pelastushelikoptereista ja niiden sijainneista, niin sillä aikaa Pave the älykkö haluaa viedä kaikki rahat afrikkaan kaivamaan uusia kaivoja kun edellisiä kukaan ei siivonnut sitten viime sijoitusten...
Noilla paven prosenteilla olis pelastushelikopteri joka kunnassa..
ps3. Voi luoja, siunaa tätä maata ja sen johtoa.
Pohditaanpa vielä hiukan Paavo The väyrysen logiikkaa.
Otetaan matemaattinen esimerkki:
Sinulla on tuhat asukasta ja tuloja tuhat markkaa. Annat siitä lähes prosentin pois, niin sinulle jää 990 markkaa.
kaikille asukkaille jää siis 0,99 markkaa............
Nyt tässä tilanteessa mikä on, sinulla on tuloja valtiotasolla enää 500 markkaa, mutta asukkaita edelleen tuhat. Edellisestä laskutoimituksesta jää asukasta kohti enää 0,495 markkaa. Siis jos kokoajan annetaan se prosentti pois afrikkaan..
Tässä tilanteessa on Paavon mukaan helpompi lisätä tulonsiirtoa muualle kuin ensimmäisessä tilanteessa... Elikkä nostetaan lahjoituksia siten etteä sinulle jääpi enää vaikkapa 0.30 markkaa
Paavon laskuopin mukaan ei mene niin paljon rahaa kuin hyvinä aikoina..
Pave kun vanhana keputollona vaan kattoo summia, muttei ymmärrä mistä ne tulee...
Cee
Minä kyllä ymmärrän, että teitä kiinnostaa enemmän koirat ja niiden ulkonäkö kuin vaikkapa matematiikka. Pitäydyn silti matematiikassa koska topik nyt liittyy politiikan kautta myös matematiikkaan.
Suomi ottaa lainaa 10 miljardia euroa. Se on kymmenen tuhatta miljoonaa euroa. talouden elvytykseen käytetään 300 miljoonaa euroa. Loput menee valtion talouden tasapainottamiseen, elikkä 700 000 virkaihmisen palkkojen maksuun ja muihin byrokratian kuluihin ja ulkomaanapuihin, mamuihin jnejnejne..
Numeroina: Suomi ottaa lainaa 10 000 000 000, joista elvytykseen 300 000 000.. Kaikki loppu palaa virkanaisten palkkoihin ja niiden johdannaisiin velaksi.
Tämä siis tänä vuonna, ensi vuonna lisää lainaa 13 000 000 000 euroa, ja taas kaikki virkanaisille että olis kaikilla kivaa.
Jos yhtään lukijalla on aivoja, niin näin ei tää tuu kauan jatkumaan. Suomi ei saa enää kauan lainaa, jos kaikki fyffe vaan tungetaan olemassa olevaan kunta/valtio -syöveriin.
Suomessa on pian todellisia veronmaksajia reilu miljoona (siis joiden raha tulee muualta kuin valtion budjetista), ja näiden miljoonan ihmisen pitäis elättää loput neljä miljoonaa...
Ei tule toimimaan kovin kauaa, Mutta Jurpo Käteinen se vaan tekee velkaa meidän lapsillemme lisää. Kyllä lapset kiittää varmasti tulevaisuuttaan.
Cee
ps. Olisiko aika miettiä jo minne kaikki raha kuluu, kun velaksi eletään? Olisiko aika jo pudottaa puolet hallinnosta työttömiksi, tulisi halvemmaksi? Olisiko aika jo pikku hiljaa karsia siipiveikot siskonpojat oikeisiin töihin eikä kunnan palkkaamiksi konsulteiksi?
ps2. Ongelma on siinä, ettei poliittista tulevaisuutta tule olemaan ihmisellä, joka lupaa laittaa asiat kuntoon, katsokaas kun aktiivisista äänestäjistä varsin iso osa syö muiden laittamaa leipää, elikkä virkaihmiset.
ps3. Jos olisin itse virkaihminen, häpeäisin todella kovasti loisen elämäntapaani jossain virastossa tms... Joisin ja söisin ja talonikin tekisin oikeiden työssäkäyvien rahoilla... Tekisin siis kaiken tekemättä itse mitään muuta kuin käsittelemällä typeriä papereita vuodesta toiseen.
No mutta, mulla ei onneks omatunto antais anteeksi moista, joten turha aihe sinällään. en ole elätti, kuten jotkut muut...
Mä ihan oikeasti häpeän suomen työikäisten rakennetta joista tosi iso osa on valjastettu sukuhistorian kautta virkoihin tavalla tai toisella. Ja ellei sopivaa "tutkijan" virkaa ole ollut olemassa, sellainen on perustettu.
Itse minä, Cee The Suuri, aion jättää uppoavan Suomen heti kun tilaisuus koittaa.
Ja miettikää, olen oikeasti cee the pieni koneiston rattaissa, mutta aion häipyä.
Viimeinen sammuttakoon valot, koska kaikki muutkin itsenäiset ihmiset pohtii lähtöä...
(e: ja tätäkin täytyy editoida ihan siksi, että kaikki velattomat ihmiset häipyy koska Suomi on onnistunut saamaan pääosan oikeista veronmaksajistaan velkaloukkuihin, elikkä niiltä tolloilta ei lähtö enää onnistu ilman voutia...
Ja kun joku Kanada ei todellakaan enää vastaanota suomalaisia veronkiertäjiä, niin aika yksin mä siellä äidinkieleni kanssa saan asua.)
Cee
Toisaalta mä ihan oikeasti olen tosi yksinäinen koska te ette tajua mistä mä puhun niine miljardeineen.
Te olette onnellisia jahka omat laatikkoon tulevat laskut saa maksettua...
Olen tosissaan surullinen ja niin yksin...
Cee
Jyrki Käteinen on muuten luvannut jo veronnousuja vuodelle 2011 ja siitä eteenpäin.
Veronnousuja perustuen suomen nousuun taas tulevaisuudessa.
Onneks olkoon vaan Jyrki kun kuluja ei suostuta pienentämään sitten millään.
Ja maksajat kiittää...
Cee
Suomen hallituksen ja hallituksen alaisten virkamiesten, toimikuntien jne...alkoholipolitiikka nostaa taas kerran pian kysymyksiä kaikkien huulille.
Alkoholiveroa laskettiin joku vuosi sitte kun suomalaiset eivät enää ostaneet suomalaista laillista viinaa. Nyt veroa on taas nostettu vedoten kaikkeen mahdolliseen. Veroa nostettu parikin kertaa varsin lyhyessä ajassa ja kolmas nosto tulossa vielä tänä vuonna.
Siistiä, että työryhmien ajatusmallina vieläkin on (ainakin julkisuuteen annettu, kuten jo vuosikymmeniä) suomalaisten oman itsensä paras ja terveydenhoito ja muu täysi valehtelu..
No, pari tiivistä veronkorotusta takana, ja nyt Altia sitte lomauttaa työntekijänsä kun ei mene viina kaupaksi...
Siteeraan hieman Altian toimitusjohtajaa:
Altian toimitusjohtaja Antti Pankakoski sanoo markkinatilanteen heikkenemiseen vaikuttavan monta tekijää. Altian myynnissä näkyy se, että suomalaiset ovat korvanneet kotimaan viinaostoksia ulkomaan tuonnilla. Risteilymatkat Viroon ovat kasvussa ja viinan tax free -myynti on nousussa.
Niin, eikö päättäjillä ole mitään muistikuvaa hintapelleilystä jonka minäkin olen jo kokenut nuoren elämäni aikana monesti:
Virallinen hinta nousee, virallinen myynti laskee... Johtuu hinnan nousun myötä kotipolton ja tuonnin lisääntymisestä..
Onko se niin v*tun vaikea päättäjille takoa kaaliin, että nostakaa vaan veroja, niin suomalaiset maksaa niitä vähemmän.
Cee
ps. Mua oikeasti lähinnä naurattaa toi viinan hinnalla pelleily joka työllistää suomessa varmaan tuhat jotain yliopistopellekandia kun ne tutkii asiaa joka on suomessa maailman vanhin harrastus ja jota ei voi ohjailla kukaan wannabeyliopistomerkonomi.
Suomessa juodaan paljon, valtiovalta voi ainoastaan koittaa saada siitä rahaa, mutta veroja nostamalla se ei onnistu.
ps2. Miksi minä ymmärrän asioita paremmin kuin teoreetikot ja antityöntekijäpoliitikkomme? No ehkä siksi, että käyn ihan oikeissa töissä ja siksi, että kulutan myös rahani kuten huvittaa hallituksesta riippumatta. Enkä ole yksin.
Elvytyskään ei
toimi..
Suomessa on sama juttu kun muualllakin euroopassa, pankit ottaa rahaa, muttei jaa sitä eteenpäin.. Ja homma kusee..
Mitäköhän Matti "69" ja Järki Käteinen sitte seuraavaksi meinaa keksiä verojen noston lisäksi?
Siinäpä kysymys..
Nostetaanko vaan taas viinaveroa ja tupakkaveroa eikä suostuta näkemään asiaa oikeana ongelmana? Lopetetaanko koululaisten ruoka ja vanhusten huolto. Pakko kai ne on lopettaa, koska eihän ainakaan mamujen paijausta tai muuta suomalaista imagonostatusjuttua voi lopettaa. Eikä voi lopettaa myöskään vaikkapa yliopistojen tutkimuksia miesten ja naisten välisistä fyysisistä eroista tms. tärkeää... Eikä oopperatalojen hyysäystä lasten ruuan kustannuksella.. Eikä mitään muutakaan, kun ne on "aikoja sitte sovittuja juttuja"..
Oikea ongelma on meillä varsin pian käsillä, ja se koskee joka ikistä kansalaista tässä "lintukodossa". Ongelman ydintä (verorahojen hassaukseen vääriin asioihin) kun kukaan äänestäjäpohjainen ihminen joka päättäjänä toimii, ei uskalla puheeksi ottaa. Suomalaiset 700 000 valtio -tai kunnallista palkkaa saavat kyllä muistaa äänestää tietyllä tavalla...
Ongelma meillä on, ja sen ratkaisu ei edes ole virkamieshallitus, koska nekin porskuttaa verorahoilla eivätkä kaiva toistensa alta maata.
Ongelma on yhtä paha kuin mafian täysin valtaamassa yhteisössä. Kukaan ei uskalla tehdä mitään, ja lopuksi koko paska hajoaa omaan mahdottomuuteen...
Suomesta loppuu pian ihan oikeasti raha, koska elvytys ei toimi koko maailmasta, ja suomalaiset (700 000) tekevät talonsa muiden verorahoilla.
Kaikki nämä yhtälöt ovat kestämättömiä tulevaisuudessa..
VTT Tutkija Cee
-elätän mäkin itseni toisten rahoilla, aina elättänyt, mutta se raha on ollut jo kertaalleen verotettua-
Ai ai poijat, valtio tuki Sammon kautta kokoomusta 75000 eurolla vuosina 2006-2007...
Mihkäs nää uutiset vielä johtaakaan. Ei ne johda ainakaan isänmaallisuuteen...
Siis ymmärtäkää: Valtio elikkä veronmaksajat on Sampo -konsernin isoin osakas, ja sampo tekee tulosta maksamalla jollekin valtapuolueelle tukea... Joku heikkohermoisempi kuin minä kutsuisi tuota jo johdatteluksi, ellei jopa lahjonnaksi...
Cee
Patriakin tukenut kokoomusta eikä kokoomuslainen puolustusministeri tiedä asiasta mitään

Sinänsä koomista, mutta ei mitään bestiksiä nää valehtelevat poliitikot. Ne kääntää heti selkänsä kun jotain tapahtuu. Kaveruus loppuu kun ajaa uutistoimisto pihaan...
Elikkä ystävyys toimii niin kauan ku tili on plussalla...
Cee
Vaali- ja puoluerahoituskysymyksillä ahdisteltujen poliittisten päättäjien vakiovastaus on koko kesän ajan ollut "odotamme Tarastin työryhmän päätöksiä".
Päätöksiä onkin saanut odottaa, sillä ryhmä ei ole kokoontunut kertaakaan kesän aikana.
Aika siistiä?
Cee
Matti "69" Vanhasen ero on ollut nyt tapetilla. Tai oikeastaan koko hallituksen ja jopa koko eduskunnan.
Älkää unta nähkö että suomalainen poliitikko eroaisi tehtävistään vaikka kansa niin haluaisikin. Sitä päivää ei tule.
Ja miksi kukaan eroaisi, koska kukaanhan ei ole tehnyt mitään väärää eikä muista mitään.
Jopa tukien antajatkin kiroavat näitä takinkääntäjiä jotka eivät tunnusta rahoittajiaan olemassa oleviksi.
Onneksi suomi on kuitenkin maailman vähiten korruptoitunut maa, vai mitä. Minkähän moista olis touhu näitten herrojen kanssa jos asuttais afrikassa...
Yhden opetuksen nämä kaverit ovat veronmaksajille antaneet: Jos haluatte lahjoittaa jotain, niin saajan tulee myydä seminaarilippuja tai koiranpaskalla maalattuja pahveja ja sanokaa niitä tauluiksi, niin lahjaveroa ei tartte maksaa.
Mä ainakin aion perustaa " metsästä lämpöä" -säätiön joka pitää seminaarin vanhemmilleni juuri ennen heidän kuolinhetkeä. Ja koska säätiöni katson olevan yleishyödyllinen ja voittoa tavoittelematon, en maksa veroja perinnöstäni lainkaan. Tottakai säätiön rahoilla sitte kunnostan säätiön mailla olevia tiloja ja hankin säätiölle yleishyödyllisiä videotykkejä, urheiluautoja ja muuta tarpeellista. Ja lopuksi tietenkin jos joku tollo tulee kysymään rahoistani, ne ovat ns. "vastikkeellista rahaa", elikkä typerät kysymykset voi toimittaja työntää vaikka pehvaansa...
Ei, en ole veronkiertäjä, koska maamme johtavat poliitikotkaan eivät ole..
Cee
Matti ei tule eroamaan edes talokohustaan, ja nyt mun on pakko olla sitä mieltä, että siitä johtuen ei pidäkään erota.
Demarivoittoinen YLE saisi jopa mun mielestä hiukan selventää syytöksiään enen kuin ketään naulitaan.
Toki uskon, että Vanhanen on hyötyillyt talojutuissaan, mutta kyllä ne sais sitten ohjelmatekijätkin pikkusen paremmin perustella.
Se, että toivon henkilökohtaisesti Vanhasen välitöntä eroa, ei kuitenkaan tue näkemyksiä ilman todisteita. Mutta kuten uutisissa todettiin, kaikki riippuu nyt KRP:stä. Jos väitetty omaneduntavoittelu on tapahtunut, niin voivoi Mattia, ja ellei ole, niin voi voi kusipäistä yleisradiota.
kaiken kaikkiaan olen tilanteeseen varsin tyytyväinen, joku (kepu tai puolikommari) saa kenkää pian
Sopii mun näkemyksiin yhteiskuntarakenteesta!
Harmi ettei kukaan stockmannin yläkerrassa asuva vihreä ole VIELÄ (huom, painotus sanalla vielä) narahtanu väärinkäytöistä...
Cee
Ihan sen verran vielä, että olisiko "ammatti"poliitikkojen aika jo pikkuhiljaa ohi?
Olisiko ohi, koska nää tyypit ei ole päivääkään tehneet oikeita töitä (vrt. vaikkapa nykyinen työministeri)..
Pelkillä aatteilla ei enää oikein nyky-yhteiskuntia ohjailla. Tarttis olla ihan oikeita käsityksiäkin vaikkapa esimerkiksi rahasta ja sen vaikutuksista.
No olisiko virkamieshallituskaan parempi byrogratioineen? Tuskin...
Siksi edelleen kannatan diktatuuria jossa yksi päättää ja kantaa myös päätöksistään vastuun tavalla tai toisella, yleensä hengellään.
Miettikää sitä..
Cee
http://areena.yle.fi/audio/82084Jotenkin pidän markun ajatuksia realistisina..
Cee
ps. On oikeasti harmi, että Markku on oikeassa. Suomi on pian konkurssissa. No mutta antakaa te äänestäjät vaan ääniä RKP:lle että saatais lisää mamuja suomeen. Mamuja, joiden takia ihmiset ei enää uskalla kulkea yksin iltaisin..
Astrid täti haluaa mamuja jotta saadaan rahaa palamaan.
Mun mielestä olis aika polttaa ristejä ja jättää suomi suomalaisille.. Suomi on jo muutenkin konkurssissa, niin miksi pitäisi vielä islamilaisia elättää?
ps2. Markun jutuissa on parasta se, että sen kautta saa kuulla totuuden mm. kiinteistöjen hinnoista. Pian espoolaistätien kennelliittokin tekee konkurssin kun tulot eivät vastaa menoja ja takausarvotkin on puoliintunu..
Astrid the Baby selittää kaikkeen, että maine menee maailmalla ellei suomi tee niin ja noin. Ja suomen ärrävikainen presidentti hokee samaa.
Mitä fakin väliä on maineella, jos omissa kouluissa ei riitä lapsille ruokaa, vaan se varallisuus kohdistetaan jonnekin pitkin afrikkaa ja somaliaa pitääkseen kansainväsiltä "mainetta" yllä?
Herätkää poliitikot jo siitä nobelien tavoittelusta ja muistakaa omatkin kansanne, niinku muutkin maat tekee.
Mitä suomi maineellaan tekee, jos omat lapset näkee nälkää?
Muista Astrid tuo...
Astrid the rumalla on varaa sanoa Kristiinankaupungille, ettei pakolaiset lähde mihinkään, kun suomen maine kärsii.. Astrid the mummo ei tajua, koska häntä ei raiskaisi edes sokea neekeri, mutta valkoihoiset naiset kokevat turvattomuutta johtuen useista raiskausyrityksistä maahanmuutajien takia jotka himoitsee valkoista naista..
no mutta kuten sanoin, ongelmat ei koske Astridia, vaan hän haluaa kuulla kahvipöydässä onnittelut suomen muuttumisesta malmön kaltaiseksi siirtomaaksi...
Cee
On pakko myöntää että onneksi itse asun manhattanilla. Täällä ei joka toinen ole nigga, joka kysyy että: I beg your pardon , but can i fuck you even with violence?
Tavja ja Astrid vastaisivat kyllä, mutta kun raiskaajillakin on sentään joku itsetunto...
Niggat osaa lisääntyä aika kivasti, mutta sehän olikin Astridin toive.
Harmi ettei niitä oikein sitte muu kiinostakkaan ku se lisääntyminen, ja sitä ei Astrid the älypää ymmärrä.. Astrid puhuu jossain puhujapöntössä maineesta, samalla kun suomalaisten stereoita varastetaan ja teinejä raiskataan..
Astrid kaipaa mellakoiden laajenemista suomeen.
V*tun idiootti, tai kuten Kekkonen sanoi, saatanan tunari!
Cee
Miten sattuikaan kaikkien aikojen Globaalihalaajalle:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200911220015655_uu.shtmlAi niin asiasta takas asiaan: Suomessa maksetaan mamulle tukia euroopassa eniten.. Ei ihme että Astridilla riittää uusia halattavia..
Cee
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009121310772987_uu.shtmlLuodaan rajoja, rajoituksia ja ohjeita, siten saadaan kansa uskomaan että kyllä poliitikkoja kannattaa äänestää...
Tuo tarkoittaa ulkonaliikkumiskieltoa poislukien vanhempien erityislupa.
Tälläisen yhteiskunnanko me todella haluamme? haluammeko olla maailman "paras" ja valvotuin maa?
Meillä on rajoitteita, kieltoja ja ohjeita aika kivasti. On myös vihjenumeroita jos joku vastustaa ohjeita. Me asumme vankilassa jo nyt..
Pitääkö ihmisiä vielä kieltää lisää?
Cee
Sauli Niinistö sen näytti. koitappa karsia hallinnosta tai muista kuluista yhtään mitään. Mutta kai se velaksi hoituu....
Cee
Kantsii kattoo kuinka Astrid -täti selittelee...
http://areena.yle.fi/video/739164On lottovoitto synt.. äh siis muuttaa suomeen!
Cee
LAINAUS(Cee @ 10.2. 2010, 05:41)

Kantsii kattoo kuinka Astrid -täti selittelee...
On lottovoitto synt.. äh siis muuttaa suomeen!
Cee
Niinpä.. Katsottiin tuo Mot ohjelma ja ihmetellä täytyy kuinka paljon rahaa löytyy tähän..

Loputon kaivohan tämä on jos näin jatketaan ei täällä ole kohta muita kuin mamuja..
LAINAUS(sipa @ 10.2. 2010, 07:08)

Niinpä.. Katsottiin tuo Mot ohjelma ja ihmetellä täytyy kuinka paljon rahaa löytyy tähän..

Loputon kaivohan tämä on jos näin jatketaan ei täällä ole kohta muita kuin mamuja..
Ja mieti, jos Haitin uudelleen pystyttäminen maksaa noin 10 miljardia dollaria, suomi pystyttäisi sen alle 10 vuodessa pelkillä mamurahoillaan... Niin että mihkä sitä rahaa suomessa ihan oikeasti menee?
Cee
Anni Sinnemäki olis valmis lyhentämään armeijan palvelusaikaa.
Mun mielestä maailmanhalaajaviherpiiperölesbo biisinsanoittaja vois pitää päänsä kiinni asioista joista ei ymmärrä mitään.
Isänmaa ei ymmärrä Annia..
Cee
Anni the ajattelija haluaa nuoret nopeammin työelämään.. Mihin työelämään, kun nuorista on melkein 30% työttömiä. Eli Anni the isänmaan toivo haluaa nuoret nopeammin työttömiksi.
Anni ei ole tajunnut, että pelkkä korostettu artikulointi ei riitä, tarvittais myös aivot ennen ku päästää suustaan yhtään mitään.
Mistä meille noita lahjakkaita ministerejä oikein löytyy aina vaan...
Cee
Tänään Anni the professori on valmis kieltämään turkistarhauksen ja tekemään muutaman kymmentä tuhatta työtöntä lisää.
No mutta mitäs muuta noinkin fiksulta työministeriltä vois odottaa.. Ja eihän se armeijankaan lakkauttaminen työttömiä lisää kuin muutaman alihankintoineen.. Eihän?
Kuten ennenkin todettu, ellei suomalaiset myy nahkoja, joku muu sen tekee taatusti, ja Anni on sitten ilmeisesti hyvä työministeri?
Joku muu on sen jälkeen kiina, ja siellä tunnetusti turkiksia kasvatetaan eettisemmin kuin vaikkapa suomessa?
Cee
-niin yksin-
Kaiken kaikkiaan Anni Sinnemäki on ainutkertainen työministeri, koska haluaa lakkauttaa kaiken.
Kaikkien pitäs varmaan suomessa vaan sanoittaa biisejä ja syödä kauraa olkihattu päässä.
Anni ei vaan tajua, ettei se kaurakaan lautaselle tyhjästä ilmesty.
Annista seuraava presidentti, niin sitte meillä lakkautettais jo meren aallotkin turhana. Kai se pian muuten oikeasti haluaa lopettaa metsästyksenkin, koska se on epäeettistä.
Itseasiassa metsästys olisi suomessa jo kielletty, ellei se olisi välttämätöntä hirvien ja kettujen, minkkien, supikoirien jne osalta.
Voi luoja...
Cee
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/....asp?id=1997266Pannaan ylekin nyt sitte puolen miljardin budjetilla näyttämään paskakasaa johka on työnnetty jätskitikku. Se on kulttuuria.
Cee
Ei ole kauaa kun Vanhanen ihan tanssi NSN:n uuden keskuksen avajaisissa Intiassa. Matin mielestä oli hienoa saada keskus intiaan.
No,
nyt sitten seurauksia alkaa näkyä...
Mutta tanssi sinä Matti ulkomaisissa avajaisissa.
No onneksi varmaan ainakin Sinnemäki on iloinen, koska suomalaisten hiilijalanjälki pienenee joka irtisanomisen myötä.
Cee
Tuota Matin tanssia intiassa mä en ymmärrä alkuunkaan, sanoinkin ukolle heti että mitä se siellä tanssii ja nauraa, kun työpaikat siirtyvät suomesta intiaan..
Tanja Karpelakin sitten pääsi jo uutisiin vaatimaan turkistarhauksen lopettamista.
Se ämmä oikeasti luulee itsestään jotain. Ämmä jota en ees pimeessä takaapäin vetäis...
Sama ämmä suuttui kun ei saanut päästää koiriaan vapaaks luontoon kun paikalla oli noutajien taipumuskoe. Se nautahan nosti metelin ihan lehdissä noutajista ja kuinka pesintä ja kaikki kärsii...
Cee
Matti "69" vanhaselle tuli terkkuja jo kauan sitte
http://www.youtube.com/watch?v=Y795AhkwPf0...feature=relatedMä olen samaa mieltä kun Matti nyt siirtyy politiikan historiaan...
Cee
Tanja K.:kin siirtyy politiikan historiaan, kun nykyinen vaalikausi päättyy. Näin ilmoitti yhdessä aamu-TVn ohjelmassa menneenä viikkona. Mutta sanopas Cee, miten me sitten suu pannaan, kun kyseinen Tanja alkaa hoitelee jatkossa eläinten ja lasten asioita (muutoinkin kuin kotona), kuten samaisessa ohjelmassa hieman tulevaisuuttaan tuleville toimilleen raotti.
LAINAUS(abc @ 29.3. 2010, 16:54)

Tanja K.:kin siirtyy politiikan historiaan, kun nykyinen vaalikausi päättyy. Näin ilmoitti yhdessä aamu-TVn ohjelmassa menneenä viikkona. Mutta sanopas Cee, miten me sitten suu pannaan, kun kyseinen Tanja alkaa hoitelee jatkossa eläinten ja lasten asioita (muutoinkin kuin kotona), kuten samaisessa ohjelmassa hieman tulevaisuuttaan tuleville toimilleen raotti.
Tanjahan oli ukkonsa kanssa taannoin menemässä koiriaan ulkoiluttamaan, mutta vakiorannassa oli täysin laillinen noutajien taipumuskoe. Tanjan ukko oli kysynyt että voiko niitten koirat päästää irti, noutajaväki sanoi, että meneillään on koe, eli ei voi.
Tästähän Tanja kirjoitteli sitte hesariin, että kuinka on mahdollista, että lintujen pesintäaikaan on tollasia kokeita!
Elikkä mun näkemykset Tanjan touhuista on varmaan aika arvattavissa.
Noutajakokeet kuitenkin (ja treenit) säästää aika monen haavakon tuskaa jos ammuttu osuma ei ole täydellinen. Koira noutaa linnun joka voidaan lopettaa varsin nopeasti.
Elikkä suoraan sanoen Tanja vois suksia aatoksineen v*****n ja olen koko maailman kannalta pahoillani että suomessa elää noin tyhmiä naisia. On totta että niinku akka sanoi yks päivä viherpiiperöistä, että ehkä kantsis piiperöiden käydä armeija, niin tietäis millasta on elää ilman sähköä ja juoksevaa edes kylmää vettä. ja kantsis elää hetki muuallakin ku helsingin sementtislummissa, että oppis ymmärtään eläimistä edes jotain.
Sitähän piiperöt haluaa että voimalaitokset pois ja kaikilla hyvä olla. Tosin ilvekset pitäis kuulemma siirtää nuuksiosta pois kun ne on pelottavia.
Ja sitte jotku vi*tuaivot Karpelat tuohtuu kun ei voi laskea koiriaan irti kirmailemaan.
Per*ele että tulin taas pahalle tuulelle kun sanat Tanja Karpela mainittiin...
Cee
Voi surku, noinko kovasti kerronnallani Ceen päivän pilasin.
Muistin noutajakoejutun, eikös se aiemmin ollut täällä palstalla? Siks hyvää hyvyyttäni ajattelin sua hieman ennakoida, että saattaa mennä vieläkin hullummaks Tanjan toimesta johtuen eläinasiat, kunhan hän niihin pääsee käsiksi vapauduttuaan kansan edustamisesta.
On muutoin nainen, kenen eduskuntatyöstä en muista minkäänlaista kansaa edustavaa lausetta tai tekoa, mutta lööpeistä ja mitä moninaisimmista niistä, muistan kuitenkin yhtä sun toista, vaikken lööppejä ostelekaan. Riittää, kun kauppajonoissa lueskelen lehtien otsikoita, ne kertoo jo kaiken lööppien henkilöstä/henkilöistä, ettei lehtiä tarvii ostella.
Toivottelen sulle, Cee, huomiseksi viherpiiperitöntä päivää
- friidu kivi- ja puutaloslummien kulmilta-
LAINAUS(abc @ 30.3. 2010, 21:09)

Voi surku, noinko kovasti kerronnallani Ceen päivän pilasin.
Muistin noutajakoejutun, eikös se aiemmin ollut täällä palstalla? Siks hyvää hyvyyttäni ajattelin sua hieman ennakoida, että saattaa mennä vieläkin hullummaks Tanjan toimesta johtuen eläinasiat, kunhan hän niihin pääsee käsiksi vapauduttuaan kansan edustamisesta.
On muutoin nainen, kenen eduskuntatyöstä en muista minkäänlaista kansaa edustavaa lausetta tai tekoa, mutta lööpeistä ja mitä moninaisimmista niistä, muistan kuitenkin yhtä sun toista, vaikken lööppejä ostelekaan. Riittää, kun kauppajonoissa lueskelen lehtien otsikoita, ne kertoo jo kaiken lööppien henkilöstä/henkilöistä, ettei lehtiä tarvii ostella.
Toivottelen sulle, Cee, huomiseksi viherpiiperitöntä päivää
- friidu kivi- ja puutaloslummien kulmilta-
Mutta muista, Tanja on äänestetty eduskuntaan. Elikkä hänen aatoksiaan kannattavia on.
Pyydän anteeksi jatkuvia hesa -kommentteja, ne ei ole tarkoitettu sinulle vaan fakin piiperöille.
Helppoa siellä on piiperön käydä kaukolämmöllä lämmitetyssä suihkussa ennen työkkäriin lähtöä ja vaatia että ilvekset siirrettäis pohjoisemmaksi nuuksiosta.
Cee
e: AKT kun aloitti lakon, stadilaiset oli ihmeissään että milläs nyt kuljetaan mihkään. Suomen politiikan mukaan kaikki yksityinen liikenne tulisi kieltää ja ihmisten asua ahtaammin näinkin tukkoisessa maassa.
Miettiikö kukaan millä täällä juntilla yleensä kuljetaan oliko lakko jollaki tai ei? Täällä kun ei muut kulje ku yksityiset.
Sa*tanan tunarit!
e2: Toi loppu ei ollu abc.lle... vaan niille idiooteille jotka kannattaa yksitisautoilun vähentämistä, ja sit itkee kun bussikuskit menee lakkoon, ja sporakuskit

Koittakaa sitte tarpoo edes kilsa sinne unelmaduuniin jossain fakin aseman nurkilla niin spora ei tuukkaan..
Siinä on keinonahkaturkkilesbopellellä korkokenkineen hieman miettimistä...
^Tuosta Ceen jutusta mulle tulikin mieleen yksi juttu.. Mentiin bussilla sairaalaan ja pysäkiltä tuli aina samaan aikaan intialaisen näköinen mies ja hänen maanmiehensä.. Kaksi pysäkkiä myöhemmin nämä miehet poistuivat bussista.
Siis mä en kehtais mennä bussilla kahta pysäkkiä.. Kyseessä siis noin kolmekymppisset miehet.. eivät jaksaneet kävellä tuota matkaa.. Nokialla varmaa niin raskasta työtä että täytyy säästääkaikki energia siihen..
Itse kävelin yli 20 vuotta töihin ja mulla oli sentään 4 km matka yhteen suuntaan.. Johan tulee työmatkat kalliiksi jos ei pääse kävelleen.. Olsikohan miehet jääneet kotiin bussilakon sattuessa..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.