Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tarjolla junnuihin...
Puskaradio > Ilmoitustaulu > Hoitajaa, kyytiä, esittäjää, lenkkiseuraa .... > Junior handler koiraa kaivataan tai tarjotaan
Lydia
Elikäs etsinnässä on reipas ja innokas junnu. Iällä ja kokemuksella ei niinkään ole väliä, halu oppia ja koirien kaunis käsittely on jo suuri plussa. Ventovieraille en koiriani lainaksi anna, joten edellytyksenä olisi tulla etukäteen tutustumaan koiriin. Jos nämä "ehdot" eivät pelästytä laita itsestäsi esittely yksärinä ja katsotaan toimiiko yhteistyö.

Koirani:

-kk kääpiömäyräkoira Taru n. 6 vuotta [Taru tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta väsyy nopeasti.]
-suomenlapinkoira Enja 5 vuotta [Enja esiintyy hyvin, mutta vaatii ehdottomasti tutustumisen etukäteen.]
-tiibetinspanieli Myy 2 vuotta [Myy tykkää kaikista ja esiintymiskokemusta on jo kerinnyt karrtua nuoresta iästä huolimatta.]

Seuraava mahdollisuus pk-seudulla tulla tutustumaan koiriini on Match Show Vantaalla 12.6.10.
Mikäli kiinnostusta on, ota yhteyttä hyvissä ajoin!
NooorA
Olen kiinnostunut ja laitan yv.tä,ja muutes mikäs koira noista ois junnuihin tarjolla ?? biggrin.gif
Lydia
Riippuu siitä kuinka paljon on valmis töitä tekemään. Taru on suht' vähällä vaivalla kiva kehäkaveri.
Myytä ja Enjaa lainaan vain jos niiden kanssa treenataan etukäteen ja oikeasti on kiinnostusta tutustua koiraan kunnolla.
NooorA
Mä oisin ainakin kiinnostunut kaikista ! biggrin.gif Ps. ja ihan kunnolla oon kiinnostunut happy.gif
Suomenlapinkoirat
olisin kiinnostunut (varsinkin lapinkoirast) asun oulussa . oletteko ens vudelle tulos ouluun päin?
Lydia
Ei varmaan niin kauas lähdetä, mutta nyt syksyllä olisi tarkoitus mennä lappalaisten erkkariin Jyväskylään.
Suomenlapinkoirat
ok. JH tuomari on tuttu et vois tietty kysästä pääsiskö sen kyydillä
Lydia
^Laitapa yksärillä esittelyä itsestäsi, kiitos
Lydia
Aloitusviesti päivitetty smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.