Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Haraldista
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Hugis
Kävimme Haraldin kanssa tänään taas Kouvolassa kontrollikuvilla ja kyllä se nyt näyttää siltä, että ainakin tuolla leikatulla jalalla Harald köpsehtii tulevaisuudessakin happy.gif Luutuminen on tapahtunut normaaliin tapaan, jalan liikkuvuus on erinomainen ottaen huomioon, mikä sen kunto oli ennen leikkausta ja mitä se kävi operaation aikana läpi. Harald ei onnu enää ja nyt se saa liikkua niin paljon kuin sen pieni borkunsielu sietää smile.gif Liikuntaa pitääkin harrastaa topakasti, jotta saadaan vahvat lihakset tukemaan niveliä.

Mä olen niin onnellinen, että voisin itkeä. Enää meidän ei tarvitse käydä säännöllisissä kontrolleissa, käyn vaan hakemassa Haraldille kuukausittaiset Carthophen-piikit ohikulkiessani.

Mun pikkutaistelija makaa tuolla pihalla varjossa ja nukkuu rauhoituksen jälkihöyryjä pois päästään. Mä en voi muuta kuin katsella sitä höperö hymy naamallani wub.gif Yksi taistelu on voitettu thumbup1.gif
bellfegor
Tää oli ehkä viikon paras uutinen. Hugis, onnesta saa kyllä itkeä. *nyökyttelee pontevasti ja tarjoaa nekuliinaa*
Menenpä korkkaamaan yhden pikkupikkupullon skumppaa asian kunniaksi ja laitan saunan lämpiämään.

Lisäänpäs vielä, että sun pitää nyt kaivauttaa koissuille uima-allas pihalle, että saavat treenata. Voit tietty sitten itsekin siihen pulahtaa saunan jälkeen.
tizzian
Oi, mukava lukea noin iloisia uutisia! happy.gif
Turunen
Voi kun ihanaa! hug.gif thumbup.gif dogrun.gif smile.gif
vipa
Loistavaa laugh.gif Kiva kuulla hyviä uutisia biggrin.gif
Esmo
Ihanaa! thumbup.gif Onni että suloinen poika saa taas temmeltää täyttä päätä! dogrun.gif
Lydia
Hieno homma thumbup.gif
Vahtis
Jesss!! thumbup.gif
Wupsu
hyvä hienoa!! thumbup.gif
abc
LAINAUS(Hugis @ 8.7. 2009, 17:32) *
...kyllä se nyt näyttää siltä, että ainakin tuolla leikatulla jalalla Harald köpsehtii tulevaisuudessakin happy.gif

Mä olen niin onnellinen, että voisin itkeä.

Yksi taistelu on voitettu thumbup1.gif

Kiva tilanne Haraldille, mutta niin myös sulle Hugis thumbup.gif

Ja itkeä saa niin ilosta kuin onnesta. Sitähän tehdään pienemmistäkin asioista, eiks vain?? smile.gif

Ja mikä voiskaan olla parempaa kuin ensin taisto sairautta vastaan ja siitä taistosta sitten saavutettu se voitto teehee.gif
Annelinne
Kuulostaa loistavalta smile.gif

Nyt vaan tsemppiä että koivet pysyy kondiksessa!
Hugis
Haraldin koivet kestää sen, minkä ne kestää. Onnea mulle tuo se, että nyt sillä on lupa elää täyttä koiranelämää. Treenataan kovasti, jotta kintut kestäisivät kauemmin ja onneksi liikuttaminen on täällä niin helppoa. Tänäänkin juostiin koko porukalla tuolla hakkuuaukealla ja koirat löysi ihanan viilentävän ja haisevan mutalammikon. Hilla ja Hugo kävi sivistyneesti kahlaamassa, Harald varmuuden vuoksi viilensi takapuolenkin istumalla mudassa ja sitten sai jotenkin kuononsakin uitettua mudassa biggrin.gif

Eihän siinä mitään, mutta yhtäkkiä tajusin, että meillä on kiire Hillan kanssa rokotuksille ja lähdettiin kotiinpäin. Kun kaikki koirat oli saatu sisään, aikaa ei ollut enää muuhun kuin ajoon Haminaan, joten pojat jäi mutaisina kotiin... Kotiinpalatessa löysin Haraldin luonnollisesti sängystä rolleyes.gif Vaan nyt ei haittaa sekään, pääasia että se nauttii elostaan, lakanoita voi aina pestä.
sannukka
thumbup.gif Ihanaa oli taas pistäytyä täällä, ja nähdä tämä uutinen. biggrin.gif Mukavia lenkkejä koko H-laumalle.
kippax
Hyvä juttu thumbup.gif Hyvät uutiset tuo aina uskomattoman hyvän tunteen smile.gif
Hugis
Tänään käytiin Hauhtosen kanssa kaupungilla, ensin kahdessa eläinkaupassa hakemassa rapsutuksia ja nameja ja sitten tallailtiin toria ympäri ja katseltiin ihmisiä ja elämää. Päivä olikin maalaispojalle niin rankka, että se on nukkunut käytännössä koko loppupäivän, käynyt vaan välillä juomassa, syömässä ja tarpeillaan. Mutta mukavaa sillä oli koko väsymyksen edestä smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.