Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Messari 2009
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Turunen
Onkos täältä tiilenpäistä tulossa Messariin immeisiä ja olisiko mahdollista taas treffata jossain välissä kaffekupposen äärellä? happy.gif
Tiedän olen aikas ajoissa liikkeellä, mutta jo nyt on osa varmasti jo sinne ilmoittautunut. (Juu, en minä... joka unohti ilmoittaa Ellan sinne Heinolaan.. ph34r.gif )
Osa tiedoista varmaan löytyisi näyttelyketjusta, mutta halusin silti oman ketjun täle niin on helpompi löytää kaikki saman ketjun sisältä pomppimatta sivulta toiselle... rolleyes.gif
Niin itse vielä harkitsen Ellan ilmoittamista, mutta kasvattaja jo kyseli tuloani, haluaisi kasvattajaryhmän kokoon.
Niin ja sitten sellaista kyselen kokeneilta messarin kävijöiltä minne kannattaisi majoittua? moni paikka on jo varmaan varattuna täyteen... mutta tulee aikas pitkä matka ajella kumpanakin päivänä kotoa asti... unsure.gif
bellfegor
Messariin kannattaa varata ajoissa huone, jos meinaa hotellissa yöpyä. Mä henk.koht. olen suosinut aina Hotelli Pasilaa, josta on lyhyt matka Messukeskukseen ja Sokoshotellina se on edullisempi kuin Messukeskuksen yhteydessä oleva hotelli. Koirallinen huone kannattaa varata puhelimitse.
s-ml
Omenahotelli keskustassa taitaa olla hieman halvempi kuin Pasila. Se on muuten ihan meidän lähellä, jos tulen (en yhtään vielä tiedä, tuhat muuta juttua sitä ennen) voin ottaa sinut kyytiin tai mennään samalla lähijunalla. Ihan helppoa, ei tarvitse ainakaan autoa sinne tungokseen viedä. Jatkothan voi sitten järkätä keskustaan tai pistää Omppuhuone remonttiin biggrin.gif No, ei nyt sentään, mutta jotain sinne päin.

Kokemuksesta tiedän, etteivät nuo näyttelytreffit tahdo onnistua; kehät eri aikaan, shoppailua, tuttavia ja yksinkertaisesti ne unohtaa tai kaiken hässäkän keskellä ei jaksa kehän laidalta lähteä koiran ja tavaroiden kanssa mihinkään.
Turunen
LAINAUS(s-ml @ 22.7. 2009, 18:41) *
Kokemuksesta tiedän, etteivät nuo näyttelytreffit tahdo onnistua; kehät eri aikaan, shoppailua, tuttavia ja yksinkertaisesti ne unohtaa tai kaiken hässäkän keskellä ei jaksa kehän laidalta lähteä koiran ja tavaroiden kanssa mihinkään.

Juu, hankalia ne ainakin on... mutta pari vuotta sitten onnistui hyvin happy.gif

Ja voihan sitä ihan vaan kehän reunalla moikata, jos tunnistaa jotenkin, mä kun en tunne oikein teistä ketään niin hieman henkalaa sen takia...
bellfegor
Alustavasti hotelli varattu, joten saattaa olla mahdollista, että ilmaannun jopa Messariin. Paiskailen sitten Turuskalle viestiä, jos/kun olemme pelipaikalla. Koiruudet tosin jäävät kotiin.
Turunen
Hienoa että joku tuttu tulossa happy.gif
Saa nähdä miten selviän siellä hengissä, Ellan kanssa... voi olla että viime kerrasta jäi helppo tunne tavata kun ei ollut koiraa mukana... ph34r.gif
Mutta kamalan kalliiksi tuo reissu kyllä tulee... unsure.gif Ja Ellalle pitäisi vielä ostaa joku kevythäkki tai vastaava sinne...
Hugis
Mä en usko, että ilmoitan Hillaa messariin, mutta tulen kannustamaan Haraldin velipoikaa voittoon ja tapaamaan kasvattajaa happy.gif ellei mitään erikoista muuta ohjelmaa tule.
bellfegor
Jos aiot ostaa kevythäkin, niin hanki sen verran ajoissa, että Ella ehtii harjoitella siellä oloa. Peten koiratarvikkeesta saa suhteellisen edullisesti laadukkaan kevythäkin.
http://www.petenkoiratarvike.com/kevythäkk...8422100720.html
abc
Toihan vaikuttaa tosi hyvältä häkiltä. Sopis varmaan meillekin, kun en ole ollenkaan kiinnostunut niistä rautahäkeistä, ainakaan kannettavaksi minnekään suuntaan eikä niiden kasailukaan ihan helpointa oo. Nyt on pistettävä mietintämyssy päähän, että tullaanko radoilla niin paljon käymään, että kevythäkki koituisi todella hyödyksi.
Mutta kyllä se kuvassa ainakin näyttää ihan iisiltä ja ennen kaikkea mukana kuljettamiseen.
Turunen
Mä kävin viime viikolla katsomassa M&M:ssä niiden tarjontaa ja kokeilin mitä mieltä Ella on niistä, hieman se aristeli mennä sisään, mutta sit kun meni sisälle alkoi melkein nukkumaan rolleyes.gif mutta tietty ajoissa se on hankittava. Siellä maksoi Ellalle sopivan kokoinen tarjouksessa 79 egeä, mutta en muista kuinka kauan tuo tarjous on voimassa ja juuri nyt ei ole kukkarossa kuin matti... dry.gif
Lydia
Meillä on Mustin&Mirrin kevythäkki, ostimme sen nyt kesällä. Olisikohan peräti samankokoinen mitä Ella kokeili, sillä Enja mahtuu sinne hyvin ja hätätapauksessa voi koko poppoon laittaa sinne. Tyytyväinen oon ollut ja ainakin meillä kevythäkki on ollut suosittu pikkukoirien nukkumapaikkana.

Mä en vieläkään tiedä mitä teen Messarin kanssa... ajatuksena on ollut Runon ilmoittaminen, mutta pitää vielä pohtia.
Turunen
Mä sitten ilmoitin Ellan molemmille päiville, saa nähdä mitä tuostakin tulee oops.gif
Juttelin kasvattajan kanssa ainkin 7 italiaanoa on tulossa, myös yksi Ellan veli happy.gif
Lydia
Ketkäs nyt sitten ovat viikonloppuna messarissa?

Itse vielä kahden vaiheilla tulenko molempina päivinä... mutta kai se pakko on biggrin.gif
Turunen
Minä tulen sunnuntaina, jätän lauantaina väliin tuomari muutoksen takia.
Annelinne
Meillä ei menny kyllä sunnuntaina mitenkään loistokkaasti. Paavo sai sinisen nauhan ja arvostelussa kaikki muut oli "bra" paitsi että selkälinjasta huomautti, että pitäisi olla suorempi.

Katselin jälkikäteen kuvia osallistuneista basseteista ja kyllä mua vähän ihmetyttää tuo tuomarin huomio ja noin huomattava rankaiseminen. siellä oli monta vielä enemmän takakorkeeta koiraa tongue.gif Tuomari oli muutenkin hiukan outo. Arvosteli junnut, nuorten ja avoimen luokan koirat "oikeasti" ja sitten valiot sai kaikki eri:n. Koiria oli kuitenkin niin erilaisia kehässä että olis luullut että jotain eroja saa tehtyä niiden välille.

Paavo käyttäytyi välinpitämättömästi ja levottomasti kehässä - sen takia olisin ymmärtänyt pienen rokotuksen arvostelussa tongue.gif Oltiin liian myöhään paikalla ja Paavo ei ollut ehtinyt väsyä vielä yhtään. Se on aina huono juttu - pitäis ehtiä kuljettaa sitä pitkin käytäviä jonkun aikaa että tottuu siihen hälinään ja siihen, että koirakavereita on satapäin mutta niiden kanssa ei vain saa leikkiä biggrin.gif Sitä Paavo ei ihan tajua vieläkään - kaikki olis niin kivoja leikkikavereita!
Lydia
Mä olin turistina molempina päivinä, tosin sunnuntaina tuli käytyä kehässäkin. Mukavaa oli ja paljon tuli nähtyä tuttuja smile.gif Aika vaan tuntuu aina kiitävän, ja tuntuu ettei mitään kerkeä tekemään, vaikka koko päivän messarissa viettääkin. Sunnuntaina sitten piti koirille ostaa vähän tuliaisia smile.gif
Turunen
Meillä meni ihan mukavasti, näin hyviä ystäviä ja tätiäni sekä sain todella hyviä uusia ystäviä happy.gif Ella oli ihmeen rento tapaus ja kehässä suht koht hyvin, mitä nyt pikkuisen takerteli juoksussa, tuloksena EH thumbup.gif
s-ml
^ hyvä tulos tuollaisesta näyttelystä smile.gif

Keitäs muita siellä olikaan, Belf ainakin! Mites meni?
bellfegor
Jep, olin ja ihan turistina, mikä suomeksi tarkoittaa, että rahaa meni. Oltiin perjantaista sunnuntaihin Vantaalla hotellissa, joten ihan kiva, mutta vähän rankka lomareissu laugh.gif Piti lähteä jo perjantaina osin siksi, että vietiin yksi hoitokoira kotiinsa Helsinkiin ja osin siksi, että sai kumpanakin näyttelyaamuna lähteä ilman suunnatonta stressiä ajokeleistä. Mietittiin kyllä, että pitäiskö hoitolalle hankkia isompi auto, jotta voisi shoppailla ensi kerralla vielä vähän enemmän, kun oli edullisia tarjouksia...
s-ml
^ Jaahas, muistin taas kerran väärin, luulin, että koirakin oli kehässä.

Ihanko totta, Messarissa edullista? Ja sen kerran sitten, kun nämä bileet jäivät välistä dry.gif
Turunen
^Juu ja arvaa harmittaako!!! wallbash.gif mä ostin juuri viime viikolla Ellalle murosäkin josta maksoin 70 ja sama säkki olisi maksanut messarissa 50! sneaky2.gif Ja Ella syö niin vähän noita muroja ettei kannattanut ostaa toista jemmaan, olisi vain päiväys mennyt vanhaksi ja murot piloille...
Itse en kyllä ostanut mitään, tai no uuden näyttelytaluttimen ja numerolapun pidikkeen käsivarteen, siinä kaikki mun ostokset lookaround.gif
Niin ja kiitos! Ella on saanut kaikissa kahdessa näyttelyssä joihin on osallistunut saman tuloksen.
sipa
Ellalle onnea.. thumbup.gif Nyt sit sekin on ohi ja sun ei tarvii nähdä unia enään.. biggrin.gif
bellfegor
Ei ne murot niin äkkiä pilalle mene, vaikka päiväys vähän olisikin jo ohitse. Kunhan on kuivassa ja suht viileässä säilytetty.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.