Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Junnujen eri kuviot ja kirjaimet
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
essiww
Elikkäs, mitä kirjaimia/kuvioita, hieman erikoisia/ei erikoisia sinulle on junnuissa teetetty ? smile.gif

Itselläni on eräässä mätsärissä teetetty N, en ole ennen kuullut että sitäkin teetetään. Sitten ei ole teetetty muuta minulle kuin kolmio, edestakaisin, L ja T.

PS. Aiheen voi poistaa jos on jo olemassa.
Partis
Mulle on teetetty joku puoliympyrä kossain mätsärissä.
KYSYMYS JOHON TARVIIN PIKASEN VASTAUKSEN!!!!!!
Jos olen ilmoittautunut porin kv:ssä 11-13 vuotiaisiin ja olen porista myös, niin olenko piirimestaruuskisoissa suoraan?confused.gif? pliis vastatkaa pikaisesti!!! unsure.gif
-Paupi-
LAINAUS(Partis @ 1.8. 2009, 10:38) *
Jos olen ilmoittautunut porin kv:ssä 11-13 vuotiaisiin ja olen porista myös, niin olenko piirimestaruuskisoissa suoraan? confused.gif ? pliis vastatkaa pikaisesti!!! unsure.gif

Olet smile.gif
Jeenna
Mulle on tehty L, T, Ympyrä väärinpäin, Kolmio väärinpäin, edes-takasin, ympyrä oikeinpäin, kolmio oikeinpäin.. smile.gif
ansku^
Mulle on mätseissä ja virallisissa kilpailuissa teetettey kolmio oikein ja väärinpäin, edestakaisin, ja silleen jännästi edestakaisin, ympyrä ja hmm. L ja T kirjain, ei muita : D
Nooraa
mulle ei oo ku T, L, kolmio ja tietty ympyrä, mut tarkottaks se, "kolmio tai ympyrä" väärin päin, että koira on vaan sitten on oikeessa kädessä ja juostaan myötä päivään se kuvio? mulle uutta tongue.gif
Suomenlapinkoirat
nooraaa//joo.
mä oon kuullu myös et jollekki on teetetty x kirjain...
Nomy's
aika perus,

Ympäri

Kolmio

Edestakasin

T

L

Kolmio väärinpäin
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.