Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvää syntymäpäivää Sannukka
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
sipa
hug.gif

tizzian
Paljon Onnea! flowers.gif
vipa
PALJON ONNEA flowers.gif hug.gif
Esmo
Hyvää synttäripäivää! happybday.gif
Lydia
Paljon onnea! flowers.gif
happybday.gif
abc
Railakasta synttäripäivää Sannukka flowers.gif
Hugis
Oikein paljon onnea meiltäkin flowers.gif
sannukka
Myöhästyneet kiitokset kaikille. hug.gif Ja jollen ihan väärin muista, myöhästyneet onnittelut sm-l. flowers.gif (ei oo mielikuviin luottaminen, mut joku täältä se oli, jollei ollu smäläri biggrin.gif )
s-ml
^ voi juku mikä muisti sulla! ja ihan tuo osui oikein smile.gif Onnea meille näin myöhästyneenä, mutta mä muistin just nyt Sipan! Sipa on ihka varmasti elokuun nainen myöskin! Päivä on sitten eri juttu..joku alkukuusta? cool.gif
Eipäs olekaan alkukuusta, kävin vakoilemassa. Sipa vielä valmistelee synttäreitään, muutama yö vielä. Pitääkin onnitella jo valmiiksi! onneaonneaonneaonneeeaaaa smile.gif
sannukka
^Ou jee, muistin synttärit, mut en viivan paikkaa. laugh.gif Ja siitä ei ollu sit ku hetki, ku lueskelin sun kirjotuksia... Mitäs se enteilikään, ku lähimuisti heikkenee? (ja onnea Sipa, vielä ku muistan wink.gif )
sipa
LAINAUS(s-ml @ 16.8. 2009, 21:34) *
^ voi juku mikä muisti sulla! ja ihan tuo osui oikein smile.gif Onnea meille näin myöhästyneenä, mutta mä muistin just nyt Sipan! Sipa on ihka varmasti elokuun nainen myöskin! Päivä on sitten eri juttu..joku alkukuusta? cool.gif
Eipäs olekaan alkukuusta, kävin vakoilemassa. Sipa vielä valmistelee synttäreitään, muutama yö vielä. Pitääkin onnitella jo valmiiksi! onneaonneaonneaonneeeaaaa smile.gif

Kiitos onnittelusita, vaikka onhan tässä viellä viisi päivää aikaa.. Mä en kyllä muistanut sun synttäreitä yhtään, että onneksi olkoon näin jälkikäteen.. hug.gif Sannukan nyt muistin kun se on tuolla ylhäällä..

LAINAUS(sannukka @ 16.8. 2009, 22:42) *
^Ou jee, muistin synttärit, mut en viivan paikkaa. laugh.gif Ja siitä ei ollu sit ku hetki, ku lueskelin sun kirjotuksia... Mitäs se enteilikään, ku lähimuisti heikkenee? (ja onnea Sipa, vielä ku muistan wink.gif )

No ei saa hossuu..
Turunen
Kaikille synttäreitään viettäneille myöhästyneet onnittelut ja kaikille lähitulevaisuudessa niitä viettäville etukäteen suuren suuret onnittelut thumbup.gif
Syysterkuin Hajamielinen... oops.gif
Hugis
Siis mä menin jo ihan sekaisin, kellä nyt on ollut ja kellä on vasta tulossa synttärit oops.gif biggrin.gif

Mutta joka tapauksessa toivottelen onnea kaikille happybday.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.