Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Smälärille
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2
Cee
Mä nyt sitte ostin uuden kameran. En ehkä hyvää, mutta Canonin EOS1000...
Niin ettei sunkaan tartte sitte ilmotella mun venäläisestä kamerasta, kun son japanilainen... biggrin.gif

Cee
s-ml
Waude, joko sieltä teiltä saa kameroitakin vai netistäkö tilasit smile.gif Et sinä sitte kovin pöndellä enää asukaan.
Laitas muutama kuva näytille, uskon sitten paremmin, että neukkulook on taakse jäänyttä aikaa.

Laitoitkin mallin jo, kyllähän tuolla kuvia ottaa smile.gif Mitä maksoit?
abc
LAINAUS(abc @ 5.8. 2009, 11:22) *
Elikkäs mihis ne KUVAT UNOHTU sun tekemistäs patioista ja muista....?

Heh w00t.gif , no tännekös niitä odotettuja kuvia alkaakin räpsimisen jälkeen tulemaan... Ja ihka uudella kameralla.
Cee
LAINAUS(abc @ 14.8. 2009, 16:05) *
Heh w00t.gif , no tännekös niitä odotettuja kuvia alkaakin räpsimisen jälkeen tulemaan... Ja ihka uudella kameralla.

Puolet uudesta patiosta:

Cee
s-ml
Sulla on ihan selvästi siellä nainen talossa; ilmestynyt terassia, puutarhakalusteita ja kukkia, jopa vääränrotuinen koira kurkkii aidan raosta. Mites oli ennen.. portailla istuen tais mennä röökit ja kaljat, jos oikein muistan juttujasi smile.gif

Tänään juuri katselin meidän K-raudassa noita samoja aidan kappaleita, tosin olivat raakalautaa ja puoleen hintaan. Ehdotin, että laitetaas meidän talon päädyn yläikkunoiden yläpuolelle pulujen esteeksi muutama tuollainen maalattuna. Eipä mennyt ehdotus läpi, miehen mielestä ei voisi olla typerämpää kuin katsella aidan kappaleita talon päätykolmiossa. No höh! Miehet ovat sitten tylsiä, ei mitään mielikuvitusta saati hauskuutta, joten ei tullut meidän taloon tuota aitaa. Täytyy kyllä myöntää, että onhan se noin aitana paremman näköistä kuin päätykolmiossa, ehkä smile.gif
Cee
LAINAUS(s-ml @ 14.8. 2009, 14:54) *
Laitoitkin mallin jo, kyllähän tuolla kuvia ottaa smile.gif Mitä maksoit?

Sori että unohdin heti vastaa, alta viidensadan on nykyään. Siis vakioputkella..

Cee
Cee
LAINAUS(s-ml @ 14.8. 2009, 23:02) *
Sulla on ihan selvästi siellä nainen talossa; ilmestynyt terassia, puutarhakalusteita ja kukkia, jopa vääränrotuinen koira kurkkii aidan raosta.

Sellanen on ihan pieni fakta, että ei edes tosipelikapteeni tee valintojaan itse...

Cee
Cee
Sen verran on kamerasta pakko sanoa, ettei sen yli 10 miljoonasta pikselistä ole välttämättä iloa kun mulla on vaan 26" näyttö...

Cee
s-ml
^ no, jos sulla onkin joku neukkunäyttö smile.gif Joku muu voi silti iloita sun kamerasi ominaisuuksista.

Aika kivasti tullut hinnat alas täällä meilläkin, ei välttämättä tarvitse kameraakaan enää ulkomailta tuoda. Tuo mallihan viime vuodelta, silti jo alle viidensadan. Muta se on vasta alkua. Kohta huomaat mitä kaikkea lisäkamaa tarvitset, se on loputon tuo varustekrääsä kamerapuolellakin. Osta nyt ainakin vastavalosuoja, se on tosi kätsy ja tarpeellinen. Vai tuliko se jo kameran mukana? Muistaakseni me jouduimme sen erikseen ostamaan.

Ei ollut tarkoitus arvostella kenenkään valintoja, muuten vaan tuli vanhat jutut mieleen. Vähän nillitystä nimistä; patio on eri asia kuin terassi. Patio tehdään kivestä, usein marmorista ja siinä on kate. Nämä meidän kotimaiset viritykset puusta ovat terasseja.

Cee
LAINAUS(s-ml @ 15.8. 2009, 17:48) *
^ no, jos sulla onkin joku neukkunäyttö smile.gif Joku muu voi silti iloita sun kamerasi ominaisuuksista.

Aika kivasti tullut hinnat alas täällä meilläkin, ei välttämättä tarvitse kameraakaan enää ulkomailta tuoda. Tuo mallihan viime vuodelta, silti jo alle viidensadan. Muta se on vasta alkua. Kohta huomaat mitä kaikkea lisäkamaa tarvitset, se on loputon tuo varustekrääsä kamerapuolellakin. Osta nyt ainakin vastavalosuoja, se on tosi kätsy ja tarpeellinen. Vai tuliko se jo kameran mukana? Muistaakseni me jouduimme sen erikseen ostamaan.

Ne on edelleen lisävarusteita.

Ei ollut tarkoitus arvostella kenenkään valintoja, muuten vaan tuli vanhat jutut mieleen. Vähän nillitystä nimistä; patio on eri asia kuin terassi. Patio tehdään kivestä, usein marmorista ja siinä on kate. Nämä meidän kotimaiset viritykset puusta ovat terasseja.

Siis hä, enkö mä nyt sitte tehnykkään uutta patiota Villa Ceen rantaan. Elikkä tuli tehtyä vaan kuisti mökin pihalle. Ne Starkin myyjät kyllä kusetti mua....

Cee
Cee

no ei tää ihan venäläinen ole, fujitsu lukee kyljessä:

toki vanhahtavan tää on jo ohjaimineen.. Elikkä SL3260W on näyttö... ( http://ts.fujitsu.com/Resources/17/1620284994.jpg ) vaikka kyllä mä tajuan ettei sua kiinnosta mikään noin venäläinen juttu..

Cee
s-ml
juu, ei kiinnosta ei.

Teillä on siellä Starkki, ei meillä vaan, ihme maaseutu teillä. Etelässä Starkit ovat kaupungeissa ja täällä landella K-rauta ja Hankkija. Tosin en tiedä onko Hankkijalla puutavaraa, ehkä sielläkin joku pätkä aitaa voi olla. Ainakin siellä myydään puutarhakasveja smile.gif
sipa
No tulihan siitä terassista sentään kuva.. thumbup.gif Ihan hyvä tekele tuokin.. Missäs se loppuosa on kun laitoit tekstin kuvan päälle "puolet uudesta patiosta"..
Cee
LAINAUS(sipa @ 17.8. 2009, 07:55) *
No tulihan siitä terassista sentään kuva.. thumbup.gif Ihan hyvä tekele tuokin.. Missäs se loppuosa on kun laitoit tekstin kuvan päälle "puolet uudesta patiosta"..

Se on ton osan jatkeena taloa toiseen suuntaan.

Cee
Cee
Tänään juuri katselin meidän K-raudassa noita samoja aidan kappaleita, tosin olivat raakalautaa ja puoleen hintaan. Ehdotin, että laitetaas meidän talon päädyn yläikkunoiden yläpuolelle pulujen esteeksi muutama tuollainen maalattuna. Eipä mennyt ehdotus läpi, miehen mielestä ei voisi olla typerämpää kuin katsella aidan kappaleita talon päätykolmiossa. No höh! Miehet ovat sitten tylsiä, ei mitään mielikuvitusta saati hauskuutta, joten ei tullut meidän taloon tuota aitaa.

Sori, tätä unohdin jo ajat sitte kommentoida. Toi mun kuisti on tehty ihan metritavarasta. Toki nuo muotoillut pystylaudat on muotoillu joku muu.. K-Raudan aidankappaleet on pikkusen kevyempää tekoa. Niihin ei paljo kännissä nojailla eikä rojahdeta, joka taas on mun kaiken rakentamisen vähimmäisvaatimus...

Cee
s-ml
Oletko koskaan harkinnut turvakypärän hankintaa? Vois olla ihan tarpeellinen.
wiputar
Mutta entä jos ei ole mitään suojeltavaa sillä saralla?
abc
LAINAUS(Cee @ 14.8. 2009, 21:41) *
Puolet uudesta patiosta:

Cee

Komea terassi. Ja tilava.

Sulla on ihan selvästi siellä nainen talossa;...

Samoilla ajatuksilla minäkin kuvaa katselin. Musta toi tilavuus terassilla on tosi hyvä. Samoin Sipan vaunulla, vaikka on paikkana pienempi kuin Ceellä, niin sielläkin on saatu avaruutta terassille.

LAINAUS(Cee @ 15.8. 2009, 12:15) *
Sellanen on ihan pieni fakta, että ei edes tosipelikapteeni tee valintojaan itse...
Cee

Ja tässähän tosipelikapteeni sitten itsekin myöntää kuka huushollissa valinnat tekee biggrin.gif . Ja turhaa sitä on vähätellä sanomalla, että ihan pieni fakta..., nimittäin muistan hyvinkin kenellä siinä huushollissa on ne puusepän taidot. Puusepättärellä tietenkin thumbup1.gif ja niihin taitoihin, kun on lisänä vielä naisen näkemys asioista, niin "ovot", muutahan ei voi sitten edes odottaakaan kuin onnistunutta lopputulosta.
Cee
LAINAUS(abc @ 25.8. 2009, 14:40) *
nimittäin muistan hyvinkin kenellä siinä huushollissa on ne puusepän taidot. Puusepättärellä tietenkin thumbup1.gif ja niihin taitoihin, kun on lisänä vielä naisen näkemys asioista, niin "ovot", muutahan ei voi sitten edes odottaakaan kuin onnistunutta lopputulosta.

Niin sä luulit että puusepäntaitoja on jotenkin rajattu/ talous? biggrin.gif
Tässä talossa niitä on kolme kertaa enemmän kuin normaalitaloudessa vaikka ottaa sen toisen osallistujan 10% pois...

Cee
-merbaulogi-
abc
LAINAUS(Cee @ 25.8. 2009, 19:16) *
Niin sä luulit että puusepäntaitoja on jotenkin rajattu/ talous? biggrin.gif ...
Cee
-merbaulogi-

Juu, ja vielä täsmennettynä, että 1 per talous biggrin.gif .

Tässä on vielä kysyttävä, että mitäs alaa sä nyt edustat? -merbaulogi- on aivan tuntematon käsite mulle.
Ja sitten toinen kysymys, jokos sun hyper super metsästyskoira on päässyt aitauksesta muuallekin kuin grillin viereen?

Uteliaana
- tavallinen "mä vaan tyyppi" -
Kaptah
QUOTE (abc @ 28.8. 2009, 17:00) *
Juu, ja vielä täsmennettynä, että 1 per talous biggrin.gif .

Tässä on vielä kysyttävä, että mitäs alaa sä nyt edustat? -merbaulogi- on aivan tuntematon käsite mulle.
Ja sitten toinen kysymys, jokos sun hyper super metsästyskoira on päässyt aitauksesta muuallekin kuin grillin viereen?

Uteliaana
- tavallinen "mä vaan tyyppi" -

Tietty se on tyyppi joka kulkee nokka kiinni kasvissa, joka tieteellisissä piireissä tunnetaan nimella :"
Intsia Bijuga Palembanica"

Ts. on rähmällään lattialla ! whistling.gif
Cee
LAINAUS(abc @ 28.8. 2009, 17:00) *

Kaptah tuohon jo vastasikin, elikkä touhuan ylimystön touhuja kuten aina....

LAINAUS(abc @ 28.8. 2009, 17:00) *

On juu tietenkin. Tosin aika vähän, kun nyt pat.. Öh, anteeksi siis kuistin tultua valmiiksi, mä olen rakennellut suoraa itäväylää koiratarhasta taloon. Elikkä siitä tulee sellanen, että koirat saa vaan sivuovesta päästää suoraan tarhaan. Sellanen käytävä tms.. Koiratarha tarttee muutenkin pientä saneerausta. Mä teen sitä mun koirille osoittamalla elvytysbudjetilla, jonka pitäis auttaa näiden vaikeiden aikojen ohi.

Metsästyksestä vielä: on se oikeasti kiva taas kattella kun koira on ihan oikeasti tohkeissaan ku lähetään metille...

Cee

Cee
LAINAUS(s-ml @ 15.8. 2009, 16:48) *

No mä aloin nyt iloitsemaan kamerasta ostamalla isomman näytön:

Mäkin kyllästyin jo typeriin 26" neukkunäyttöihin ja hommasin videotykin että voin katsella koiraani tarpeeksi!

Oikein vähä niinku naurattaa kun akat oottaa jotain typerää kennelliiton lehteä ja tihrustaa siitä geelikuvia samalla kun syö/juo borssikeittoa.
Mä ainakin kattelen mieluummin koiraani silleen kunnolla ja vaikkapa arvostelen sitä sitte kuvien perusteella. Tai siis oikeastaan tollaisten kuvajulkaisujen (niiksi voi mun kuvia jo seinällä kutsua) perusteella. Eilen mun koira sai sertin kun katselin kuvia tolla tykillä!

Mua aina on hymyilyttäny kuinka ihmiset kuskaa koiriaan muiden arvosteltavaksi. Mä hoidan tarkatkin arvostelut aina ihan itte. Ja olen aina ollut oikeassa.

No mutta tytöt, sulkekaas nyt se 15" läppäri ja menkää vaikka kävelylle, niin näätte tekin joskus muutakin kuin pikselimössöä...

Cee
-Ceeversal studios-

e: Aivan, tykki ei ole vielä paikallaan, ja se näkyy kuvasta.

e2: Tää vain smälärille, koska muut ei ymmärtäis kuitenkaan.. Siis toihan on FullHD-tykki, ja näytön koko jää säälittävään 100" huoneen koosta johtuen.

e3: Niin huomaan kyllä itsekkin ettei näytön värit ole optimaaliset, mutta unohdin sen leffa -modelle ennen kuvaa. katselin Tarantinon uusimman juuri ennen...
Se muuten oli ihan kiohtuullinen elokuva, tyypillinen tarantino. http://www.imdb.com/title/tt0361748/

e4: pakko muuten myöntää, että mun aika uus neliydinprosessoritietsikka meinaa hyytyä, kun kattelen klamydiaa tykillä, käytän mozillaa 26" neukkunäytöllä ja samalla siirrän isoja tiedostoja... Mutta osittain laitan sen näytönohjaimen syyksi. Jos se olisi vielä jouhevampi, se kykenisi käsittelemään tietoa nopeammin ja vapauttamaan prossuille tilaa.
Mutta tää nykyinen ohjain on ihan perseestä, laitan edellisen tähän uuteen koneeseen het kun ehdin.

e: Tuli yhtäkkiä mieleen sanoa tämä: Kuva koirasta on omani, koira odottaa tarhassa ruokaansa. Kuvaa EI SAA käyttää mihinkään eläinsuojelullisiin tarpeisiin. Eikä muutenkaan, koska koiran edessä on verkkoa jonka joku vanha swedulesbodöllis tai hänen tyttärensä lounaissuomesta pitäisi eläinrääkkäyksenä.
pidätän kaikki oikeudet kuvaan itselläni.
Niin, miksi tääläinen turha maininta? Kysykää sivistysmaiden oikeuslaitoksilta.
Kaptah
Mullapa on tämmönen 5 m NABUSCOPE
s-ml
Täytyy myöntää hämmästykseni, mistä tämä varusteluinto..? mutta pakko huomauttaa, että tuo kankaan asettelu on kyllä neukuista. Et kai oikeasti ajattele sitä pitää ikkunan edessä tai katsella sivusohvalta? Onko loput kajarit sivulla ja takana? No joo, tuo koko nyt muuten on aikas kohdallaan smile.gif
Tarantinon leffasta ollaan sit ihan hiljaa vielä muutama viikko smile.gif . En halua yhtään kuulla millainen se onkaan. Paitsi arvata voin kyllä.

Katselin just nyt iltapäivällä Troelin Ikuistetut hetket, kamera on yhtenä pääosana tässä palkitussa filmissä. Jopa pohjanmaallakin leffa on arvosteltu,
http://www.keskipohjanmaa.net/gen/528385.asp Tämä kantsii katsoa jo hienon ajankuvan, kuvauksen ja näyttelijöiden takia. Tarina perustuu tositapahtumiin. Tuon voi lainata vaikka kirjastosta. Voin vannoa, ettei ole mitään tekemistä Tarantinon tyylin kanssa smile.gif

Olikin vähällä, etten huomauttanut koiran anovasta ilmeestä- päästä mut pois täältä tarhasta- mutta en sitten sano.
Tääkin odottaa ruokaa, tosin saalistaa mielessään järvellä uiskentelevia lintuja. Ei ihan täydellinen kuva, toinen silmä liian peitossa, mutta olosuhteisiin nähden..

Ai niin, tuo nabulan teatteri on aika neukuista smile.gif

ja vielä, meidänkin koiralla on minusta väriin nähden liian vaaleat silmät, vaikka onkin valiogeelari.
Cee
LAINAUS(s-ml @ 29.11. 2009, 17:31) *
Täytyy myöntää hämmästykseni, mistä tämä varusteluinto..? mutta pakko huomauttaa, että tuo kankaan asettelu on kyllä neukuista. Et kai oikeasti ajattele sitä pitää ikkunan edessä tai katsella sivusohvalta? Onko loput kajarit sivulla ja takana? No joo, tuo koko nyt muuten on aikas kohdallaan smile.gif

Tuo sivusohva on todellakin sivusohva, leffoja katsellaan pääsohvalta biggrin.gif
Ei tuo kangas aina alhaalla ole ikkunan edessä, katsos kuten ehkä voit aavistaa, sen voi rullata ylös..

Cee
-kosmonautti-
s-ml
^ en nyt sitä tarkoittanut, vaan, että ikkunasta tuleva valo voi häiritä katselua. Niin siis mikä valo, kun sitähän ei just nyt ole, mutta tulevaisuudessa. Meillä oli myös tuollai ikkunan edessä jopa muutamia vuosia, aina hitutti se takaa tuleva valo. Sälekaihtimet eivät ole täysin valon pitävät vaan pimennysverhot tai-kaihtimet ovat sitä varten. Seuraavat ostoslistalle tai Singer polkaistaan käyntiin? smile.gif

enkä kiroillut, kirjoitin heti hitutti
sipa
On meilläkin "kotiteatteri" vaikkakin vanhanaikainen, kun on diaprojektori.. laugh.gif Täytyykin näin pimeenä aikana laittaa kangas ylös ja käydä läpi kaikki vanhat diakuvat. thumbup.gif
s-ml
wanhaa diaprojektoria ei voita mikään smile.gif
LaRa & Olli
^ja ^^ laugh.gif
Porukoiden wanha kaitafilmiprojektori menee kyllä melkein samaan kategoriaa! Ja kangas todellakin vedettiin ylös eikä alas, kuten näissä moderneisa versioissa. happy.gif Harmi vaan kun se projektori sanoin muutama vuosi sitten sopimuksensa irti... Pitää varmaan kannustaa porukoita viemään ne vanhat kaitafilmit johonkin valokuvausliikkeeseen ja teettää niistä dvd verviot tai jotain - hauskoja mykkäfilmejä sieltä kyllä löytyy joukosta allekirjoittaneen lapsuusajoilta oops.gif
Cee
LAINAUS(s-ml @ 29.11. 2009, 20:57) *
^ en nyt sitä tarkoittanut, vaan, että ikkunasta tuleva valo voi häiritä katselua. Niin siis mikä valo, kun sitähän ei just nyt ole, mutta tulevaisuudessa. Meillä oli myös tuollai ikkunan edessä jopa muutamia vuosia, aina hitutti se takaa tuleva valo. Sälekaihtimet eivät ole täysin valon pitävät vaan pimennysverhot tai-kaihtimet ovat sitä varten. Seuraavat ostoslistalle tai Singer polkaistaan käyntiin? smile.gif

enkä kiroillut, kirjoitin heti hitutti

Noi on kevään murheita, koska olin muutenkin ajatellut siirtää studioni alimpaan kerrokseen...

Cee
Cee
LAINAUS(s-ml @ 29.11. 2009, 17:31) *
Tarantinon leffasta ollaan sit ihan hiljaa vielä muutama viikko smile.gif . En halua yhtään kuulla millainen se onkaan. Paitsi arvata voin kyllä.

No ei tulis mieleenkään kertoa mitään, mutta se kohta kun ruvetaan puukolla korvaamaan riisuttua univor... Öh, siis ei mitään biggrin.gif

Cee
s-ml
HILJAAAAA NYT

Cee
No joo joo, ethän säkään kertonut kaikkea tosta sun ruotsifilmistä biggrin.gif

Cee

e: asiasta toiseen, kyllä mun mielestä suomifilmienkin taso on noussut viime aikoina. Esim. Rööperi oli hyvä, tai ainakin aika hyvä elokuva.
Ja paljon muitakin kotimaisia hyviä leffoja kattellut. Siis suht toiminnallisiakin. Tottakai täytyy muistaa, että budjetti on mitä on, mutta nykynäyttelijät on hyviä. Ne alkaa nykyään olla elokuvissa jo aika luonnollisen oloisia, toisin kuin kotimaisissa sarjoissa (vaikkapa kotikatu tms tuuba).
s-ml
^ totta muuten, kotimaiset leffat ovat nykyään jopa katseltavia ja hyviä eikä tarvitse kärsiä myötähäpeää kuten joskus aikoinaan smile.gif Jopa maailmallakin menestyy muutkin kuin Kaurismäki.

Kiinnostaisi tuo Koivusalon Täällä Pohjantähden alla, osin uteliaisuudestakin minkälaisen version hän on siitä tehnyt. Mikään Koivusalo fani en kylläkään ole, mutta ihan aiheen takia. Tosin aika hyvä oli Irwinkin, ei silti. Hyvät näyttelijät pelastavat paljon, vaikkei ohjaaja niin kaksinen olisikaan smile.gif
Vaan eipä tässä ole aikaa lähteä leffateattereihin enkä Koivusaloa osta ikinä, mutta vuokrata voi. Sitten vuoden päästä..kauanko kotimainen kestää tulla vuokramarkkinoille? Osa on tullut suht nopeastikin, kuten vaikka Kummelin typerän kreisi leffa biggrin.gif

"Täällä Pohjantähden alla on realistinen ja syvästi humaani tarina niistä suunnattomista ja epäinhimillisistä uhrauksista joita pienet ihmiset ja tavalliset perheet joutuvat tekemään, hiekanmurusina historian rattaissa. "
syvästi humaania Koivusaloa, hmm.
Cee
LAINAUS(s-ml @ 1.12. 2009, 20:35) *
^ totta muuten, kotimaiset leffat ovat nykyään jopa katseltavia ja hyviä eikä tarvitse kärsiä myötähäpeää kuten joskus aikoinaan smile.gif Jopa maailmallakin menestyy muutkin kuin Kaurismäki.

Kiinnostaisi tuo Koivusalon Täällä Pohjantähden alla, osin uteliaisuudestakin minkälaisen version hän on siitä tehnyt. Mikään Koivusalo fani en kylläkään ole, mutta ihan aiheen takia. Tosin aika hyvä oli Irwinkin, ei silti. Hyvät näyttelijät pelastavat paljon, vaikkei ohjaaja niin kaksinen olisikaan smile.gif
Vaan eipä tässä ole aikaa lähteä leffateattereihin enkä Koivusaloa osta ikinä, mutta vuokrata voi. Sitten vuoden päästä..kauanko kotimainen kestää tulla vuokramarkkinoille? Osa on tullut suht nopeastikin, kuten vaikka Kummelin typerän kreisi leffa biggrin.gif

"Täällä Pohjantähden alla on realistinen ja syvästi humaani tarina niistä suunnattomista ja epäinhimillisistä uhrauksista joita pienet ihmiset ja tavalliset perheet joutuvat tekemään, hiekanmurusina historian rattaissa. "
syvästi humaania Koivusaloa, hmm.

Kaikki elokuvat tulee vuokramarkkinoille tietyllä kaavalla. Ensin rahastetaan leffassa kävijät, sitte ostajat, ja lopuksi vuokraajat. Kuinka nopeasti ne tulee vuokralle? Mitä paree leffa, sen hitaammin, koska kaksi edellistä businesvaihetta kolmesta on kesken.

Elikkä jos haluaa vuokrata, joutuu odottelemaan.

No menet sitte katsoon Koivusalon leffan, ja tuet myös elokuvantekijöitä kannustaen tekemään lisää elokuvia.

Cee
s-ml
niin tai tuet Koivusalon omaa yhtiötä Artista-filmiä, siksi just en osta. Tosin vetäähän siinä välistä muutama muukin. Eikun odotetaan sitä vuokrafilmiä. Noinhan se menee, rahat pois joka hemmolta. Toisaalta on hienoa, että on valinnanmahdollisuuksia, myös tv-kanavat lisäksi.
Nyt pitää katsoa ykköseltä Leijonan talvi minisarja. Vaikuttaa hyvältä.
Cee
Tolle mun videotykille alkaa kertyä jo hintaa. Kangas ties mitä, että päästään 100" näyttöön, teline 90,- ja HDMI - kaapeli 40,-
Siihen lisäks apusohvan uus arkkupöytä 250,- Jnejnejne...

no mutta, sitä kutsuttaneen edelleen kapitalismiksi, elikkä siis sitä, että ne tuhlaa joilla on varaa biggrin.gif

Cee
Cee
LAINAUS(Cee @ 30.11. 2009, 18:45) *
Noi on kevään murheita, koska olin muutenkin ajatellut siirtää studioni alimpaan kerrokseen...

Cee

pakko mainita vielä, että nykytykeissä riittää kyllä Luxeja myös päivällä. Elikkä maailma on hieman muuttunu sun diaprokterioiden ja mun fullhdtykin välissä.

Cee
abc
Mihinkäs meinaat tolla avaruuskapselilla lentää, astronautti hyvä?? Ethän mahdu edes itse mukaan, kun on niin pieni laite unsure.gif .

Ja jos mä olisin ollut sinä ja mulla sun parempi puoliskos, niin varmasti oisin oivaltanut käyttää puoliskon kykyjä hyväkseni ja säästänyt monta euroo ton tapaisen pöydän työkuluista rolleyes.gif .
s-ml
Ihanko totta smile.gif eikä meillä ole diaprojektoria, joka on suuri vaje. Jää vanhat -60-luvulla toisen puoliskon suvussa otetut diat katsomatta, se on surku se. Muutaman kerran lainattu projektoria, ja voi mikä maailma silloin on ollut! Vesi kirkasta, jopa Suomenlahdella näkee pohjaan asti, veneetkin enemmän haastavia ja miehet rautaa. Taisi aurinkokin paistaa kirkkaammin cool.gif
Täytyy vielä mainita kuinka hyvin diat säilyvätkään, aika ehdoton kuvien säilytysmuoto.

Niin ja ei ole kyse luxeista, vaan katselua häiritsevästä sivusta tulevasta ylimääräisestä valosta.
s-ml
Meille tuli tämä tai oikeastaan kaksi.
Cee
LAINAUS(s-ml @ 7.12. 2009, 19:52) *
Meille tuli tämä tai oikeastaan kaksi.

No milläs sä aiot kuvaelmia katsella, jollain säälittävällä antifullhd 42" näytöllä?
Noin muuten makee kamera! Onnittelut!

Cee

e: voisit kyllä tulla kuvaan mun täydellistä koiraa muutaman tunnin, niin sais sitte sen urotöitä aina katsella biggrin.gif
s-ml
Mä yritän lainata taas sitä projektoria ja kokeilla toimisiko niin smile.gif tai siis sen mukana tulevaa kangasta, onhan meillä seinääkin cool.gif
Joo, kyllähän tuohon mahtuu kuvaa vaikkapa lapukoista.
Cee
LAINAUS(s-ml @ 7.12. 2009, 20:15) *
Mä yritän lainata taas sitä projektoria ja kokeilla toimisiko niin smile.gif tai siis sen mukana tulevaa kangasta, onhan meillä seinääkin cool.gif
Joo, kyllähän tuohon mahtuu kuvaa vaikkapa lapukoista.

Tietenkin on vaihtoehto liikkumattomien tai paikalleen jäätyneiden perhosten luontokuvaajille. Menkää koiranäyttelyyn ja ottakaa kuvia lapukoista siellä. Yhtä lyhyellä valotusajalla pärjää kuin lapukoitten kaan näyttelyssä..
Ne zompit seisoo kuin jäätyneet ikonit...

Cee
Kaptah
Jessus mitä kilpavarustelua!
Mun Nabucope on vanhaa kunnon keskuskomietamin hyväksymää käyttölinjaa, missä ei ole mitään turhaa.

Jos ei arvon hienostelijoille riitä, niin olkaatten sitten vaikka ilman.

Edit: koettakaa itse tavata selvinpäin keskukomitea-sanan genetiiviä ! täh excl.gif
po. keskuskomitean excl.gif
Cee
LAINAUS(Kaptah @ 11.12. 2009, 19:18) *
Edit: koettakaa itse tavata selvinpäin keskukomitea-sanan genetiiviä ! täh excl.gif
po. keskuskomitean excl.gif

Otappa nyt huikka ja keskusjutustas vaikkapa translatiivi. Se on "keskuskomiteaksi"...

Noi sijamuodot on helppoja kun osaa biggrin.gif Ainakin kännissä!

Noilla nykyään kukkoilee ees maahanmuut.. Öh, siis kulttuurin rikastaja...

Cee
s-ml
Tässä sulle jäätynyt koira biggrin.gif eikä ole edes muokattuja kuvia.

Cee
Mun on pakko myöntää etten kuvissa yhtään koiraa näe, eli kyseessä lienee lenkkipolku ja koira kilsan edellä?

Cee
s-ml
Etkö näe, hankis uudet prillit synttäreiden kunniaksi smile.gif

Eka kuvassa vasemmalla sammalilla, neljän puun edessä tuollainen mustavalkoinen jäätynyt aavehahmo. Tosin ei mikään jäätynyt vaan tulossa lähes kohti kameraa. Näyttää vaan sopivasti jäätyneeltä aaveelta. Toisessa kuvassa neljän puun ihan keskellä menee mustavalkoinen viiva eli meidän koira vauhdissa. Aivan hyvinhän nuo näkee smile.gif
Tänään tuli kettu näkyville, koira lähti kuin raketti, siihen ei kamerakaan ehtinyt mukaan.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.