LAINAUS(s-ml @ 15.8. 2009, 16:48)

^ no, jos sulla onkin joku neukkunäyttö

Joku muu voi silti iloita sun kamerasi ominaisuuksista.
No mä aloin nyt iloitsemaan kamerasta ostamalla isomman näytön:

Mäkin kyllästyin jo typeriin 26" neukkunäyttöihin ja hommasin videotykin että voin katsella koiraani tarpeeksi!
Oikein vähä niinku naurattaa kun akat oottaa jotain typerää kennelliiton lehteä ja tihrustaa siitä geelikuvia samalla kun syö/juo borssikeittoa.
Mä ainakin kattelen mieluummin koiraani silleen kunnolla ja vaikkapa arvostelen sitä sitte kuvien perusteella. Tai siis oikeastaan tollaisten kuvajulkaisujen (niiksi voi mun kuvia jo seinällä kutsua) perusteella. Eilen mun koira sai sertin kun katselin kuvia tolla tykillä!
Mua aina on hymyilyttäny kuinka ihmiset kuskaa koiriaan muiden arvosteltavaksi. Mä hoidan tarkatkin arvostelut aina ihan itte. Ja olen aina ollut oikeassa.
No mutta tytöt, sulkekaas nyt se 15" läppäri ja menkää vaikka kävelylle, niin näätte tekin joskus muutakin kuin pikselimössöä...
Cee
-Ceeversal studios-
e: Aivan, tykki ei ole vielä paikallaan, ja se näkyy kuvasta.
e2: Tää vain smälärille, koska muut ei ymmärtäis kuitenkaan.. Siis toihan on FullHD-tykki, ja näytön koko jää säälittävään 100" huoneen koosta johtuen.
e3: Niin huomaan kyllä itsekkin ettei näytön värit ole optimaaliset, mutta unohdin sen leffa -modelle ennen kuvaa. katselin Tarantinon uusimman juuri ennen...
Se muuten oli ihan kiohtuullinen elokuva, tyypillinen tarantino.
http://www.imdb.com/title/tt0361748/e4: pakko muuten myöntää, että mun aika uus neliydinprosessoritietsikka meinaa hyytyä, kun kattelen klamydiaa tykillä, käytän mozillaa 26" neukkunäytöllä ja samalla siirrän isoja tiedostoja... Mutta osittain laitan sen näytönohjaimen syyksi. Jos se olisi vielä jouhevampi, se kykenisi käsittelemään tietoa nopeammin ja vapauttamaan prossuille tilaa.
Mutta tää nykyinen ohjain on ihan perseestä, laitan edellisen tähän uuteen koneeseen het kun ehdin.
e: Tuli yhtäkkiä mieleen sanoa tämä: Kuva koirasta on omani, koira odottaa tarhassa ruokaansa. Kuvaa EI SAA käyttää mihinkään eläinsuojelullisiin tarpeisiin. Eikä muutenkaan, koska koiran edessä on verkkoa jonka joku vanha swedulesbodöllis tai hänen tyttärensä lounaissuomesta pitäisi eläinrääkkäyksenä.
pidätän kaikki oikeudet kuvaan itselläni.
Niin, miksi tääläinen turha maininta? Kysykää sivistysmaiden oikeuslaitoksilta.