Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvää syntymäpäivää sipalle
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sandy
Oikein paljon onnea systerille synttäripäivän johdosta biggrin.gif
tizzian
Oikein paljon Onnea! flowers.gif
sipa
Kiitos.. Tässä teille vähän kakkua tarjolla..

Onnea myös throlssille.. thumbup.gif

Maidotonkinuskikakku

Hedelmäkakku

Voileipäkakut

wiputar
Onnea!
abc
Rutkasti onnea SIPALLE flowers.gif

Throllsille myös flowers.gif .
vipa
Laitetaan nyt tännekki viellä laugh.gif PALJON ONNEA flowers.gif hug.gif
Turunen

Voi Sipaexcl.gif jopa maidoton... mä menin ihan sanottomaksi hug.gif Hyvää Syntymäpäivää!
sipa
Kiitos kaikille muistamisesta.. Mä muistin kyllä Turusta ja abc.tä kun ette voi normikakkua syödä..
s-ml
ja minä en voi syödä noita herkkuja nyt ollenkaan, mutta Sipa tarjoaa varmaan myöhemmin mulle uudet satsit smile.gif
Siitä huolimatta;

Aurinkoista synttäripäivää, juhlihan oikein kunnolla!
sipa
^ Juu tarjoo sulle sit erikseen.. thumbup.gif Ja vähän pitää juhlia.. meillä on muutenkin treffit tuolla vaunu alueella, et porukkaan on siellä jo nyt saapunut paikalle, kun HKL pitää omat treffinsä tänä viikonloppuna..
Hugis
Paljon onnea Sipalle ja kiitos tarjoiluista happybday.gif flowers.gif
Lydia
Paljon onnea! flowers.gif
happybday.gif
bellfegor
Vähän myöhässä, mutta parempi kuin ei milloinkaan: SUUNNATTOMAN KARVAISET ONNITTELUHALIT TRASSELILTA! ( Ja emännältä vähän vähemmän karvaiset )
Kaptah
Myöhässä, mutta Sipalle pitää onnet toivottaa aina!
Esmo
Myöhästyneet synttärionnittelut täältäkin! dogrun.gif
abc
LAINAUS(sipa @ 21.8. 2009, 10:33) *
Kiitos kaikille muistamisesta.. Mä muistin kyllä Turusta ja abc.tä kun ette voi normikakkua syödä..

Kiitos huomaavaisuudesta, Sipa. Tässä on nyt kuitenkin yks probleemi ja se on, etten ole varma, mikä noista kakuista on gluteeniton unsure.gif . Jos nyt sattuis, ettei noista ykskään ois glut.:tonta, niin mulle passaa ihan hyvin, että saan sellaisen maistiaisen samaan aikaan sitten, kun tarjoat smälärillekin uusintakierroksen smile.gif .
sannukka
Myöhästyneet onnittelut Sipalle. biggrin.gif
sipa
Kiitos kaikille.. hug.gif

kaptah Miten ihana susi.. Ruusun suussa.. wub.gif

abc & smäläri Mä tei teitä varten omat kakut.. Tämä eka on gluteeniton kun toi edellinen pääsi jo loppumaan..

ja sitten viellä tällainen, toivotaan että smälärikin jo pystyy syömään, edes pienen palan

abc
Kiitos Sipa. Just oikean kokoinen kakku mulle biggrin.gif . Smälärin kakku on tosi nätti ja houkutteleva smile.gif .
s-ml
Ai, koko kakku mulle! Onpa tarjottavat, kiitokset smile.gif
saa muutkin ottaa, muuten menee koko viikko tuon tuhoamiseen smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.