Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Onnellinen Manhattanilla...
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Meillä täällä Manhattanilla on ihan erikseen kalakauppa josta ostetaan tuoretta kalaa. Ei tartte paljo miettiä lööppiuutisia liha -ja kalatiskien laadusta.
Viime viikonloppuna ostelin sieltä kalasalaatteja ja muuta (pari raakaa ahventa jotka savustin), tänään sitte nieriän joka oli kuljetettu tänne pohjoisesta aamuyöllä..

Kyllä hyvä kalatiski aina stockmannin huijaukset voittaa... Hyvän kalatiskin erottaa jo hajusta... Ja myyjien avoimuudesta.

No mutta nyt te betonihelvettislummien edustajat saatte hieman odottaa mun muita juttuja, koska lähden savustamaan nieriää.. Elikkä Rautua...

Cee
abc
Eiks toi rautua pitäis kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, kun se ei ala lausetta rolleyes.gif ?

Mä puolestani meen nyt päivätirsoille. Väsähdin täydellisesti pelkästä ajatuksesta, kun mietin, että miten paljon sanottavaa tuonne lamapuolelle olisikaan.

Älä pidä mitään kiirettä sun juttujes kanssa, ei tohon väliin niin montaa kirjoittajaa kerkii tulla, että kirjoitusrivit pääsis loppumaan smile.gif . Paistelet rauhassa kalaasi ja kiirettä ei ole syönninkään kanssa, ettei ruodot kurkkuun takerru.

Hyvää ruokahalua biggrin.gif .
Cee
LAINAUS(abc @ 29.8. 2009, 13:06) *
Eiks toi rautua pitäis kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, kun se ei ala lausetta rolleyes.gif ?

Niin minäkin sinua, yliniuho akka!

Jopa minulle sattuu virheitä, vaikkakin 96% vähemmän kuin muille. Mutta sattuu kuitenkin.

Cee

ps. Se rautu on nyt suolaantumassa ja savustetaan vasta illalla. Mites teidän lähimäkkärissä, onko uutuuksia?

ps2. kai joku arissa jo on pian rauhoittamassa nieriätkin kun sydämeen sattuu... Sattuu kun kalaa savustetaan. Hmmm, toisaalta pitäiskin sattua, koska kala tuntee tuskaa siinä missä koirakin. Vai onko joku eri mieltä?
Eikö kalatkin pitäisi jo pian saada eläinsuojelun piiriin?

e: poistettu kirosanoja
sipa
Mä luin myös kalojen laadusta eri paikoista ja eipä hyvältä näyttänyt.. blink.gif Mä ostankin kalan suoraan savustamosta, kun ei täällä betonimiljöössä viitsi itse savustaa.. Mut nyt eilen just kuulin että vietetään muutaman viikon päästä tuolla maalla kalailta ja savustetaan itse lohi, ja tehdään salaatit ja potut ja sit nautitaan.. Pitäsiköhän mennä oikein Alkoon hakemaan joku hyvä valkkari sen kalan kanssa.
onninen
LAINAUS(Cee @ 29.8. 2009, 13:24) *
Mites teidän lähimäkkärissä, onko uutuuksia?

Ei ole uutuuksia, ihan samannäköisiä ahvenia tupsahti veneestä tiskialtaaseen kuin ennenkin. Siitä ne jatkavat matkaansa suolan kautta savustukseen.
Cee
Tänään täytyi laittaa taimenta savustumaan:

Kyseessä ei siis ole pullalohi, kuten te olette tottuneet syömään...

Toi mun savustuspönttö on hieman askeettinen, mutta kohentuu kyllä kun aikaa on:

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.